Juoksumatto kerrostalossa
Haluaisin kovasti hankkia juoksumaton kotiin, jotta voisi talvellakin jatkaa juoksemista. Onko kellään onnistunut pitää laitetta kerrostalossa? Saanut ääntä vaimennettua ettei naapurit kovin häiriinny?
Ja joku varmasti ehdottaa ulkona juoksua, niin minä en kylmässä ilkeä juosta. Inhoan urheilla kun pitää olla paljon vaatetta päällä.
Salille en voi menmä juoksumattoilemaan, koska lähistöllä ei ole kuntosaleja. Aika ei riitä ensin aina matkaamaan salille 30-60 min.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juokset hiljaisuuden ulkopuolella ja juoksu ei ole monta tuntia päivässä, ei kenelläkään ole siihen sanomista. Sama tilanne kuin musiikki-instrumenttien tai remonttien kanssa. Toinen kysymys on sitten tuo toisten huomioon ottaminen, meitä on erilaisia. Musiikki-instrumenttien soittajat tuntuvat olevan tietynlaisia ihmisiä, jotka suhtautuvat asiaan todella dramaattisesti ja vetoavat aina oikeuteensa tehdä näin. Yritäppäs ehdottaa heille siirtymistä sähköisiin soittimiin ja kuulokkeisiin...
Sinun yläkerrassasi ei ole ollut juoksumattoa. On erehdys luulla, että päivällä eli hiljaisuusajan ulkopuolella saa meluta aivan mielinmäärin. Äänille on laeissa asetetut äärirajat, ja kun ne ylitetään jatkuvasti/toistuvasti, voi pyytää kunnan terveystarkastajan paikalle. Meluaja joko lopettaa tai saa lopulta häädön.
Kyllä rajat on tyhmyydellekin.
Ei mölyapinoiden tyhmyydellä ole yleensä mitään rajaa. Eivät he muuten naapureitaan terrorisoisikaan, mikäli pääkopassa olisi edes muutama aivosolu.
Ajattelisit edes vähän naapureitakin. Kuka hullu alkaa kerrostalossa takomaan juoksumatolla. Paria kerrosta ylempänä asuu kanta-astuja ja siinäkin on minulle tarpeeksi ollut kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisit edes vähän naapureitakin. Kuka hullu alkaa kerrostalossa takomaan juoksumatolla. Paria kerrosta ylempänä asuu kanta-astuja ja siinäkin on minulle tarpeeksi ollut kestämistä.
Mutku minäminäminä-ihminen voi tuollaista suunnitella.
Itse asuin vuosia kerrostalossa ja suosittelen hankkimaan spinningpyörän. Täältä löytyy hyvä vaihtoehtoja: https://sportspro.fi/paras-spinning-pyora-kotiin-5-parasta-vaihtoehtoa/
Ne ovat hiljaisia ja nivelystävällisiä :)
Kävisikö sinulle crossfit-laite? Siitä ei lähde ääntä.
Jos minun yläkerran muutenkin rymistelevä ukko ostaisi juoksumaton ja paukuttaisi sillä vaikka tunnin päivässä, alkaisin itse vastineeksi treenaamaan koripallon pomputtelua tai tennistä katon kautta. Vituttaa ihmiset, jotka eivät yhtään mieti, miten elävät. Minä minä minä. Jos pitää elää ja olla niin, että on koko ajan hirveä tarve tuottaa meteliä, voi muuttaa johonkin hornan tuuttiin metelöimään.
Vierailija kirjoitti:
Jos juokset 7-22 aikaan, ei kenelläkään ole siihen mitään sanomista.
Siinä vaiheessa kun postiluukusta alkaa ilmestyä ihmisen ulostetta niin kannattaa miettiä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva näillä sähkön hinnoilla käyttää :D
Osta vaa salikortti menee halvemmaksi. Tai sitten vaikka hyppynaru, en tiedä.
Hyppynarusta kuuluu kamala lätke lattiaan jos sisällä meinaat hyppiä.
Mene ulos.
Kerrostaloon ei juoksumatto sovi, naapurit eivät halua kuunnella sitä jyminää mikä kuuluu kun juokset siinä.
Itse olen ratkaissut asian niin, että jos naapurista kuuluu meteliä, niin katson oikeudekseni tuottaa itse vielä suurempaa ja vielä pidempään kestävää meteliä valitsemanani kellonaikana (poislukien taloyhtiön hiljaisuus).