Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on kiinnostunut jostain vakavammasta, yrittääkö mies seksiä ensi-treffeillä?

Vierailija
17.11.2022 |

Mitä mieltä? Vai odottaako mies?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

ollaan vasta tutustumisvaiheessa. hän viestittää mulle että on rakastunut, ihastunut ja lumoutunut minusta. seksivihjailuja tulee myös. en ymmärrä eikö hän näe että olen kunnon nainen, mutta myös ihastunut ja seksipuheet ei tehoa, ellei mennä ensin virallisille treffeille, ja sitten katsotaan mikä on homman nimi? olen itse niin ihastunut että voisin mennä kyllä sänkyyn hänen kanssaan mutten ole kyllä sitä vielä hänelle tuonut ilmi..

Rakkauspommitus erikseen

Mitä on rakkauspommmitus? 

En tiedä muuta kuin että mies hukuttaa minut kehuihin , imartelee minua aamusta iltaan ja kertoo olevansa hyvin ihastunut. en ole tottunut moiseen piiritykseen... :)

Lovebombaaja on löytäny rakkausaddiktiosta, mahd. kipuaddiktiosta kärsivän deitin. Hienoa!

62/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies ensitreffeillä tehnyt aloitetta seksiin, mutta minä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä viestittelin ihan asiallisesti erään miehen kanssa. Sitten hän lähetti viestin: En ole seksin ammattilainen, mutta haluaisin harjoitella asiaa kanssasi.

Mitä hittoa hän oikein ajatteli?! Mikä idiootti...

Vierailija
64/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kiinnostunut mies kokee naisen heti haluttavana. Aivoista on sitten kiinni, että mitä hän sen halunsa kanssa tekee.

Tämä! Naisena haluan, että mies osoittaa, että ei minuun käydä kiinni kuin sika limppuun, vaikka olisi miten innostunut.

Aivoton mies ei kiinnosta minua ja toivon, ettei aivoton nainenkaan minun tyyppistä miestä.

En innostu miehistä, jotka luulevat jokaisen naisen olevan valmis heti seksiin.

Kerran eräs miesystäväni oli tavannut sattumalta exänsä minun taloni kulmilla kun tuli tuttavuutemme alussa minun luotani. Exä oli vinoillut, että jaahas, heti pitää hypätä uuden kanssa sänkyyn. Mies sanoi, että on olemassa naisia, jotka eivät päästä heti sänkyynsä.

Vierailija
65/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti ensitreffeillä naisesta kiinnostunut niin tottakai täytyy sänkyhommiakin kokeilla samantien.

Vierailija
66/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yritetään kun paikka tulee. Sikoja ovat kaikki.

Vierailija
67/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

ollaan vasta tutustumisvaiheessa. hän viestittää mulle että on rakastunut, ihastunut ja lumoutunut minusta. seksivihjailuja tulee myös. en ymmärrä eikö hän näe että olen kunnon nainen, mutta myös ihastunut ja seksipuheet ei tehoa, ellei mennä ensin virallisille treffeille, ja sitten katsotaan mikä on homman nimi? olen itse niin ihastunut että voisin mennä kyllä sänkyyn hänen kanssaan mutten ole kyllä sitä vielä hänelle tuonut ilmi..

Rakkauspommitus erikseen

Mitä on rakkauspommmitus? 

En tiedä muuta kuin että mies hukuttaa minut kehuihin , imartelee minua aamusta iltaan ja kertoo olevansa hyvin ihastunut. en ole tottunut moiseen piiritykseen... :)

Mahtaa olla ihastunut pelimies omaan peliinsä kun on yli vuoden yrittänyt peliään..

Täältä ei tipu kuin kylmää kohtelua. 

käyhän tämä köyhän naisen huvista! 

Vierailija
68/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä myös ikäpolvikysymys? Sanoisin, että alle 35 vuotiaille ei ole mitään väliä harrastaako seksiä ekoilla treffeillä vai ei. Se ei liity ollenkaan suhteen laatuun tai pituuteen. Ehkä vanhemmilla sukupolvilla on eri asia, jossa seksi nähdään jotenkin pyhempänä.

Olen vanhempaa sukupolvea ja tuntuu surulliselta kun seksi ja rakastelu on arkistettu ja ikäänkuin kulutustavaraa.

Ei pieni pyhyys olisi nykyisin pahitteeksi. Toisen kunnioitus.

"Ei ole mitään väliä", siltä se tuntuu, ikävä kyllä.

Tulee mieleen, ettei myöskään ihmisillä ole mitään väliä, kunhan nyt joku siinä sen hetken on.

Vierailija
69/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina yritetään kun paikka tulee. Sikoja ovat kaikki.

Ei yritetä. Suurin osa miehistä nimenomaan EI ole sellaisia. Toki sinä saatat elää sellaisissa piireissä, joissa kaikki on tuollaisia. Siitä sitten tulee illuusio siitä, että kaikki miehet yleisesti olisivat.

Vierailija
70/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh Olen naimisissa yhden yön juttuni kanssa...

Vierailija
71/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin miehen mukaan baarista. Harrastettiin heti seksiä. 30 vuotta ollaan oltu yhdessä, joista 26 vuotta naimisissa. Mies on viriili ja minäkin olin nuorena, joten hyvin on sujunut. Nyt vaihdevuosien jälkeen minulla halut vähentyneet. Silti harrastetaan pari kertaa viikossa.

Vierailija
72/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ajattelen että jos tilanne etenee treffien aikana sellaiseksi että arvioin siihen olevan hyvät mahdollisuudet yritän kyllä saada seksiä. En mitenkään korostetusti enkä varsinkaan painostaen mitenkään. Ajattelen että jos käy niin ettei suhdetta sitten tulekaan, sain ainakin seksiä. Ja jos saan, se ei mitenkään vähennä kiinnostustani vakavaan suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme