Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on kiinnostunut jostain vakavammasta, yrittääkö mies seksiä ensi-treffeillä?

Vierailija
17.11.2022 |

Mitä mieltä? Vai odottaako mies?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä myös ikäpolvikysymys? Sanoisin, että alle 35 vuotiaille ei ole mitään väliä harrastaako seksiä ekoilla treffeillä vai ei. Se ei liity ollenkaan suhteen laatuun tai pituuteen. Ehkä vanhemmilla sukupolvilla on eri asia, jossa seksi nähdään jotenkin pyhempänä.

Vierailija
42/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Pelurit nimenomaan puhelee pehmoisia ja esittää muka jotain syvällistä. Heille ei jostain syystä kelpaa reilu romanssi ja pelkkä seksi, pitää tuollaisen ihme teatterin kautta päästä muka huijaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielelläni jos nainen kiinnostaa. Saatan jopa pihdata.

Vierailija
44/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

No siis olen istunut iltaa ravintolassa ja saanut lahjoja ihan puhtaasti peluri/panomieheltä, joka oli niin panomies henkeen ja vereen kuin mies vaan voi panomies olla. Olihan se seksi hyvää, mutta se mies oli vain panomies.

Ja sit tuut nollaenergisen osuessa kohdalle valittamaan ettei mies tee kotona kotitöitä. Seksikin menee samalla energialla.

Vierailija
45/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

ollaan vasta tutustumisvaiheessa. hän viestittää mulle että on rakastunut, ihastunut ja lumoutunut minusta. seksivihjailuja tulee myös. en ymmärrä eikö hän näe että olen kunnon nainen, mutta myös ihastunut ja seksipuheet ei tehoa, ellei mennä ensin virallisille treffeille, ja sitten katsotaan mikä on homman nimi? olen itse niin ihastunut että voisin mennä kyllä sänkyyn hänen kanssaan mutten ole kyllä sitä vielä hänelle tuonut ilmi..

Hyi... Ihme lässytystä häneltä. Voi mennä lumoutumaan jonnekkin psykiatrille...

Vierailija
46/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelurit nimenomaan puhelee pehmoisia ja esittää muka jotain syvällistä. Heille ei jostain syystä kelpaa reilu romanssi ja pelkkä seksi, pitää tuollaisen ihme teatterin kautta päästä muka huijaamaan.

Hiljainen hissukka voi yhtälailla ottaa ja jättää.

Vierailija
47/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaan vasta tutustumisvaiheessa. hän viestittää mulle että on rakastunut, ihastunut ja lumoutunut minusta. seksivihjailuja tulee myös. en ymmärrä eikö hän näe että olen kunnon nainen, mutta myös ihastunut ja seksipuheet ei tehoa, ellei mennä ensin virallisille treffeille, ja sitten katsotaan mikä on homman nimi? olen itse niin ihastunut että voisin mennä kyllä sänkyyn hänen kanssaan mutten ole kyllä sitä vielä hänelle tuonut ilmi..

Rakkauspommitus erikseen

Vierailija
48/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei välttämättä kyllä halua mitään vakavaa sellaisen miehen kanssa, joka yrittää ensitreffeillä saada seksiä.

Kyllä, samoin ajattelen.

Olen huomannut, että jos mies on vakavammin kiinnostunut niin sitä vähemmän heti alussa mitään suoraan seksiin viittaavaa on puheissa kuin teoissakaan.

Paras ja edelleen rakkain miessuhteeni alkoi, kun molemmat tajusimme olevamme todella kiinnostuneita toisistamme, mutta emme ensimmäisellä kerralla tehneet muuta kuin mies toi minut kotiin ravintolasta, halasimme lämpimästi pihalla, emme edes suudelleet. Kiitimme mukavasta seurasta.

Seuraavan kerran hän saatteli minut sisälle saakka, keitin kahvit ja tein voileipiä. Silloin jo suutelimme, mutta emme muuta, ei edes vihjettä seksiin ja mies lähti kotiinsa. Silti olimme tietoisia toistemme vetovoimasta.

Tutuistuimme ihmisinä toisimme noin kolme kuukautta ja muistan koko ikäni sen ensimmäisen kerran kun hän jäi yöksi.

Olemme monesti puhuneet kuinka hienoa oli kun etenimme rauhassa ja oli niin paljon lämpöä ja kunnioitusta toisiamme kohtaan.

Kannatti kyllä. Ja kannattaa edelleen.

Vierailija
49/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, hiljaisista ei ikinä tiedä mitä päässä oikeasti liikkuu. Mutta klassiset pelurit nimenomaan selittää sellaisia alkeellisen tason ns. syvällisiä juttuja ja puhelee pehmoisia ilman epävarmuutta.

Vierailija
50/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen istuu pöntölle, niin tuleeko ensiksi kusi vai paska?

Vierailija
51/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei välttämättä kyllä halua mitään vakavaa sellaisen miehen kanssa, joka yrittää ensitreffeillä saada seksiä.

Jaa.. Minä olen korkealibidoinen nainen ja todellakin toivoisin seksiä mahd. nopeasti jos olen ihastunut. Toki toivon, että jos mies tekee aloitteen, se tapahtuu suht hienovaraisesti, eikä jotenkin limaisilla puheilla tms.

Vierailija
52/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kiinnostunut mies kokee naisen heti haluttavana. Aivoista on sitten kiinni, että mitä hän sen halunsa kanssa tekee.

Aivojen lisäksi on kiinni myös naisesta. Jos saa selkeästi sellaisen kuvan, että naistakin kiinnoataa seksi saman tien, niin siitä vain. Jos nainen haluaa odottaa ja selkeästi signaloi tätä, niin aidosti kiinnostunut mies kyllä tajuaa odottaa.

Vierailija
53/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän olisi kiinnostavaa saada miehiltä vastauksia. Tietäisi sitten diskata esim. Liian innokkaat. N

Lue tilanteita. On olemassa kokemattomia miehiä jotka maksimoi kylpylätripillä. Sit löytyy pelimiehiä joille kylpylätrippi menee viikkoaskareiden lomassa. No mutta mistä tunnistaa pelurin? Peluri on joko nollaenerginen tai tykittää täysillä ykkös päivästä alkaen. Kokematon mieluiten varmistelee.

Pelimies harvemmin haluaa puhua syvällisiä. Liikkua näkyvästi kaupungilla. Puhua teistä kavereilleen. Oot vaan siellä taustalla.

Mikä on "nollaenerginen mies"? Joku Zombie?

Ei lahjoja. Kiukkuaa kahvilassa. Tahtoo tavata syrjässä omien aikataulujen mukaan. Nainen on toissijainen. Kirjaimellisesti tulee halpa olo.

Kiukkuaa kahvilassa? Häh? Yleensä pelurit on smooth, eli lipeviä kuin ankeriaat. Saattavat flirttailla baristoille, vaikka olisivatkin treffeillä.

Vierailija
54/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kumppanini ei yrittänyt lähennellä minua, vaikka menin hänen luokse humalassa ensimmäistä kertaa yöksi. Se teki minuun vaikutuksen. Jos olisi yrittänyt jotain, olisin luultavasti pitänyt häntä "kuten kaikki miehet" ja menettänyt mielenkiinnon. Huom. tunsimme entuudestaan ja olimme tapailleet selvinpäin ennen tätä iltaa, eli ei mikään uusi tuttavuus.

Vierailija
55/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän olisi kiinnostavaa saada miehiltä vastauksia. Tietäisi sitten diskata esim. Liian innokkaat. N

Lue tilanteita. On olemassa kokemattomia miehiä jotka maksimoi kylpylätripillä. Sit löytyy pelimiehiä joille kylpylätrippi menee viikkoaskareiden lomassa. No mutta mistä tunnistaa pelurin? Peluri on joko nollaenerginen tai tykittää täysillä ykkös päivästä alkaen. Kokematon mieluiten varmistelee.

Pelimies harvemmin haluaa puhua syvällisiä. Liikkua näkyvästi kaupungilla. Puhua teistä kavereilleen. Oot vaan siellä taustalla.

Mikä on "nollaenerginen mies"? Joku Zombie?

Ei lahjoja. Kiukkuaa kahvilassa. Tahtoo tavata syrjässä omien aikataulujen mukaan. Nainen on toissijainen. Kirjaimellisesti tulee halpa olo.

Kiukkuaa kahvilassa? Häh? Yleensä pelurit on smooth, eli lipeviä kuin ankeriaat. Saattavat flirttailla baristoille, vaikka olisivatkin treffeillä.

Nollaenerginen mies haluaa jakaa kaiken. Treffeillä naisen pitää viedä treffejä eteenpäin. Muutaman kuukauden päästä tulee viesti ettei oikeen tiedä haluaako seukata. Kiitti seksistä tmv.

Vierailija
56/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan odottelut vastausta ikuisuuskysymyksiin.

Itse kyllä haluan ihastuksen kanssa seksiä oitis. Jos molemminpuolista kipinää heti on niin seksikysymysten ratkaisu auttaa jatkoon. Itselläni on kyllä kaikki pidemmät suhteet aloitettu varhaisen vaiheen seksillä.

Toisaalta ei taida pelkän seksinhimo erottua isommasta kiinnostuksesta. Jollei molemminpuolista kipinää löydy, niin paha vonkaaminen olisi kyllä syy diskaamiseen. Toisaalta tuo naisen kiinmostuksen puuttuminen laittaa miehellekin jarruja kiinnostukseen.

Eri asia on jos nainen tosiaan on siveä eikä sen takia halua rakastella ihan heti, mutta sen tulisi tosiaan olla aitoa eikä suunnitelmallista pihtausta, jos se sana nyt sallittaisiin. Samoin miehellä kiinnostuksen pitäisi olla muutakin kuin pelkän seksin tavoittelu ja sen pitäisi myös tulla esiin.

M

Vierailija
57/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, hiljaisista ei ikinä tiedä mitä päässä oikeasti liikkuu. Mutta klassiset pelurit nimenomaan selittää sellaisia alkeellisen tason ns. syvällisiä juttuja ja puhelee pehmoisia ilman epävarmuutta.

Kappas just muistin miksi siirryin sivummalle markkinoilta. En halua kylmää kivirekeä enkä lipekielistä adonista. Tavis on useimmiten tylsä.

Vierailija
58/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei yritä. Kunnon mies puhuu rehellisesti aikeistaan, eikä yritä manipuloida ja huijata naista sänkyyn joillakin pehmoisilla puheilla ja valheilla. 

Vierailija
59/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauspommitus erikseen

Mitä on rakkauspommmitus? 

En tiedä muuta kuin että mies hukuttaa minut kehuihin , imartelee minua aamusta iltaan ja kertoo olevansa hyvin ihastunut. en ole tottunut moiseen piiritykseen... :)

Vierailija
60/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta tietää varmuudella, mutta todannäköisyys että mies haluaa parisuhdetta on aika pieni. Mitä enemmän ikää, sen pienempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi