Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on kiinnostunut jostain vakavammasta, yrittääkö mies seksiä ensi-treffeillä?

Vierailija
17.11.2022 |

Mitä mieltä? Vai odottaako mies?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Olen ollut vaimoni kanssa yli 20v, lapsia on useampi.
Kun tapasimme, en tiennyt edes hänen nimeään, eikä se sillä hetkellä ollut kovin olennainen tieto, koska siittimeni oli hänen kurkussaan.

Eli tästä päätellen, jos pitkä avioliitto ja perhe-elämä on se mitä haluat miehen kanssa, niin suu auki ensitreffeillä. Kirjaimellisesti.

Ööööö, varmaan trollaat?

En. Totta joka sana. Oltiin kaupungilla iltaa viettämässä, tiesimme toisemme ennalta ulkonäöltä koska olimme samassa oppilaitoksessa.

katseemme kohtasivat, molemmat tiesivät samantien mikä oli homman nimi. Siitä lähdettiin hommiin ja ollaan oltu yhdessä siitä lähtien.

Jos tyttö olis alkanut pelailemaan jotain pelejä ja testaamaan, olisin varmasti jatkanut elämääni jonkun toisen kanssa ja hän samoin.

Vierailija
22/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän olisi kiinnostavaa saada miehiltä vastauksia. Tietäisi sitten diskata esim. Liian innokkaat. N

Lue tilanteita. On olemassa kokemattomia miehiä jotka maksimoi kylpylätripillä. Sit löytyy pelimiehiä joille kylpylätrippi menee viikkoaskareiden lomassa. No mutta mistä tunnistaa pelurin? Peluri on joko nollaenerginen tai tykittää täysillä ykkös päivästä alkaen. Kokematon mieluiten varmistelee.

Pelimies harvemmin haluaa puhua syvällisiä. Liikkua näkyvästi kaupungilla. Puhua teistä kavereilleen. Oot vaan siellä taustalla.

Mikä on "nollaenerginen mies"? Joku Zombie?

Ei lahjoja. Kiukkuaa kahvilassa. Tahtoo tavata syrjässä omien aikataulujen mukaan. Nainen on toissijainen. Kirjaimellisesti tulee halpa olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä, silloin leikitään siveellisiä soidintansseja. Hyviäkin suhteita voi tosin syntyä sängyn kautta. Mutta jos jotain tindertaavetteja mietit niin ei tosissaan oleva mies panohommia halua.

Vierailija
24/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Kun tapasimme, en tiennyt edes hänen nimeään, eikä se sillä hetkellä ollut kovin olennainen tieto, koska siittimeni oli hänen kurkussaan.

Eli tästä päätellen, jos pitkä avioliitto ja perhe-elämä on se mitä haluat miehen kanssa, niin suu auki ensitreffeillä. Kirjaimellisesti.

Mäkin olen ollut mieheni kanssa yli 20 v, lapsihommat on hoidettu jo maailmalle, ja hyvin pyyhkii (ja suu on auki) edelleen. En kuitenkaan olisi tuntenut kuin vastenmielisyyttä ensitapaamisella vonkaajaa kohtaan. Slik er livet, mikä toimii kenellekin.

Vierailija
25/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Peluri on huono peluri jos sen pitää maalailla maisemia pöksyjen takia.

Kunnon pelimies saa bimbeldonia ihan ilman tyhjiä lupauksiakin.

Tai no, ainoa mitä olen vieraille naisille luvannut, on se, että en tule koskaan eroamaan vaimostani tai rakastumaan salapanooni.

Mies, 1982

Vierailija
26/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää, mutta toivoo ettei onnistuisi.

Onko se vonkaaminen siis keino testata naisen siveyttä ja laadukkuutta?

Vierailija
27/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle pelurit menevät puheissaan ja maalaillessaan romanttista maisemaa päästäkseen vain naisen pöksyihin? eräs mies höpöttelee minulle avioliitosta jo ja kuitenkin on tunne että hän haluaa eniten seksiä. en ymmärrä, en ole mikään neitsyt siveydensipuli, ja olisi itse asiassa reilumpaa jos hän kohteliaasti ehdottaisi romanssia kuin puhelisi katteettomia juttuja. tietenkin olen tyyppiin ihastunut joten olen ihan pyörällä päästään hänen kyydissään.

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

Vierailija
28/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Mäkin olen ollut mieheni kanssa yli 20 v, lapsihommat on hoidettu jo maailmalle, ja hyvin pyyhkii (ja suu on auki) edelleen. En kuitenkaan olisi tuntenut kuin vastenmielisyyttä ensitapaamisella vonkaajaa kohtaan. Slik er livet, mikä toimii kenellekin.

Kumpa siinä vonkaa, jos molemmat tekevät sitä mistä nauttivat?

Mielestäni seksi on yhteispeliä, eikä mikään palkinto tai vallankäytön väline.

Vierailija
29/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peluri on huono peluri jos sen pitää maalailla maisemia pöksyjen takia.

Kunnon pelimies saa bimbeldonia ihan ilman tyhjiä lupauksiakin.

Tai no, ainoa mitä olen vieraille naisille luvannut, on se, että en tule koskaan eroamaan vaimostani tai rakastumaan salapanooni.

Mies, 1982

tää mies joka mua piirittää on onneksi ihan sinkku ja vapaa...

hän tosiaan puhelee aika vakavia, mutta tulee tunne että on vain seksiä vailla.

naisia hänellä on riittänyt, eli luultavasti lienee samanlainen pukki kuin sinäkin. tai sinähän olet ihan luuseri kun petät vaimoasi.

son moro!

Vierailija
30/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kokonaisuudesta. Nollaenerginen mies haluaa nopeaa seksiä. Liian tunteellinen hakee valtaa. Ota mediumi. Medium panostaa olematta fyysisesti liikaa.

Oho, onko niitä ihan kolmenlaisia?

#Miesvihanäkyväksi

Vierailija
31/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yritä, silloin leikitään siveellisiä soidintansseja. Hyviäkin suhteita voi tosin syntyä sängyn kautta. Mutta jos jotain tindertaavetteja mietit niin ei tosissaan oleva mies panohommia halua.

Onhan teitä hyviksiäkin täällä ;)

Vierailija
32/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein olen halunnut vakavampaakin, vaikka olen halunnut seksiä ensitreffeillä, ja olen tietoisesti vältellyt seksiä, vaikka olen tiennyt että juttu päättyy viikossa muutamassa. Samalta mieheltäkin voi eri iltana olla ihan eri toiveet ja käyttäytymismalli.

Vierailija
33/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta kiinnostunut mies kokee naisen heti haluttavana. Aivoista on sitten kiinni, että mitä hän sen halunsa kanssa tekee.

Vierailija
34/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä voi käsittää miten unelmat vakavasta parisuhteesta ja alun tutustumisvaiheen sekstailut sulkevat toisensa pois.

Vierailija
35/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Kumpa siinä vonkaa, jos molemmat tekevät sitä mistä nauttivat?

Mielestäni seksi on yhteispeliä, eikä mikään palkinto tai vallankäytön väline.

Toki. Siksi ajoituksella on väliä, toiset tutustuvat hitaammin. Meille jotka tarvitaan tunteita ennen seksiä on nykyään joku lokerokin. Kaltaiset keskenään, ethän sinäkään lämpene hitaalle, minä en nopealle.

Vierailija
36/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä. Siis nimenomaan kun on on sovitusta tapaamisesta kyse.

Spontaaneista yhden yön jutuista alkaneet rakkaustarinat on ihan eri juttu, ei siinä ole kyse ensitreffeistä. Yhden illan jutuistahan näitä pariskuntia syntyy, jos molemmat tykkääkin sitten vähän enemmänkin kuin vain sen yhden kerran tai pari kertaa.

Minuun on ihastunut nimenomaan spontaanit yhden yön jutut ja sitten sellaiset miehet, joiden kanssa ei ole koskaan ollut seksiä.

Yksi Tinderin kautta tavattu mies yritti heti ekalla tapaamisella seksiä, ja hän olikin fuckboy/pelimies (palstamies).

Muista vastaavista ei ole kokemusta, mutta ei kukaan muu kyllä ole ensitapaamisella seksiä yrittänytkään..

Vierailija
37/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi seksiä ensimmäisellä kerralla. Minua kiinnostaa tutustua itse naiseen, en etsi panopuuta.

Vierailija
38/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys. Sijoittaako suhun ajallisesti ja rahallisesti? Ajallinen sijoitus on hieronta, romanttiset hempeilyillat, runot, kotitöiden teko. Rahallinen lahjojen tuonti, lomat, illalliset.

No siis olen istunut iltaa ravintolassa ja saanut lahjoja ihan puhtaasti peluri/panomieheltä, joka oli niin panomies henkeen ja vereen kuin mies vaan voi panomies olla. Olihan se seksi hyvää, mutta se mies oli vain panomies.

Vierailija
39/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kokonaisuudesta. Nollaenerginen mies haluaa nopeaa seksiä. Liian tunteellinen hakee valtaa. Ota mediumi. Medium panostaa olematta fyysisesti liikaa.

Oho, onko niitä ihan kolmenlaisia?

#Miesvihanäkyväksi

Fakta vain sattuu olemaan ellei mies panosta naiseen millään tasolla kyseessä on tyhjennysalusta.

Vierailija
40/72 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaan vasta tutustumisvaiheessa. hän viestittää mulle että on rakastunut, ihastunut ja lumoutunut minusta. seksivihjailuja tulee myös. en ymmärrä eikö hän näe että olen kunnon nainen, mutta myös ihastunut ja seksipuheet ei tehoa, ellei mennä ensin virallisille treffeille, ja sitten katsotaan mikä on homman nimi? olen itse niin ihastunut että voisin mennä kyllä sänkyyn hänen kanssaan mutten ole kyllä sitä vielä hänelle tuonut ilmi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi