Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli 800€ sähkölasku ja tilillä -37€ rahaa

Vierailija
17.11.2022 |

Mitäs nyt?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli 15 euron sähkölasku. Ennen lasku oli jotain 25e. Aiotaan huvikseen kokeilla jos saadaan vieläkin alemmas.

Toki kun asunto on postimerkki ja elää ankeasti.

Ankeus on subjektiivista. Toiset vaativat elämältä hirmuisesti ja sitten valittavat pienestä. 

Vierailija
82/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lokakuun sähkölasku 30 euroa. En sinänsä viihdy kerrostalossa, mutta näillä sähkönhinnoilla olen tyytyväinen, että asun täällä.

No niinkin voi toivoa. Kohta kolahtaa kirjettä, että porraskäytävän siivouskustannukset nousee, jätemaksut nousee, vesimaksu nousee, huoltoyhtiön laskut kasvaa, sähkönsiirto kustannukset nousee, autopaikan maksut nousee, saunamaksut nousee, muut taloyhtiön juoksevat kulut nousee, syinä nousevat kustannukset. Ei se kerrostalon ylläpito täysin ilmaista ole.

Nuo nousut on melko pieniä verrattuna siihen mitä sähkölasku voi pahimmillaan olla jossain omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lokakuun sähkölasku 30 euroa. En sinänsä viihdy kerrostalossa, mutta näillä sähkönhinnoilla olen tyytyväinen, että asun täällä.

Kaukolämmön hintaa nostetaan myös. Myös itsareita alkaa tulla ja sukupuuttokehityksemme vauhti kasvaa.