Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tytti Yli-Viikari yhä valittaa potkuistaan? Eikö hänellä ole mitään ylpeyttä?

Vierailija
17.11.2022 |

Miksi hän haluaa työpaikkaan, johon häntä ei haluta? Eikö se olisi nöyryyttävää? Pakko olla jokin persoonallisuushäiriö.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tämän kaltainen käyttäytymismalli on tyypillistä psykopaateilla ja narsisteilla.

Tämä vaatisi hänen tutkimistaan, eli pelkkää spekulaatiota.

Vierailija
2/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee saaneensa potkut väärin perustein niin sellaisesta yleensä ihmiset valittaa. Etenkin jos on tuollainen työ josta tienasi suurta palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kyllä. Miten hän itse viihtyisi enää työssä johon häntä ei haluta takaisin. Voitettava hinnalla millä hyvänsä. Ei anna periksi ja näe omaa osuuttaan asiassa. Viittaa kyllä poikkeavaan käytökseen, suurin osa ihmisistä kummastuu eikä ymmärrä. Mistä lie sitten onkaan kyse. 

Vierailija
4/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ämmä, ymmärtäisi jo kadota julkisuudesta. Toivottavasti ei saa milloinkaan enää töitä mistään. Tai voipi ystävänsä Pöystin Tomppa jotain järjestää, kuten Marininkin pois pikku pulasta.

Vierailija
5/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallinto-oikeudessa tällä kertaa mukana seikkailukirja Kontiki. On se vaan mainio emäntä tuo meidän Tytti!

Vierailija
6/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee saaneensa potkut väärin perustein niin sellaisesta yleensä ihmiset valittaa. Etenkin jos on tuollainen työ josta tienasi suurta palkkaa.

Vaikka uskoisikin näin, niin miksi ihmeessä kukaan yrittää väkisin ängetä sinne, minne häntä ei haluta.

Ap

Vierailija
7/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän on viellä tulevaisuudessa  pääministeri !

Vierailija
8/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen. Ei myönnä väärinkäytöksiään eikä petoksiaan.

Paljon on puhuttu siitä, miten tuomarit nääntyvät työtaakkansa alle. Miksi tällaisten luonnehäiriöisten tapauksille sitten annetaan edes jatkokäsittelyoikeutta, kun asia on kuitenkin selvä kuin pläkki?

Suht helppoa olisi saada oikeuskäsittelyihin vauhtia ja oikeuksien työmääriin helpotusta. Mutta ei onnistu, ei.

Vierailija
9/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt persoonallisuudet ovat tuollaisia eli kyvyttömiä muuttamaan käytöstään ja reflektoimaan itseään ylipäänsä. He toistavat sitkeästi samaa. He eivät voi myöntää virhettä. Tytti sanoi Arto Nybergille, että ainoa asia, jota hän katuu tai jossa on tehnyt virheen, oli se, ettei hän kyennyt avaamaan tarpeeksi hyvin oman toimintansa oikeutusta. Ei tällainen ihminen anna periksi. Tuo tietty kovuus ja periksiantamattomuus voi viedä ihmisen korkeaan asemaan, mutta toisaalta koituu monen kohtaloksi ja pahimmillaan saa tyypin näyttämään naurettavalta.

Vierailija
10/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ainakaan oo noilla kirjoitustaidoilla.

Vierailija
11/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kuinka kalliiksi näin seonneet ihmiset tulevat veronmaksajille  ja on kuin pulmunen satukirjan kanssa niin ettei ole tehnyt yhtään mitään. 

Vierailija
12/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos kyse ei olisi hänen omista tekemisistään. Luultavasti en kyllä silloinkaan juurikaan, koska joskus on vain helpointa kävellä pois ja antaa olla. Olen käynyt todistajana läpi pitkän oikeusprosessin ja sen aikana totesin, että pitäisi tapahtua jotain todella suurta, että jaksaisin itse alkaa tappelemaan asioista varsinkaan oikeusteitse.

Vierailija
13/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ja raha saa  ihmisen sekoamaan ihan täysin niin ettei sille mitkään laitkaan päde. 

Vierailija
14/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelin vain käskyjä ja tein hyvin työni, olin tehokas , älykäs ja aikaansaava lahjakkuus, etenin uralla.

Näin SSaksalaiset vastasivat oikeudessa, pikku teoistaan

Vierailija
15/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on eri kuin trumpilla mutta samasta asiasta kyse. Mutku mä haluun. Mä haluun, mä haluun, mä haluuuu-uun!

Vierailija
16/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelee kun ei ole uutta työtä.

Vierailija
17/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuo hullun esittäminen on vastuun välttelyä.

Vierailija
18/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5

Vierailija
19/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että nimenomaan ylpeyden (egon) takia hän jatkaa.

Vierailija
20/92 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taistelee kun ei ole uutta työtä.

Ja minne hänen maineellaan enää pääsisi töihin, jos ei saa pidettyä vanhoista duuneista ja saavutetuista eduista kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi