Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää vierailut synnytyssairaalassa?

Vierailija
07.11.2006 |

Onko joku kieltänyt vierailut synnytyssairaalassa? Miten se tapahtui? Miksi teitte niin? Mitä lähimmäiset sanoivat siihen?

Minä en haluaisi ketään synnytyssairaalaan. Olen jo suunnitellut, että vauvan syntymästä ilmoitetaan vasta viikkoa myöhemmin ja ne jotka asiasta tietää (äitini koirahoidon vuoksi) kiellän suoraan tulemasta.

Ärsyttää jo nyt se hössöttäminen ja touhuaminen. En ole koskaan pitänyt touhottamisesta ja arvaan jo nyt olevani hyvin väsynyt ja ärtynyt sairaala-aikana.

En myöskään halua ketään kotiini. Kuuluuko tapoihin että vastasyntyneen kotiin saa tulla ilmoittamatta??? Tai siten, että tuo ne tarjottavat tullessaan? Siinä tapauksessa menee kk ennen kuin kerron vauvan syntymästä.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ovat tämän alun rauhoittumisajan puolella, eivät kuitenkaan arvostele niitä, jotka ovat sitä mieltä että ainakin isovanhempien pitää päästä heti katsomaan vauvaa. He hyväksyvät myös sen toisen mielipiteen ja käytännön sitä arvostelematta.

Kun taas ne, jotka ovat sitä mieltä, että isovanhempien pitää päästä katsomaan vauvaa heti, arvostelevat voimakkaastikin niitä, jotka haluavat sen rauhoittumisajan. Yrittävät väkisin juntata oman mielipiteensä läpi, yrittävät kyökkipsykolgian avulla etsiä syitä jne.

Hassua eikö totta?

Vierailija
82/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Yksi joka ei ymmärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytin esikoiseni vieraita oli paljon ja ei minua haitannut kun ihmiset tuli katsomaan uutta tulokasta ja onnittelemaan minua. Asiaan kuului tuoda rotinat tullessaan, en niin väsynyt ollut etten olisi jaksanut sitä kahvia keittää.

Nuorempien lasten synnyttyä sama toistui ja ei haitannut silloinkaan vaikka itsellä oli ikää lähes neljäkymmentä.

Sairaalassa kävi mummit ja ukki sekä minun sisarukset. Olin tästä hyvin iloinen. Kyllä meille ystävät ja sukulaiset ilmoittivat tulostaan pääsääntöisesti, ei minua haittaa yllätysvieraatkaan.

Jos en olisi tervetullut jonkun vauvaa katsomaan jättäisin toki perheen rauhaan ja toooooooosi piiiiiiiiiitkäksi ajaksi. En kokisi ystävyyttä moisen nirppanokan kanssa. Jäisi ilman rotinoita äiti ja lapsi lahjoja .

Yleensä teen jotain leivonnaisia sekä ostan lapselle potkupuvun tms. olenpa ostanut joskus jonkun liinavaatesetinkin. Kysyn myös toiveita etukäteen.

Vierailija
84/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse haluaa heti tavata kaikki niin tottahan toki kaikkien muidenkin pitää niin toimia :) Kun MINÄ ajattelen niin niin toisenlainen ajattelutapa on huonoa, pahaa ja ties mitä ;)

Joillakin tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää ja hyväksyä, että ihmiset ovat erilaisia. Se oma toimintatapa on ainut oikea. Kukahan tässä oikein asuu minäminä maassa ;)

Vierailija
85/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuriverhon takana kävi niin paljon vieraita ja niitä oli monena päivänä koko päivän, että rauhassa ei voinut olla ollenkaan. Ymmärrän, että käydään sairaalassa tapaamassa lastenlasta, mutta ei sinne sairaalaan tosiaankaan tarvi kaikkien tulla, eikä isovanhempienkaan vierailut saisi mielestäni kestää kovin kauaa.

Kiva kun verhon takana oli hulluna porukkaa koko päivän ja sit hoitaja tuli mun luo ja kaikki tietty kuulivat mitä mulle kuuluu ja mites se verentulo ja oletko käynyt ulostamassa jne. Minut vielä leikattiin, ja olin tosi kipeä niin olipa vain mukavaa kun sen naapurisängyn vierailijat sitten kurkkivat sieltä verhon takaa että minkäslainen potilas se täällä on jne.

Itsellä kävi vain m ies ja isovanhemmat, jotka oli paikalla ehkä 10-15 min. Muut tulivat sitten kotona käymään kun olin terveempi.

Vierailija
86/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittaa osastolla oloaikaa, vähentää infektioiden riskiä jne jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän