Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku pelkkiä salaatteja päivisin ja pärjää niillä?

Vierailija
17.11.2022 |

Miten on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi syön lämpimän ruoan, päivälliseksi useimmiten salaattia.

Vierailija
2/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti.  Salaatiksi kutsutaan monenlaisia ruokia.

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/201802232200767145

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten on?

Vierailija
4/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Savulohisalaattia, makaronisalaattia, makkarasalaattia noin ensi alkuun.

Vierailija
5/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounaaksi n.klo 13 joko salaatin tai keiton, lisäksi pala leipää ja hedelmä. Hyvin pärjään päivälliseen klo 18 saakka. Eilen oli savulohi-kananmunasalaatti.

Vierailija
6/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Savulohisalaattia, makaronisalaattia, makkarasalaattia noin ensi alkuun.

Sitten fetasalaattia ja perunasalaattia.

Vierailija
7/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön salaatteja mutta en niitä perinteisiä vihersalaatteja mitä useimmat ajattelevat kun puhutaan salaateista. Omaan salaattiini saattaa kuulua bataattia, kvinoaa, marinoituja kikherneitä, pähkinöitä ja ne ovat hyvin täyttäviä.

Vierailija
8/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattiin nyt voi laittaa mitä vaan. Itse laitan runsaasti proteiinia (jotain lihaa, juustoa, kananmunaa jne.) ja kunnon tujaus kastiketta. Hyvin pitää nälkää, eikä väsytä lounaan jälkeen. (Ja olen normaalipainoinen ja tiedän, että tuossa on palon kaloreita, mutta onneksi ei tarvitse niitä laskea).

Vierailija
9/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön usein molemmilla aterioilla, eli lounaaksi ja illalliseksi, salaattia. Muita aterioita kuten välipaloja en syö lainkaan.

Vierailija
10/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Lounas saattaa olla esim panzanella eli pelkkää tomaattia, basilikaa, oliiiviöljyä ja kourallinen itsetehtyjä krutonkeja. Tai sitten lämmin linssisalaatti kalan tai kanan kanssa. 

Vierailija
11/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia meni noin. Salaatissa kyllä useimmiten jotain kanaa tai muuta seassa. Ei toimistossa jaksa raskasta lounasta syödä.

Eri asia ne jotka raskaampaa työtä tekee.

Vierailija
12/12 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joko keitto tai salaatti lounaaksi joka päivä. Leipäviipale tai pari kaveriksi. Teen istumatyötä kotona, ei siihen paljoa energiaa tarvi. Mua alkaa myös helposti väsyttää iltapäivästä jos syön liian raskasta ruokaa lounaalla. Siksi mulla se päivän tukevin ateria on päivällinen joskus klo 20. 

Niissä mun salaateissa on kyllä aina jokin proteiininlähde (liha, kala, muna, juusto, tofu) ja rasvaista kastiketta joten ei ne mitään superkevyitä ole, ei mitään pelkkiä salaatinlehtiä, kurkkua ja tomaattia tyyliä. Usein on jotain hiilariakin tyyliin pastaa tai riisiä tai leipäkuutioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän