Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tulee ne tuplalapsilisät?

Vierailija
17.11.2022 |

Tarttis saada autoon uudet renkaat. Valittivat liikkeessä, että liian vähäinen urasyvyys ja nastojenkin kanssa niin ja näin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä yksinasuva ja lapseton ihminen ylimääräistä rahaa?

Olen pienituloinen ja inflaatio koettelee minua aika pahasti.

Joulu tulee olemaan ankea osaltani, olen myös yksinäinen.

M30

Te ette saa mitään koska te olette yhteiskunnassa niitä arvottomia ihmisiä. Me ollas korkeastikoulutettu perhe joilla tulot noin 7000e/kk ja me saadaa onneksi yhteiskunnalta ylimääräinen summa rahaa jouluksi.

Vierailija
42/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hallitus on tehnyt vain huonoja päätöksiä. Esimerkiksi minä ja kaikki muut etävanhemmat jäädään ilman minkäänlaista tukea, vaikka lapset on minulla lähes puoliksi.

Kustannukset ovat kasvaneet meillä etävanhemmilla ihan samalla tavalla, eikä saada edes sitä lapsilisää, joka menee "lähivanhemmalle."

Harvoin otetaan huomioon missään, että etävanhempi joutuu ostamaan eron jälkeen paljon asioita lapsilleen, esim sängyt ja lasten huonekalut. Asunto on oltava sellainen, että lapset mahtuvat olemaan.

Kyllä, rahaa menee.

Miksi se etävanhempi joutuu ostamaan sänkyjä ja huonekaluja? Meillä kyllä meni niin päin, että minä jouduin ostamaan kaikki huonekalut ja sisustustarvikkeet. Lasten isälle jäi lähes kaikki yhteinen omaisuus, vaikka aikanaan yhdessä ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tule mitään tuplalisiä. Lapsiperheet saa jo tarpeeksi etuuksia, ei niille mitään ylimääräistä shoppailurahaa tarvitse antaa tässä maailmantilanteessa.

Kerro ihmeessä mitä etuuksia! Saan vain lapsilisän ja lähivanhempana elatustuen. Ilmeisesti jotain etuuksia en ole osannut hakea.

Vierailija
44/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä yksinasuva ja lapseton ihminen ylimääräistä rahaa?

Olen pienituloinen ja inflaatio koettelee minua aika pahasti.

Joulu tulee olemaan ankea osaltani, olen myös yksinäinen.

M30

Te ette saa mitään koska te olette yhteiskunnassa niitä arvottomia ihmisiä. Me ollas korkeastikoulutettu perhe joilla tulot noin 7000e/kk ja me saadaa onneksi yhteiskunnalta ylimääräinen summa rahaa jouluksi.

Onpas teillä pienet tulot korkeakoulututetuiksi. Sossutäti ja farmaseutti? 

Vierailija
45/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan omia rahojani takaisin eli veropalautuksia. En tiedä yhtään minä päivänä tulevat, mutta sen tiedän että tarpeeseen tulevat. Yksi iso lasku työmiehelle tämän vuoden puolella ja sähkölasku jonka suuruutta on mahdoton etukäteen tietää. Muut laskut vielä hoituu ja tarvitseehan ihminen ruokaa ja kissat raksuja ja kermaa. Koitetaan kestää, tuli mitä tuli!

Vierailija
46/46 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hallitus on tehnyt vain huonoja päätöksiä. Esimerkiksi minä ja kaikki muut etävanhemmat jäädään ilman minkäänlaista tukea, vaikka lapset on minulla lähes puoliksi.

Kustannukset ovat kasvaneet meillä etävanhemmilla ihan samalla tavalla, eikä saada edes sitä lapsilisää, joka menee "lähivanhemmalle."

Harvoin otetaan huomioon missään, että etävanhempi joutuu ostamaan eron jälkeen paljon asioita lapsilleen, esim sängyt ja lasten huonekalut. Asunto on oltava sellainen, että lapset mahtuvat olemaan.

Kyllä, rahaa menee.

Minun lasteni isä ratkaisi tämän niin, että lakkasi juuri maksamasta elareita, koska elämisen kulut ovat kasvaneet. Minähän saan lapsilisän, jolla ilmeisesti hänen mielestään katetaan kahden teini-ikäisen asuminen, ruoka, viikkorahat ja vaatteet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan