Kun lukiolainen sairastaa
Onko teidänkin lasten lukioissa tällaista, että opettajat eivät edes vastaa äidille, kun tämä kysyy tehtävien perään? Meillä on tilanne se, että lukiolainen on nyt ollut kohta kaksi viikkoa sairaana, käynyt välillä koulussa ja taas olo huonontunut.
Normaalisti hoitaa kaikki asiansa itse, mutta nyt on SAIRAS. Opettajista yksikään ei ole vastannut edes viestiini, kun yritän kysellä, miten loppujakson opintoja voisi järjestää, että hän saa jakson kurssit suoritettua.
Näinkö se oikeasti menee?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee kun vanhempi hoitaa kaikki opiskelijan asiat.
Normaalisti hoitaa kaikki asiansa itse, mutta nyt on SAIRAS.
ap
Onko hän siis niin sairas, ettei voi Wilmaviestiä laittaa opettajilleen?
On.
Noh, mulla on abi, joka asuu toisella paikkakunnalla. Itse joutuu hoitamaan asiansa, vaikka olisi kuinka sairas. En edes ole kärryillä siitä, millainen lukujärjestys hänellä missäkin jaksossa on, suunnilleen tiedän, mitä opiskelee milloinkin, kun kirjat kuitenkin ostan. Wilmaan ei ole näkyvyyttä, itse asiassa tuon lukion Wilmaan minulla ei koskaan ole tunnuksia edes ollutkaan, kun lapsi vaihtoi lukiota ja paikkakuntaa kolmoselle juuri 18 täytettyään.
Näinhän se menee ja meillä toivottiin vanhempainillassa, että lukiolainen itse huolehtii mahdollisimman paljosta, koska se 18v syntymäpäivä tulee ihan pian ja sitten huolehtii joka tapauksessa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko hän siis niin sairas, ettei voi Wilmaviestiä laittaa opettajilleen?
On.
Noh, mulla on abi, joka asuu toisella paikkakunnalla. Itse joutuu hoitamaan asiansa, vaikka olisi kuinka sairas. En edes ole kärryillä siitä, millainen lukujärjestys hänellä missäkin jaksossa on, suunnilleen tiedän, mitä opiskelee milloinkin, kun kirjat kuitenkin ostan. Wilmaan ei ole näkyvyyttä, itse asiassa tuon lukion Wilmaan minulla ei koskaan ole tunnuksia edes ollutkaan, kun lapsi vaihtoi lukiota ja paikkakuntaa kolmoselle juuri 18 täytettyään.
Näinhän se menee ja meillä toivottiin vanhempainillassa, että lukiolainen itse huolehtii mahdollisimman paljosta, koska se 18v syntymäpäivä tulee ihan pian ja sitten huolehtii joka tapauksessa itse.
Myös se 18-vuotias voi sairastua ja tarvita apua ja tukea hetkellisesti.
Jos lukiolainen on niin sairas ettei kykene wilma-viestiä laittamaan niin millä luulet hänen niitä tehtäviä pystyvän tekemään?
Kerro nyt mihin tarvitset tiedon kun Wilma- viestin kirjoittaminen ei lapselta onnistu? Mitä hän siis tekisi kotona koulun eteen?
Vierailija kirjoitti:
Jos lukiolainen on niin sairas ettei kykene wilma-viestiä laittamaan niin millä luulet hänen niitä tehtäviä pystyvän tekemään?
Siksihän minä juuri otin opettajiin yhteyttä kysyäkseni, miten hän pystyy selvittämään tämän loppujakson.
Olo aaltoilee eli niinä parempina hetkinä sitten tekisi. Sen sijaan että sitten vasta alkaa viestittelemään ja odottelemaan mitä voi tehdä.
ap
Ei tarvitsekkan vastata jos lukiolainen on 18vuotta,on täysi ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksihän minä juuri otin opettajiin yhteyttä kysyäkseni, miten hän pystyy selvittämään tämän loppujakson.
Olo aaltoilee eli niinä parempina hetkinä sitten tekisi. Sen sijaan että sitten vasta alkaa viestittelemään ja odottelemaan mitä voi tehdä.
ap
Ja niinä parempina hetkinä (jolloin kuitekin selaa tiktokia, snapchatia tai instaa) ei voi itse laittaa sitä Wilmaviestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja niinä parempina hetkinä (jolloin kuitekin selaa tiktokia, snapchatia tai instaa) ei voi itse laittaa sitä Wilmaviestiä?
Etkö sinä tosiaan osaa suomea? Tai lukea? Jos minä kysyn ne valmiiksi niin hän pääsee suoraan tekemään kun jaksaa. Sen sijaan että laittaa silloin viestejä ja kun lopulta saa vastaukset niin on taas jo heikkona.
Näkee että et ainakaan työelämässä ole, kun aikatauluttaminen ja työnteko on sulle näin vieras asia!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun lukiolaiseni on hoitanut nämä asiat koko lukionsa ajan itsenäisesti, myös ennen kuin täytti 18. Mä olen lähinnä Wilmassa käynyt merkkaamassa koearvosanoja nähdyksi (jos joku opettajan sellaisen sinne on joskus laittanut) tai laittamassa poissaolomerkintöjä (jos on sairas) tai lukemassa yleisiä Wilmaviestejä ja -tiedotteita.
Lisäksi kyseinen lukiolainen on hoitanut kaikki terveystarkastuksensa (urheilulukiolainen, joten heille kuuluu sellaisia, mitä normilukiolaiselle ei) ja fysioterapiansa itsenäisesti, siis varaa ja siirtää ajat itse. Saattaa joskus vaan ohimennen mainita käyneensä taas fyssarilla.
-se, jonka abi asuu toisella paikkakunnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö sinä tosiaan osaa suomea? Tai lukea? Jos minä kysyn ne valmiiksi niin hän pääsee suoraan tekemään kun jaksaa. Sen sijaan että laittaa silloin viestejä ja kun lopulta saa vastaukset niin on taas jo heikkona.
Näkee että et ainakaan työelämässä ole, kun aikatauluttaminen ja työnteko on sulle näin vieras asia!
ap
Sori, pieleen meni. Töissä olen, aamukahvilla jo :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No tuota ne etenee siellä eteenpäin niissä kurssikirjoissa. Niitä voi lukea eteenpäin jo nyt ihan kysymättä mitään keneltäkään. Ja vaikkapa matikan tehtäviä mennään ETEENPÄIN. Eli tekee kaikista kirjoista tehtäviä lisää.. Ole hyvä, ilmainen neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lukiolaiseni on hoitanut nämä asiat koko lukionsa ajan itsenäisesti, myös ennen kuin täytti 18. Mä olen lähinnä Wilmassa käynyt merkkaamassa koearvosanoja nähdyksi (jos joku opettajan sellaisen sinne on joskus laittanut) tai laittamassa poissaolomerkintöjä (jos on sairas) tai lukemassa yleisiä Wilmaviestejä ja -tiedotteita.
Lisäksi kyseinen lukiolainen on hoitanut kaikki terveystarkastuksensa (urheilulukiolainen, joten heille kuuluu sellaisia, mitä normilukiolaiselle ei) ja fysioterapiansa itsenäisesti, siis varaa ja siirtää ajat itse. Saattaa joskus vaan ohimennen mainita käyneensä taas fyssarilla.
-se, jonka abi asuu toisella paikkakunnalla
Ja? Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No tuota ne etenee siellä eteenpäin niissä kurssikirjoissa. Niitä voi lukea eteenpäin jo nyt ihan kysymättä mitään keneltäkään. Ja vaikkapa matikan tehtäviä mennään ETEENPÄIN. Eli tekee kaikista kirjoista tehtäviä lisää.. Ole hyvä, ilmainen neuvo.
TERVEISIÄ REAALIMAAILMASTA:
Jos töitä jää rästiin, ne rästityöt pitää aikatauluttaa ja tehdä sitten pois kiireellisyysjärjestyksessä. Eikä niin että rääpii mitä sattuu.
ap
Poika hoiti itse kaikki lukioon liittyvät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Poika hoiti itse kaikki lukioon liittyvät asiat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mikä sairaus saa yhä uudestaan niin heikoksi, ettei pydty kirjoittamaan? Ja onko ne hyvät hetket pakko käyttää koulutöihin? Luulen että sun pitäis nyt antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mikä sairaus saa yhä uudestaan niin heikoksi, ettei pydty kirjoittamaan? Ja onko ne hyvät hetket pakko käyttää koulutöihin? Luulen että sun pitäis nyt antaa olla.
Erittäin moni sairaus. Ja kyllä, mieluummin sitten ne käyttää koulutöihin kuin viestien odotteluun.
Sinä voit työntää luulosi sinne minne ei aurinko paista.
Oikeasti todella törkeää nälvintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Montako koronamyrkkypiikkiä lapsesi on ottanut?
Pfizerin omat dokumentit paljastavt: kyseessä todellinen tappopiikki
Kyseessä ei todellakaan ole mikään rokote: Pfizerin omat tiedot osoittavat, että mRNA-Covid-piikitykset tuottavat NEGATIIVISEN tehon vain 30 päivän kuluessa yhdisteen piikityksestä.
https://expose-news.com/2022/10/03/pfizer-proves-covid-vaccine-doesnt-wo...
Covid-rokotukset muuttavat DNA:ta, vahingoittavat immuniteettia ja johtavat lopulta KUOLEMAAN
Exposén tutkimuksessa havaittiin, että kaksi kertaa ruiskutetut ihmiset menettivät immuniteettinsa niin sanottua Delta-muunnosta vastaan viiden prosentin vauhdilla viikossa. Siksi niitä kutsuttiin Troijan hevosen rokotteiksi.
”Ne tarjoavat aluksi immuniteetin muunnosta vastaan, mutta ne myös tuhoavat immuunijärjestelmää asteittain siihen pisteeseen asti, että alkuperäinen immuniteetti häviää”, Exposé raportoi. ”Sitten ne jatkavat kyseistä tuhoamista siihen pisteeseen asti, että immuunijärjestelmäsi tappaa suurimman osan rokotettujen piikkejä tuottavista soluista.”
Toisin sanoen pistokset aiheuttavat autoimmuniteetin, mikä tarkoittaa, että kehon immuunijärjestelmä alkaa hyökätä ja tuhota itseään, koska se havaitsee piikkiproteiineja kaikkialla terveissä soluissa.
”Jotkut ihmiset kuolevat ennen tätä kohtaa (sydän- ja verisuonitauteihin, hermoston rappeutumissairauksiin, piikin tartuttamiin elinten vajaatoimintoihin, sepsikseen, turbosyöpiin jne.), kuten olemme nähneet ylisuurista kuolleisuusluvuista”, Exposé toteaa.
”Toiset menettävät merkittävän osan immuunitoiminnastaan viruksia vastaan tavalla, joka ei ehkä ole palautettavissa, koska AstraZenecan ja J&J:n DNA-rokotteet ovat ilmeisesti geenejä muuttavia rokotteita, ja mRNA-rokotteisiin on tehty niin paljon muutoksia kuin vain osataan tehdä, jotta tilapäisestä RNA:sta tulisi lähes pysyvää (N1-metyylipseudouridiini Uracilin tilalle jne.).”
On tärkeää huomata, että solu ei tunnista tuota väärennettyä urasiilia (RNA:ssa esiintyvä pyrimidiiniemäs) geneettiseksi materiaaliksi. Jos se liitetään muihin soluprosesseihin, väärennetyllä urasiililla on kyky sammuttaa immuniteetti tai aiheuttaa geneettisiä häiriöitä, mikä johtaa lopulta ennenaikaiseen kuolemaan.
Pfizerin uusi rokote tuhoaa myös immuniteetin, selvyyden vuoksi. Yhtiö väittää, että se on parannus alkuperäisiin pistoksiin verrattuna, mutta molemmat erät ovat erittäin tuhoisia soluille ja immuunijärjestelmälle.
Hei kuule, jos se lapsesi sairaus on uupuminen kuten nyt vaikuttaa ja sairausloma voi jatkua vaikka kuinka kauan, niin ne opettajat ei anna mitään vaihtoehtoisia kotona tehtäviä tehtäviä vaan katsovat tuleeko lapsesi takaisin kouluun ja milloin. Ehkä hän ei pysty koskaan palaamaan sinne, etälukio on silloin oikea paikka.
Mutta rauhotu sinä nyt hyvä ihminen ja anna lapsesi sairastaa sairaslomalla. Sairauslomaa ei anneta turhaan, sen aikana on tarkoitus toipua eikä suorittaa jotain tehtäviä kotona.
Niin tuossa ei lue.