Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttinaisten AV-reissu

Vierailija
16.11.2022 |

Ommellaanko siellä Munsalan kansallispuku vai rypyretäänkö porukalla karjalanpiirakoita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekee nyt perkele kylille koko porukalla lähtekö! Työviikon piätteeks mänen mykyrokalle, jonka piälle huiloon. Sitten voip tokkiinsa riipasta kännin perjantain kunniaksi kuhan on saanasta selevinny kylille. Laavantaina pittää olla puuta sahhoomassa jo niin rapula pittää pittee maltillisena. Näkkööhän sitä kylillä niitä rillipäisiä mykkiä naisijjakkii jotka ee saatille lähe ku Valmetilla vetämällä. Mitä siitäkii tulloo ku mykkiä naisia on laevalla keskennään ja samahan se olis teijän kokkoontua jonkun mökillä ja siinä sitten iltoo istua eli käävä saanomassa ja juuva jaloviinoo. Eepä oo tänne halakokasalle ulukomaan kielistä vuatetta pitävät roovat uskaltanneet.

Vierailija
22/24 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt kysyä täsmennystä. Siis onko kiltti nainen ihan oikeasti kiltti vai niin kuin kiltti mies eli ei kiltti? Minulla kun on 3 exää joiden mielestä olen kylmä psykopaatti, joten ajattelin jos olisin sellainen kiltti nainen samaan tyyliin kuin kiltti miehet on?

Kai maksat itse kahvisi treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, päivä alkaa brunssilla, tutustutaan pariin taidemuseoon, syödään lounas hyvässö ravintolassa, päivä päättyy klassisen musiikin konserttiin tai oopperaan. Sen jälkeen voi jokunen onnekas kilttimies päästä jatkoille.

Tää ohjelma kuulostaa muuten täydelliseltä, mutta viimeisen lauseen sijaan haluaisin siinö kohdassa nukkumaan.

Vierailija
24/24 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja naisia.