Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan odotatte miehen yhteydenottoa Tinder treffien jälkeen?

Vierailija
16.11.2022 |

Ennen kuin deletoitte tai kysytte kiinnostaako enempää nähdä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cats don't chase dogs. Katkase negatiivinen kierre. Treffien jälkeen täytyy jäädä varma olo. Älä jää roikkumaan on/off miehiin. Keskity skarppeihin tapauksiin joista kuuluu 1-2 päivän sisään. Kolme pv indikoi ettei miestä kiinnosta tarpeeksi. Suhteen edetessä jäisin seuraamaan himmaako mies muutenkin vastailun osalta, sillä 2-4 päivää suhteessa ON liikaa.

Tai sitten tullaan tänne 2022 vuoteen jolloin nainenkin voi tehdä aloitteen eikö odota yhteyden ottoa muilta

Kokemuksen perusteella uskallan sanoa ettei miestä kiinnosta tarpeeksi jos nainen joutuu viemään. Miehestä näkyy kauas tyytyminen. Kiimoissaan oleva tekee kaikkensa saadakseen naisen huomion.

Suhteet, jotka alkaa niin, että nainen joutuu viemään ei oo naisille kannattavia. Mies kyllä ottaa vastaan mitä tarjotaan, helppoa p llua, mutta ei tee mitään naisen tai suhteen eteen. Rakastunut nainen ei aina tätä tajua, panostaa täysillä ja saa siipeensä, menettää rahansa tms. Jossain vaiheessa kun mies kyllästyy, liukenee, tai sitten rakastuu siihen naisen täysihoitoon ja nainen valittaa kun mies ei laita tikkua ristiin. Ei laita, kun on oppinut, että nainen hoitaa.  

Kyllä.

Vähän nyt avautuminen aiheeseen liittyen.

En ole koskaan ollut kenellekään miehelle se "ykkösvalinta", jonka eteen nähdään vaivaa.

Ulkonäköäni kehuttu aina kauniiksi ja vartalomuotoani jopa siroksi.

Mutta ei, vastoin kuvitelmia, se ei riitä. Jokin sitten kuitenkin ilmeisesti ulkonäössäni häiritsee niin, etten koskaan voi olla se, jonka edestä haettaisiin vaikka kuu taivaalta.

Miehet, joiden kanssa olen seurustellut, eivät ole ehkä olleet perinteisessä mielessä niitä komeita tms, itse olen katsonut luonnetta ja muuta yhteensopivuutta.

Mutta edellisessä liitossa olin se, joka sopi tapaamisia ja oli se, jonka panostuksesta suhde edes syntyi. Luulin silloin nuorena sen kannattavan, mutta juu ei....

Pitkin yhdessäoloaikaa sain tuta, etten ole kovinkaan tärkeä, ja että muut naiset ne vasta ovat jotain.

Kun parisuhde päättyi, tapailin hetken uutta miestä, jolla hänelläkin alkoi aika nopeasti kehut muille naisille. Eli ei voinut vähempää kiinnostaa, miltä minusta tuntuu.

Tuon suhteen päätin itse ja aika pian.

Niin paljon puhutaan yksinäisistä miehistä, mutta meitä "ylijäämä"naisiakin on. Se, että olen "päässyt" parisuhteeseen paremman puutteessa, ei vie yksinäisyyttä pois. Päin vastoin, tuntuu jopa kamalammalta.

Kunnioituksen ja arvostuksen puutetta tuollainen käytös mieheltä.

Aliarvioit kyllä tosin miehiä, jos luulet että joku juttu ulkonäössäsi on syy moiselle käytökselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi