Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista poliisi soittaa?

Vierailija
16.11.2022 |

Tänään kahdesti soitettu, en kuullut. 02954 alkuinen nro.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi soitaa tuntemattomasta numerosta, lähiomaiselle esim. Jos kuolema on tullut lähiomaisen lähellä olevalle henkilölle, mualla kuin sairaalasta tai tulee ovelle kertoo asian..

Etkö voi uskoa, että joskus poliisi voi soittaa myös julkisesta numerosta, eli vastaanottajan puhelimen näytöllä näkyviin tulevasta numerosta?

Vierailija
22/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle poliisi yritti joskus soittaa, mutta en vastannut. Joutui sitten soittamaan perheenjäsenen puhelimesta, perheelle kun vastaan. Oli vihainen ja aloitti puhelun heti haukkumalla, joten suljin puhelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passista tai jos olet tietämättäsi hukannut jotain ja joku vienyt sen poliisin löytötavaratoimistoon. Vastaa vaan ja kysy, mitä asianne koskee. Tai soita vaihteeseen ja sano, että sinua on koetettu tavoittaa, mutta et kuullut ja mitähän asianne oikein koskee. Poliisi on palvelija. Muista se aina.

Vierailija
24/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsivat silminnäkijää tapahtuneelle / varastettu laukkuni oli löytynyt / ruumiinavauksen jälkeen soittivat raportin.

Vierailija
25/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta on ollut rikosilmoituksen jälkeen. Ei ollut salainen numero.

Vierailija
26/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi soittaa tuntemattomast. Mä olisin veikannut tuota kelan tai työkkärin numerosi.

Terveisin Kokemusasiantuntija

Ikinä ei oo mulle soittanut tuntemattomasta. Aina on näkynyt numero.

Vierailija
27/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esim yksi poliisin numeroista:

Helsingin poliisilaitos

Vihjepuhelin (ympärivuorokautinen puhelinvastaaja) 0295 417 931

Mitä ihmettä? Poliisiko soittaa vihjepuhelimesta tavalliselle ihmiselle? Luulin aina, että ihmisen kuuluu soittaa vihjepuhelimeen kun on asiaa poliisille.

Vierailija
28/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soitettu kun ilmoitin ojaan mahdollisesti päihtyneenä ketusta autosta viikonloppuaamuna töihin mennessä kun 112:en soitin. Halusivat tarkentaa sijaintia ja että kukaan ei ollut enää auton kyydissä.

Vierailija
29/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittivat yhtenä iltana yhdentoista jälkeen kysyäkseen että kuuluuko meille jotain häiritsevää ääntä. No ei kuulunut muuta kuin se puhelu jolla minut herättivät.

Vierailija
30/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita takaisin?

Vierailija
31/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittavat aina tuntemattomasta numerosta..

Vierailija
32/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalle soitettiin tuntemattomasta numerosta. Soittajana poliisi joka oli tullut vastaan firman autoa ja kehotti katsastamaan auton. Olin itse sillä autolla liikenteessä ja näin vastaantulevan poliisiauton. Onneksi heillä oli kiire johonkin ja eivät pysäyttäneet, työnantaja kävi samantien katsastamassa auton.

Muutaman kerran poliisi on soitellut löytötavaroiden takia. Jostain on löytynyt tavara jossa on meidän firman tunnistelappu ja poliisi on pyytänyt tietoa omistajata. Nämä ovat tulleet aina näkyvästä numerosta.

Joskus poliisi on soitellut myös firmamme valvontakameroiden vuoksi. Nämäkin ovat tulleet näkyvästä numerosta.

Vierailija
33/33 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle poliisin tutkija soitti, koska olin monia kuukausia aiemmin ollut silminnäkijänä eräässä rikoksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän