Onko normaalia että vaihdevuotisena muuttuu ihmisvihaajaksi?
Kiljuvat kakarat ja huutavat ihmiset vievät raivon partaalle.. ja räksyttävät koirat.
Haluaisin vaan rauhaa
Kommentit (19)
ehkä kannattaa keskustella lääkärin kanssa,niihin on lääkkeet. en tiedä tosin miten vaikuttaa ja mihin,en ole niihin perehtynyt, Mun äitillä on jotenki sellasia piirteitä,vtuilua. yms. hikisiä öitä yms.
En tykännyt ihmisistä nuorenakaan ja nykyään vielä vähemmän.
Kaikki hälinä ja meteli ärsyttää.
Estrogeenin myötä poistuu monesti halu nuolla persettä ja mielistellä. Voimaantuminen on ihan tosi asia. Myös mielenkiinto viettää aikaa huonossa seurassa on aikalailla nolla jossain vaiheessa, ja tällöin yleensä laitetaan myös huonot kumppanit kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt ihmisistä nuorenakaan ja nykyään vielä vähemmän.
Kaikki hälinä ja meteli ärsyttää.
Mä muuten sietäisin, jos käyttäytyisivät. Nytkin joku kantakävelee alakerrassa. Jos hiljaisuus alkaa klo 22 niin miks VIT..... pitää vielä romuta. Ja pihalla naapurivuokratalon röökiporukka rääkynauraa ettei voi pitää tuuletusikkunaa auki. Stana!
Kyllä se taitaa olla. Asiakaspalveluammatissa on silkkaa tuskaa ja piinaa.
Kai se ikä yleisesti sen tekee. On kirkastunut yhä enemmän, mikä ja ketkä on tärkeitä. Muut menköön vaikka manalaan mun puolesta. Ei vaan. Olen kyllä ystävällinen ihmisille, mutta pohjimmiltani en kaipaa enää elämään kuin muutamia ihmisiä.
Mikäli näin on niin minulla vaihdevuodet alkoivat jo ala-asteen uskonnon-ja jumppatunnilla. Vieläkin tekee mieli nirhata se tekopyhä paskiainen + mielistelijät.
15 vanhemmasta miehestäni on ainakin iän myötä tullut tuollainen.
Eksänsä saielää kultavuodet kanssaan ja minä sain vanhan, kärttyisen ukon...
Ei.
Vanhempana vain ymmärtää, että suurin osa ihmisistä on itselle epäsopivia tyyppejä ja että meidät on sosiaalistettu niin typerään rahan ja työn palvonnan systeemiin, ettei tässä ole mitään järkeä. Yksin oleminen on ihanaa.
Moni, myös media, demonisoi vaihdevuodet, koska omanarvontuntonsa ja terveen itsekkyyden sekä omat rajansa löytänyt nainen on maailmalle kauhistus. Tuo nainen ei enää palvele eikä alistu.
Ei liity vaihdevuosiin vaan ikääntymiseen, miehillä myös siis. Ja vihaaminen turhan kova sana mutta kuten langassa tuotu esiin niin alkaa pärjätä vähemmällä hälinällä, draamalla ja kyllä, vähemmillä ihmisillä elämässään.
Mulla on varmasti esivaihdevuodet. Menkat tulevat kellontarkasti mutta hormonitason vaihtelun tuntee.
En vihaa koirien haukuntaa enkä vauvojen parkua mutta minusta on tullut jotenkin vuorottain kiimainen naaras ja eristäytyvä zombie. Onneksi kierron parhaat päivät osuvat kai tulevalle seksihelteelle. N47.
Ei. Mutta se on normaalia, ettei hirveästi jaksa enää teeskennellä.
Näköjään. Ainakin mun yli 55 vuotias kaveri on äreä kuin Pekka puupään vaimo Justiina, partaa ajava,hampputukkainen, 130 kg estoton piereskelijä.
No senhän tiedetään olevan vaihdevuosioire.
Meillä on valtavasti vanhoja naisia tuomareina oikeudessa ja päättäjinä eduskunnassa sekä opettajina koulutusputkessa. Vähintään näissä tulisi vanhan naisen työsuhde irtisanoa noin 40v iässä tai ennen.
On miesviha on korkeimilla tasoilla