Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Hintavedätystä koko BlackFriday ainakin Gigantissa:)
Keraamisen lieden BF hinta Gigantissa 539€ kun sen normaalihinta Verkkokaupassa 499:)
BF mainoksissa Gigantilla esim liesiä, joissa ei lapsilukkoa ja muutenkin alkeellisia?
Odotellaan rauhassa BF hintojen laskua normaalitasolle alle 500€!
Keittiöön uudet kodinkoneet, näitä tarjouksia olen odottanut ja tiedän, että ei ole mitään hintakikkailua, koska olen hintoja seuraillut.
En mitään mutta kampaajalle menen.
Ostan black fridaysta sitä mitä muutenkin ostaisin. Pidän jatkuvasti listaa hankinnoista ja ostan kun tarjouksia tulee. Seuraan myös hintaa, monet kaupat nostaa ennen alennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Onneksi osassa paikkoja näkyy tuotteen hinta 30 edeltävältä päivältä. Eikös tähän ole tulossa ihan jotain lakimuutosta (ja hemmetin hyvä niin).
En mitään. Koko kampanjan tarkoitus on saada ihmiset ostamaan tavaroita osamaksulla. Tammi/helmikuussa saman tavaran saa edullisemmin.
Mutta hei - kun jouluksi pitää saada! Että on jotakin mitä sukulaisille näyttää.
Ostin tiskikoneen kun vanha hajosi eilen eikä meidän keittiötä todellakaan ole suunniteltu käsitiskiä ajatellen. Olisin siis joka tapauksessa ostanut moisen oli BF tai ei.
Meitsi menee hakiksen ympyrä taloon nenä leikkaukseen.
Meinaan etsiä taas hyviä hotellitarjouksia Helsingistä, erityisesti Kämp collectionin hotelleista. Viime vuonna löysin hyvän tarjouksen Hotel Haveniin 135e/yö/2hh.
Moistiksi? Maistiksi? Mitä tuo tarkoittaa? Toki tiedän, mutta kunhan provoan. Helkkarin puolikielisyys, tai siis nykykielen mukaisesti puoli kielisyys. 🤭😂 Kitsen industri mai ääs.
Vierailija kirjoitti:
Ostin airfryerin. Kyseessä 2000-luvun tärkein keksintö joka mullisti ruuanlaiton ja koko kitchen industryn.
Perus uuniin verrattuna airfriyerilla saa paljon maukkaammat paistot kypsentämällä ruoan ulkoapäin, jolloin pinta krispyyntyy mutta ruoan sisäosat jäävät moistiksi. Käytännössä sama kuin deep fryettäessä mutta terveellisempää koska ei tarvitse öljyä.
Palefase kirjoitti:
Meitsi menee hakiksen ympyrä taloon nenä leikkaukseen.
No hei kato mitä äijjä. Ai sä meet siistiin klyyvarii, mä meen kans leikkaukseen. Tietsä, multa pienennetään kieli kun jotenkin jo syntyessä oli pykälää paria liian suuri, jengi ei diggaa kun mä sössötän. Sannakin sano bileissä et ei saa mitään selvää kun kuiskin sen kaulaan, pakko hoitaa homma himaan. nähään jos ei näkö mee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajoittanut tarpeelliset hankinnat Black Fridayn tietämille.
Joku tuolla huuteli että BW on huijausta.
Jos tuote jotka käytät on normaalisti 100€ ja saat saman tuotteen Black Fridayn aikaan 45€ niin on tyhmyyttä maksaa normaalihinta.
Nyt saa joululahjat edullisemmin,harrastusvälineet jne
Black friday on ihan huijausta! 😡😡😡 Haluan ostaa tuotteet puolet kalliimmalla 😡😡😡😡 ihan huijausta ale prosentit minä maksan koko hinnan 😡😡
Tyttö bongasi Gymsharkin aleen ja halusi muutaman vaatteen.
Ostin korkokengät, treenitopin ja älykellon
Autonpesun, 2 yhden hinnalla ST1 asemalta.
Muutoin kannatan "Älä osta mitään" -päivää.
Tai oikeastaan osta vain käytettynä kirppareilta -päivää
On ihan järjetöntä ostaa uutta, kun ihan melkein kaiken saa tosi paljon halvemmalla käytettynä.
Viimeksi kolmensadan reititin 20 eurolla