Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin airfryerin. Kyseessä 2000-luvun tärkein keksintö joka mullisti ruuanlaiton ja koko kitchen industryn.
Perus uuniin verrattuna airfriyerilla saa paljon maukkaammat paistot kypsentämällä ruoan ulkoapäin, jolloin pinta krispyyntyy mutta ruoan sisäosat jäävät moistiksi. Käytännössä sama kuin deep fryettäessä mutta terveellisempää koska ei tarvitse öljyä.
Haha! Sama kohtalo kuin leipäkoneella.
Mulla tuo leipäkone (20v vanha) vieläkin kesäisin käytössä verannalla. Ei metelöi eikä tarvitse uunissa paistaa.
Lämmityskautena sitten leivinuunissa.
Tanssisalilleni on tulossa tarjouksia. Oma kymppikortti on nyt käytetty, niin odottelen black fridayta sit.
Kotiin pitäisi oikeasti ostaa uusi pölynimuri ja tv-taso, mutta taidan katsella molempia ensisijaisesti Torista, en black friday -tarjouksista
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa marimekko-mukin. Mulla on köyhänä yksi muki ja haluaisin sille parin niin sormet ristissä toivon, että marimekon kaupassa olisi myös ale.
Saa niitä muualtakin ja yleensä halvemmalla esim prismoista ja cittareista (ei toki kaikkia mukeja)
Toivottavasti tulee taas kuntosali- ja jumppatarjouksia :) Niitä olen ostanut jo vuosia.
Jos hyvät kengät on normaalisti sekä kivijalkakaupoissa että nettikaupoissa 200e mutta nyt 106e niin hulluhan se on joka ei puolta maksais.
Vierailija kirjoitti:
ootteko koskaan laskeneet, kuinka monta "Osta osta ostajuttua on vuodessa! Joka kk joku hiton singles days, black friday, isänpäivä, halloween, joulu, äitienpäivä....ja muka "säästätte" hitosti kun ostatte "alesta"
On ihminen vedätettävissä.
Paras kaikista on "Älä Osta Mitään" ÄOM- päivä!
Joo tää marraskuu on kyllä ollut hupaisa, Singles Day alkoi viikkoa ennen itse sitä 11.11., ja black friday on venynyt jo yli viikon mittaiseksi, alkaen jo heti seuraavalla viikolla singles dayn perään :D No eihän siinä, onneksi kukaan ei silti pakota ostamaan yhtään enempää kuin on tarvis. Minä olen koko syksyn odotellut hyviä tarjouksia tietyistä tuotteista, ja nyt aion ne bf aleista ostaa kun sopivat tarjoukset tulee kohdalle. Eihän nykyaikana kannata juuri mitään normaalihinnalla ostaa, kun aina tulee joku alennusmyyntikampanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko koskaan laskeneet, kuinka monta "Osta osta ostajuttua on vuodessa! Joka kk joku hiton singles days, black friday, isänpäivä, halloween, joulu, äitienpäivä....ja muka "säästätte" hitosti kun ostatte "alesta"
Joo tää marraskuu on kyllä ollut hupaisa, Singles Day alkoi viikkoa ennen itse sitä 11.11., ja black friday on venynyt jo yli viikon mittaiseksi, alkaen jo heti seuraavalla viikolla singles dayn perään :D No eihän siinä, onneksi kukaan ei silti pakota ostamaan yhtään enempää kuin on tarvis. Minä olen koko syksyn odotellut hyviä tarjouksia tietyistä tuotteista, ja nyt aion ne bf aleista ostaa kun sopivat tarjoukset tulee kohdalle. Eihän nykyaikana kannata juuri mitään normaalihinnalla ostaa, kun aina tulee joku alennusmyyntikampanja.
Ei ole tietenkään pakko ostaa mitään, mutta itse ainakin ostan mieluummin 50% alennusmyynnistä jos asia on sellainen jota tulen kuitenkin jossain vaiheessa tarvitsemaan. Parempi ostaa se tuote nyt kuin vuoden päästä varsinkin kun euroalueella inflaatio laukkaa yli kymmenessä prosentissa ja joissain tuotteissa voidaan jopa puhua hyperinflaatiosta +200%.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Ostin hieman shampoota varastoon kun sain hyvät aleprosentit. Parempi ostaa nyt varastoon kun saa halvalla, kuin ostaa sitten parin kuukauden päästä kun inflaatio on nostanut hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tietenkään pakko ostaa mitään, mutta itse ainakin ostan mieluummin 50% alennusmyynnistä jos asia on sellainen jota tulen kuitenkin jossain vaiheessa tarvitsemaan. Parempi ostaa se tuote nyt kuin vuoden päästä varsinkin kun euroalueella inflaatio laukkaa yli kymmenessä prosentissa ja joissain tuotteissa voidaan jopa puhua hyperinflaatiosta +200%.
Joo. Säästäväinen keskittää ostoksensa alennusmyynteihin, niin se vaan menee. Toki säästäväinen ostaa vain tarpeeseen eikä ylen määrin kaikkea vain siksi, että halvalla sai. Eniten toki säästää jos ei ikinä osta mitään, mutta suurin osa ihmisistä kuitenkin tarvitsee aina välillä uusia tavaroita syystä tai toisesta, ja aika hölmöä olisi periaatteesta vastustaa jotain alekampanjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Säästäväinen keskittää ostoksensa alennusmyynteihin, niin se vaan menee. Toki säästäväinen ostaa vain tarpeeseen eikä ylen määrin kaikkea vain siksi, että halvalla sai. Eniten toki säästää jos ei ikinä osta mitään, mutta suurin osa ihmisistä kuitenkin tarvitsee aina välillä uusia tavaroita syystä tai toisesta, ja aika hölmöä olisi periaatteesta vastustaa jotain alekampanjoita.
Miljardööri Mark Cuban ostaa ylenmäärin aina kun saa halvalla. Esimerkiksi ostaa yhä edelleen vuoden hammastahnat kerrallaan.
Aattelin hamstrata pari rullaa vessapaperia, onko missään tulossa kovii tarjouksii?
Olis pitkä ostoslista mutta ei varaa mihinkään.
Talvitakin ostin eilen. Oletan sen olevan ainakin Black week tarjous.
Olen etsinyt joku 2-3 vuotta itselleni kunnollista talvitakki. Ollut kumminkin joitain kriteerejä mm pituuden, värin, taskujen, hupun suhteen. Tässä oli nyt kaikki, mitä toivoinkin.
Lisäksi se on käsitelty likaa ja vettä hylkiväksi.
Untuvan kaltaista, mitä tämä nyt nykypäivänä onkaan. Kaikkea muuta kivaa.
Ovh tälle takille on heidän kotisivuillaan 199€
Muualla tätä myydään n. 170 € hintaan.
Itse maksoin 59,95€.
Odotan innolla sitä alkuviikosta ja toivottavasti se on yhtä ihana kuin kuvissa.
Jos on, niin siinä on sitten minulle takkia moneksi vuodeksi eteenpäin.
Edellinen on vuodelta 2005 ja rupesi jo ottamaan päähän se kun taskut niin pienet, ettei sinne saanut puhelinta. Tehty älyttömien kännyköiden aikaan. Taskujen painonapit hajonneet jo vuosia sitten.
Oli hyvä tarjous minusta.
Tyhmä saa olla ja maksaa liikaa mutta ei se pakko ole vaikka kuinka olisi Black friday.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3320086/black-friday-pelkkaa-huijausta
Koetan olla ostamatta mitään.
Olen ostellut liikaakin ja kaikki normaalihintaisena, pitää hillitä kulutusmaniaa x)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä saa olla ja maksaa liikaa mutta ei se pakko ole vaikka kuinka olisi Black friday.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3320086/black-friday-pelkkaa-huijausta
Taidat olla hyvin älykäs.... tai sitten et
telkkaria katselen ja juuri hintoja vertailin. eipä siellä vielä ole oikeestaan kuin näillä tuhansien arvoisilla kunnon alennus. toivottavasti 25 päivä löytyy sopiva tai sitten jää joulu-alennusten varaan.
Työkaveri osti IKH.lta Jotku ihme Jolly turva kengät ja makso 189e, siis päivän palkka kenkiin?? Minä kävin äijä kirpparilla ja siellä oli UUSIA Sievin turva kenkiä 50e, kyllä kotimainen Sievi sentään on kenkä johki italy jollyyn. Kyllä kaveria vi.utti kun kerroin ostaneeni neljä paria, nyt on kotimaista turva kenkää muutamaan urakkaan ja yhet vein mökille, puuhommissa hyvät.
Mitä tästä opimme, no ainakin sen että kaupasta ostettaessa tulet kusetetuksi aina ja tämän päälle ruokit vielä ne kusettajat.