Nainen, mitä annettavaa sinulla on miehelle?
Kommentit (35)
Minä olen antanut miehelleni elämänkestävää uskollista parisuhdetta, tukea ja seuraa niin elämän ylä kuin alamäissä. Lapsen. Yhteisen talouden, johon tuon joka kuukausi nettona 3400/kk. Osuuteni kotitöistä. Mukavaa matkailuseuraa. Mukavaa seuraa kulttuuririentoihin. Seksiä.
Ei mitään, koska vihaan miehiä. Käänteisesti ajateltuna en aio katsoa miehiin päinkään, eli annan heille oman rauhan :)
Teen kuulemma mieheni onnelliseksi. Siksi hän on kanssani.
Pihtaan ja nalkutan nyt, kun olen saanut miehen satimeen. Vuoden joutui esittämään mukavaa halukasta ihmistä.
Riippuu miehestä! Suurimmalle osalle minulla ei ole mitään annettavaa, mutta juuri oikeanlaiselle ihmiselle minulla voi olla annettavana se, mitä hän on etsimässä.
Tarjoan suihinottoja tarvittaessa.
Ihan samoja juttuja kuin hänellä minulle. Ystävyyttä, kumppanuutta, läheisyyttä, tukea ja hyvää seuraa.
Oman viehättävän seurani eli itseni. Mieheni on viihtynyt kanssani jo 26 vuotta.
Kerrotko ap mitä sinulla on annettavaa kumppanillesi? En tiedä oletko mies, nainen vai muunsukupuolinen tahi oletko hetero, hom* tai aseksu**li.
Anta poika mulle rahulit , Mie anna siule pärsse
Mun mieheni saa rakkautta, seksiä, hellyyttä, seuraa, huumoria, lohtua, tsemppiä, hyvää ruokaa ja lojaalin kumppanin myötä- ja vastamäkiin. Yhdessä ollaan oltu yli 20 v.
Eikö nyt tuon tiedä kysymättäkin.
Seinäruusun joka juo miehen viinat
Vierailija kirjoitti:
Seinäruusun joka juo miehen viinat
Tuo on todellista rakkautta kuinka uhraudut ja välität miehestäsi noin paljon.
Palstan miesten juttujen perusteella elämän tarkoituksen, syyn käydä töissä ja huolehtia itsestään, perheen ja psyykeen korjaamisen hellällä ohjauksella.