Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Kävin eilen iltapäivällä ruokakaupassa ja siellä oli tuoretta leipää -60% tarjouksessa, samoin naudanjauheliha oli -25% tarjouksessa vaikka päiväystä oli vielä pitkästi. Ajattelin että oli varmaan Black friday -tarjouksia. Ostin näitä tuotteita useamman kappaleen.
Ostelin lentolippuja ensi kevääksi.
Tänään ostin parit led-lamput -20%:lla.
Oikeastaan sain ne lamput rekisteröitymisellä palveluun, että eipä mustia hintoja.
Toisessakin liikkeessä kävin ja eipä saanut mitään alennusta, kun kysyin mustista hinnoista. Surkealta adiakasystävyydeltä nämä alet tuntuu
M30
Airturn 2 vielä tämän päivän tarjouksessa 69,99e
Ostin lippuja nähtävyyksiin ja huvipuistoihin sekä menkkapöksyt
Teatterilippuja ja täkin olen tänä vuonna ostanut.
Powerparkin rannekkeet oli hyvässä alessa, tuli ostettua useampi lahjaksi
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ostin yhden takin tarpeeseen, mutta pelkkää huijaustahan tuo Black Friday on.
Mitä huijausta siinä on jos saat esim. 100€ tuotteen/palvelun 60€?
Täytyy vaan itse vähän käyttää päätä, ettei usko jokaiseen -90% lappuun.
Säästän vieläkin enemmän enkä osta mitään. Täytyy vielä lukea tarkkaan loput sähköposti- ja paperimainokset, niin näen kuinka paljon lisää säästän kun en noitakaan osta. T Laihialainen
En ostanut mitään mutta sähköä meni pe tavallista enemmän, pyykkikone kävi ja kerran astianpesukone, valoja enemmän mitä tavallisesti, uunissa en oo tehnyt ruokaa viikkoihin ja tein uunifetapastan. Tietysti olisi kannattanut tehdä pakkaseen muutaman ruokalajin. Yksin asuu niin ei oo niin nokonnuukaa.
En osta mitään enkä käy missään.
Kasvisjuureskeiton teen torstai-iltana ja se riittää mulle sunnuntaiksi.
Pysyn kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ostin lippuja nähtävyyksiin ja huvipuistoihin sekä menkkapöksyt
Ootko käynyt amiksen?
Ei ne ole tarjouksia vaan vedätyksiä.Ala vaan hankkiutua niistä maksuhäiriömerkinnöistä eroon.