Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Ei ollu ideana ostaa mitään, mutta sorruin sitten adlibriksestä ostamaan muutaman pokkarin. "Säästy" siinä muutama euro. Tai vitut siinä mitään säästynyt, mutta kului vähän vähemmän ku viikon päästä samasta tilauksesta
Barbietalo, pelejä ja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Kissan asun
Oliko kissa tyytyväinen?
Sain Hotels.comilta ylimääräisen leiman.
Vierailija kirjoitti:
Sain Hotels.comilta ylimääräisen leiman.
et saanut
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Laitoin myös itse muutaman tuoksun tilaukseen :) Jännitän innolla
Takki & villapaita 30% ale, tuikkukippoja -50%, solmioita -40 % , palapeli -20 %
Kaikki lahjoiksi, hienoa löytää etsimänsä !
Vieläkö saisi pimpukkaa jostain aleprosentilla?
Ostettiin uusi liesitaso ja erillisuuni, asennettiin jo seuraavana päivänä, perjantaina.
Mielen kahvikoneen ostimme. Siis sen sellaisen mikä pavuista jauhaa ja tekee cappuccinot, ristretot, macchiatot ym.
Olen itse enemmän teen juojia, suodatinkahvista en välitä yhtään. Jos olen halunnut kahvia, olen tehnyt sen pressopannulla, tulee paljon parempaa, mutta mieluiten juon cappuccinoa kahvijuomista. Toki meillä on sitten muuten noita kahvinjuojia huushollissa, yksin itselleni en tietty olisi tuollaista hankkinut.
Ja Fluent Petiltä sai alennuksella nappeja, niitä tilasin koiralle lisää.
Joululahjat onkin jo hankittu, lapsia ei lähipiirissä sillain ole että black friday-alennuksista olisi lahjojen hankkimisessa kauheasti iloa.
Lennot on nyt oikeasti hyvän hintaisia. Kolmet liput ostanut jo ensivuodelle.
4 lelua lastenlasten joululahjoiksi
Lihatarjoukset hyödynnän myös: ulkofilettä, paistia, broileria, jauhelihaa, lohta lähes jouluun saakka syötäväksi
Puhelin