Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Eilen kolusin kauppoja. Ei ollut L numeroita ja ne jotka olivat ei menneet rinnan kohdta kiinni, olivat siis kuitenkin xs tai pieni M. Menen sitten isolle kirpputorille missä on valtavat valokoimat naisten vaatteita takkeja ja puseroita. Todella halvalla , on pukukopit myös. Takin pitää mennä edestä kiinni. Miehelle on myös vaikea saada kun on niin leveäharteinen. Kengät numero 46. Itse painan 53 kg, joten en ole mikään gigantus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkaa
Vinkkinä niille joilla ei ole vielä kauneusjoulukalenteria ja sellaisen haluavat niin Lumenen kalenteri laskenut hintahistorian mukaan 90€ -> 65€ https://nenna.fi/tuote/lumene-advent-calendar-2022-24-nordic-beauty-tre…
Tokmannista sai alle 50eurolla
En mitään. Taaskaan. Myyvät alennuksessa kaikkea turhaa pazkaa mikä ei mene kaupaksi muuten.
Ostin uuden älypuhelimen viisi vuotta hyvin palvelleen lajitoverinsa tilalle. Lopuilla ylimääräisillä rahoillani ostin amerikkalaisia osinko- ja kasvuosakkeita.
Ostin silmälasit puoleen hintaan, kun tarvetta oli, niin tähtäsin perjantaille.
Ei pitänyt ostaa mitään, mutta ruokakauppareissulla ostin cittarista keltaiset Hai-saappaat. Alennus oli hyvä, 30%. Olen tyytyväinen.
2 cm lisää pituuttaa peenikseen
Ostin saappaat EMP:stä. Mitään ei pitänyt ostaa.
Ostin vedenkeittimen, koska vanha meni rikki. Black Friday -alennus oli mahtavat 3e laitteen hinnan ollessa liki 200e. Ruuhkat oli sen verran massiiviset, että mietin vaan, että tulipahan tämäkin koettua. Aika lähellä oli, ettei tullut pariakin kolaria kaupan parkkiksella.
Neulekirjoja Adlibrikseltä. Ale ei ollut huima, mutta säästöä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen kalenterin nyt ostin viimeinkin alesta https://nenna.fi/tuote/lumene-advent-calendar-2022-24-nordic-beauty-tre…
Olisit vertaillut hintoja. Tuota halvemmalla saa monesta paikasta. Jopa 42 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Eurolla shampoota Rustasta.
Rusta on kyllä suomen masentavin kauppa. Olen pari kertaa siellä käynyt ja ei hitto niitä rihkama mukeja ja mikrokuitumattoja.
Mikä?