Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Höh, Intersport ilmoitti Halti:n ulkoilukenkiä 99,90 € 22% BF-tarjouksessa. Ostin viikolla samat kengät Prismasta ja hinta oli 89 €! Eikä Prisman kengät ollueet missään tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Koiralle lämmintä päälle. Ootteko kattonut miten paljon pienen koiran takki voi maksaa.
Yksi 20X40cm toppakangaspala voi olla 129e
Koirat osaa olla pukeutumisessaan vaativia ja niiden suosikkimerkit tosi kalliita.
Ostin kalsareita ja sukkia nettikaupan alesta. Näille oli jo tarve. Lopetin lähes kaiken ostamisen kun korona alkoi ja se on ollut hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Museokortin.
Ei se ollut oikeassa tarjouksessa. Sillä BF- hinnalla ostin kortin jo kesäkampanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä, ja ihan typerää, monessa paikassa nää black friday vaate tarjoukset, niin kaikista pienimmät koot vaan tarjouksessa, kyllähän pitäis kaikki koot sit olla, eikä vaan xxs ja xs
BF tarkoitus on myydä hyllyyn jääneet asiat pois ennen joulusesonkia ja uutta kautta.
Eli hyvinkin nuo koot on ne, mitä hyllyyn on jäänyt. Kauppa tekee bisnestä, ei hyväntekeväisyyttä.
Joululahjoiksi aika paljon kaikenlaista peruskamaa + remppatarviketta
- pyjamat lapsille Zalandolta
- Crocsin villatossuja
- Morphelta kosmetiikkaa
- Qwerteeltä t-paitoja miehelle
- laudepuut ja kiukaan alustat taloon.comista
Olen perillä hinnoista ja kaikki mitä ostin ihan oikeassa alennuksessa. Näin teen joka vuosi, tsekkaan sopivia ja tarpeellisia tuotteita jo paljon ennen Black Fridayta ja teen listan mitä etsin sitten aleaikaan.
Pyjamat ja Crocsit oli aleosastolta mutta niissäkin Black week -lisäale.
Pimeässä hohtavia xl-kondomeja, tytöt tykkää kun jahtaan niitä kikkeli pystyssä esileikin aikana. Itse pamputus tapahtuu tietenkin valoisessa, halun nähdä parruni työntyvän tiukkaan teinipimppiin.
Television, se olisi pitänyt ostaa jokatapauksessa kun edellinen sanoi työsopimuksen irti.
Lapsille puhelimet ja vaatteita joululahjaksi.
Itselleni vaatteita.
Kissalle pienen mustan pöllölelun ja kissanhiekkaa sekä nameja.
🎄🍬🐈😺
Eilen aamulla olin ostoksilla ja ei kyllä missään ollut alennuksia. Muutamia vain.
Kosmetiikkaa