Lavenza.fi, onko joku tilannut? Onko luotettava?
Törmäsin tällaisen nettikaupan mainokseen ja sivuilla oli yhdet kivannäköiset kengät, mutta aloin empiä tilausta, kun en löytänyt netistä mitään arvosteluja tms. sivustosta. Onko kenelläkään tietoa voiko tuolta tilata turvallisin mielin?
Kommentit (104)
Tilasin kyseisestä lafkasta kengät. Sain seurantakoodin joka ei toimimut, ja paketti viipyi pitkään jossain. Lopulta kengät tuli, mutta oli liian pienet. Laitoin asiakaspalautetta että mitäs nyt, kuis paljon palautus maksaakaan niin he vastas seuraavana päivänä että hyvitykseksi pahasta mielestä saan pitää liian pienet kengät, ja he voi lähettää ilmaiseksi toiset 😄 eli lähetys olisi ilmainen niinku ekallakin kerralla mutta ei ne kengät varmaan olis ilmaset 🤣 eivät kuitenkaan kertoneet, mitä palautus maksaa.
Vastasin että kiitos, en tarvitse kahta paria epäsopivia kenkiä, voisinko vain saada vastauksen kysymykseen että mitä palautus maksaa?
Taas meni vuorokausi, ja sieltä vastattiin että jos vain pidän kengät,.saan 50% alennuksen kengistä ja he maksaa rahat heti tilille. (En edes ole maksanu laskua vielä) edelleenkään en saanut vastausta palautus hinnasta.
Nyt laitoin vielä viestin sinne että voisinko nyt vain saada vastauksen siihen kysymykseen, saas nähdä mitä vastaavat seuraavaksi 😄
Äitini tilasi Light in the box nimisestä firmasta mekon kesällä, ja mekossa oli mehupillin kokoset hihat. Palautus toimi täsmälleen samalla kaavalla ja samoilla paluuviesteillä kun tämä ja mekkoa ei koskaan saatu palautettua, eli en suosittele sitäkään puljua.
mulla samalainen tilanne ei saa suomen osoitetta mihin vois palauttaa...tilasin normi mun kokoisen takin no sielä kiinalaiset on pikkasen eri kokosia...
ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN
Ajattelin, että olisi kätevää jos joku kokoaisi näitä jonnekin yhteen ja tein lopulta sellaisen itse.
Tämä ja muut vastaavat eivät tietenkään koskaan kerro koko totuutta mutta nyt keskusteluja on sadoissa eri ketjuissa täällä, vauva fi:ssä, suomi24 ja niin edelleen. Järkeilin, että jos sivuilta saisi edes suuntaa antavan vastauksen olisi se jo puolikas voitto.
AIVAN ALAARVOISIA ÄLKÄÄ TILATKO,YLEENSÄ EI OLE SOPIVA JA OMIN KUSTANNUKSIN PALAUTTAA,ON KOKEMUSTA,EN TILAA MISTÄÄN KIINALAISISTA NETTIFIRMOISTA,PASKAN SAA