Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE-toimiston asettamassa työnhakuvelvoitteessa on muuten

Vierailija
16.11.2022 |

sellainen pointti, että ne hakuasiakirjat pitää säilyttää vuoden ajan.
Mutta mites säilytät, jos haet jollakin rekrytointilomakkeella... Pitääkö ottaa print screenejä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ja hailee, hakeeko vai ei siinä mielessä, että työhön ei oteta.

Mutta pakkohan se on, kun velvoitetaan. Yhden kuukauden voisi kyllä jättää väliin, ensinhän tulee vain huomautus, ennen kuin ruvetaan tukea leikkaamaan. Ja leikatkoon... Sitähän ne haluis tehdä...

Me ollaan täällä sua auttamassa.

Vierailija
2/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaukset käy varmasti hyvin.

Jos eivät, niin keksiköön ihan itse niille jonkun säilytyspaikan, missä säilyvät sen ajan kuin tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä. Siinähän tutkivat, jos kokevat tarpeelliseksi. Tosin vois ne resurssit paremminkin käyttää ja kohdentaa.. Leikkaukset vois aloittaa näistä te-neuvojista, ihan turha kuluerä.

Vierailija
4/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen ja ilmoitan vain ne paikat, joita voin hakea henkilöstöfirmasta oman tilin kautta. Siellähän ne tiedot säilyvät niin kauan kuin lafka on pystyssä...

Vierailija
5/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mulle sanottu yhtään mitään tollasta. Minä olen hakenut ja soitelkoot niihin firmoihin. Kyllä mun hakemukset on kaikissa mestoissa. Saavat keskenään kaivella mun hakemuksia. Olen tehnyt tasan niinku on opastettu. Eli hae 4 paikkaa ja kirjotan mihin hait. Jos duunari ei siitä ymmärrä ja usko, niin eipä ole mun ongelma. Missään ei lue todellakaan, että pitäs ottaa kopioita. Ei ainakaan mun duunari sanonut eikä missää lue.

Vierailija
6/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmaan säilytän vuoden, todellakin. Mitäpä säilytät, ei ole tulostinta enkä osta. Säilyttäköön itse ilmoitulseni mitä teen.

Vierailija
7/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään säilytysvelvollisuutta. Ap provoilee.

Vierailija
8/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten on velvollisuus säilyttää ne hakuasiakirjat vuoden ajan. Mullekaan työkkärin riivinrauta ei kertonut, että miten. Kaikki mun ilmoittamat haut on menneet rekrylomakkeiden kautta. Mitenkä niitä kaivelet esiin. Lisäksi eikö maassa ole sellainen kuin kirjesalaisuus, vai eikö se koske näitä työnhakupapereita.

Vierailija
9/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on velvollisuus säilyttää ne hakuasiakirjat vuoden ajan. Mullekaan työkkärin riivinrauta ei kertonut, että miten. Kaikki mun ilmoittamat haut on menneet rekrylomakkeiden kautta. Mitenkä niitä kaivelet esiin. Lisäksi eikö maassa ole sellainen kuin kirjesalaisuus, vai eikö se koske näitä työnhakupapereita.

Laita linkki. Muuten emme usko.

Vierailija
10/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole mulle sanottu yhtään mitään tollasta. Minä olen hakenut ja soitelkoot niihin firmoihin. Kyllä mun hakemukset on kaikissa mestoissa. Saavat keskenään kaivella mun hakemuksia. Olen tehnyt tasan niinku on opastettu. Eli hae 4 paikkaa ja kirjotan mihin hait. Jos duunari ei siitä ymmärrä ja usko, niin eipä ole mun ongelma. Missään ei lue todellakaan, että pitäs ottaa kopioita. Ei ainakaan mun duunari sanonut eikä missää lue.

No, mulle tehtiin tällä viikolla kunnan ja työkkärin kanssa uusi aktivointi, ja siinä kirjauksessa nyt luki että vuoden verran pitää ne työnhakudokumentit säilyttää.

Eikä se täti nyt ihan omasta päästä voi mitään tollasta keksiä. Jossakin lakitekstissä se pitää olla mainittu.

Vierailija
11/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole velvollisuutta säilyttää eikä missään niin lue. Luin oman sopimuksen juuri äsken, kun tulin lukemaan näitä ihmetyksiä.

Pitää hakea 4 paikkaa ja kirjoittaa te-sivuille mihin hakenut ja päivämäärä.

Jos työ ei natsaa, niin virkailija soittelee jakson jälkeen ja puhutaan uudelleen suunnitelmista jne.

Tämä on nyt sitten kaikille fakta, jos joku ihmettelee miten nämä menee. ELI LUIN JUURI: Uskotte tai ette usko. Minäkin olen työtön ja etsin työtä.

Vierailija
12/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahat on hyötykäytössä kun käyvät läpi hakemuksia.

Vierailija
13/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäri tädit vois viedä etulinjaan Ukrainaan eikä kenelläkään tulis ikävä.

Ei ne tökkärin tädit niitä lakeja säädä.

Vierailija
14/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus vastaanotetuista hakemuksista. Säilöin ne omaan sp kansioon. Nyt olen eläkkeellä eikä enää tarvitse välittää.

Vierailija
15/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavirkailijani on venäläinen. On muuten itse piru. Täysin yhteistyökyvytön yksilö. Vahvistaa vain käsitystäni noista miehen sukupuolielintä kuvaavasta ihmisryhmästä. Ei edes osaa kunnolla suomea.

Vierailija
16/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkäri tädit vois viedä etulinjaan Ukrainaan eikä kenelläkään tulis ikävä.

Ei ne tökkärin tädit niitä lakeja säädä.

Ei säädä ei mutta pikku diktaattorin kaltaisesti vaativat pilkun tarkkaa noudattamista tai muuten alkaa jakelemaan rangaistuksia. Täytyyhän sitä jollain omaa egoa pönkittää ja omaa paremmuutta korostaa. Lähes kaikki naiset jotka pääsevät valta-asemaan hallitsemaan muita ihmisiä muuttuu pikkuhiljaa kunnon hitleriksi rankaisemaan alempiarvoisi ihmisiä

Vierailija
17/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse säilytellä.

Vierailija
18/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asettanut Gmailin lähettämään automaattisesti joka kuukausi työhakemuksen parille ärsyttävälle porvarille. Ei ole tullut karenssia. M27

Vierailija
19/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omavirkailijani on venäläinen. On muuten itse piru. Täysin yhteistyökyvytön yksilö. Vahvistaa vain käsitystäni noista miehen sukupuolielintä kuvaavasta ihmisryhmästä. Ei edes osaa kunnolla suomea.

No ole hyvä ja vaihda virkailijasi.

Vierailija
20/64 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvitse säilöä. Itse kysyin tätä te-toimistosta ja virkailija sanoi, ettei häntä kiinnosta nähdä hakemuksiani, kunhan olen hakenut ajoissa ja ilmoittanut tästä työkkäriin. Ei mainittu mitään että pitäisi säilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi