Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilta
Nyt on sellainen tilanne, että yritetään lasta ja mieheni sai saunan lauteilta klamydian. Mies selvitti, kun mietittiin miten voinut saada, että sen voi saada saunan lauteilta jos sattuu istumaan samassa kohtaa, kuin sairastunut ja sattuu osumaan intiimit paikat siihen. Järkyttävää. Onneksi huomattiin ajoissa. Olkaa varovaisia muiden saunoissa.
Kommentit (42)
Juu joo. Justiinsa. Aivan niin. Sieltä voi tulla myös raskaaksi, jos siinä lauteella on uimareita ja nainen istuu siihen. Juu joo.
Naiseni väittää että hän tuli raskaaksi saunanlauteiden takia kun joku miessiivoja oli käynyt runkkaamassa siellä lauteilla yöllä? Pitäisikö uskoa? Minän en voi saada lapsia.
Ajatella, taitaakin olla aika yleinen tartuntatapa, vaimo sai myös klamydian saunasta.
Mun miehellä kävi sama. Lopulta tosin selvisi että oli siellä lauteilla tehty muutakin kuin istuskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni väittää että hän tuli raskaaksi saunanlauteiden takia kun joku miessiivoja oli käynyt runkkaamassa siellä lauteilla yöllä? Pitäisikö uskoa? Minän en voi saada lapsia.
Yöllä siivonnut? Kyllä kuule ihan päivällä.
Ehkä pinnoilla elää jotain, mutta eri asia mitä. Osa ei säily hengissä kuivalla pinnalla.
Ei saanut, vaan on käynyt paneskelemassa jotakuta jolla on ollut ko. tauti.
Vaimo sai n e e k e r i sankkerin lauteilta.
Vierailija kirjoitti:
Entiselle tyttöystävälle kävi juuri noin! Oli käynyt uimahallin saunassa ja ilmeisesti oli ulkomaalaisen siivoojamiehen ruiskeet olleet lauteilla, kun 9 kk päästä uimalareissusta hän synnytti kiharapäisen m u l a t t 1 p 0 j a n.
Odota pari vikkoa. Jatkakaa lapsiharjoituksia kumilla ootellessa 👉👌
Bankokissa jos on hotellihuoneen ikkuna auki, voi leijua sukupuolipöpö sisään.
Aamen. Ukkos varmaan istui saunanlauteilla joku Kotka tai misu sylissään.
Minun mies sai klamyn aikoinaan jostain, jota ei mitenkään voi tietää, että mistä.
Olin pois pari yötä kotoa, ja sillä välin oli tullut.
Testit oli minulla puhtaat ennen tätä mun poissaoloa, mutta jälkeen se klamy tarttui sitten hänestä.
Ap. Ainakin miehesi on kekseliäs.
Näinhän sen on sitten oltava.