Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi vakiasiakkaan karkotettua ilman oman maineen pilaamista

Vierailija
15.11.2022 |

Minulla on eräs ärsyttävä asiakas ja suoraan sanottuna en haluaisi olla enää hänen kanssaan missään tekemisissä. Onko kellään kokemusta, miten saisin katkaistua asiakkuuden ilman että se heijastuu huonosti minuun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala?

Vierailija
2/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala?

Vähittäiskauppa verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa? Asiakkaat vaihtuu. Tai sit voit keksiä ihan itse, miten hoidat tilanteen.

Vierailija
4/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hintaa. Palvele häntä vähän "vasemmalla kädellä"

Vierailija
5/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdit että kys asiakas saa arvonnassa palkinnoksi lahjakortin kilpailevaan yritykseen. Ehkä jää sinne asiakkaaksi.

Vierailija
6/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tekemisissä. Hoidat kauppa-asiat ja se jää siihen. Muut asiat lyhyesti sähköpostissa ja sitten kiitos hei. Puhelimeen ei ole pakko vastailla, jos hoitaa kunnolla eri kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala?

Vähittäiskauppa verkossa.

Eli OnlyFans? Verkossa sun kontakti asiakkaan kanssa on aika vähäistä, luulisin, vaikka onkin vakiasiakas. Ei sentään pääse käymään fyysisesti kiinni.

Vierailija
8/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla yliystävällinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siirtää asiakkaan myös toiselle, jos siellä on joku työntekijä. Jos on oikeasti ahdistava tai uhkaava, niin porttikielto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan