Miten saisi vakiasiakkaan karkotettua ilman oman maineen pilaamista
Minulla on eräs ärsyttävä asiakas ja suoraan sanottuna en haluaisi olla enää hänen kanssaan missään tekemisissä. Onko kellään kokemusta, miten saisin katkaistua asiakkuuden ilman että se heijastuu huonosti minuun?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ala?
Vähittäiskauppa verkossa.
Vaihda työpaikkaa? Asiakkaat vaihtuu. Tai sit voit keksiä ihan itse, miten hoidat tilanteen.
Nosta hintaa. Palvele häntä vähän "vasemmalla kädellä"
Huolehdit että kys asiakas saa arvonnassa palkinnoksi lahjakortin kilpailevaan yritykseen. Ehkä jää sinne asiakkaaksi.
Et vain ole tekemisissä. Hoidat kauppa-asiat ja se jää siihen. Muut asiat lyhyesti sähköpostissa ja sitten kiitos hei. Puhelimeen ei ole pakko vastailla, jos hoitaa kunnolla eri kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala?
Vähittäiskauppa verkossa.
Eli OnlyFans? Verkossa sun kontakti asiakkaan kanssa on aika vähäistä, luulisin, vaikka onkin vakiasiakas. Ei sentään pääse käymään fyysisesti kiinni.
Voit siirtää asiakkaan myös toiselle, jos siellä on joku työntekijä. Jos on oikeasti ahdistava tai uhkaava, niin porttikielto.
Ala?