Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulupäivän jälkeen en edes muista mitä oli ruokana

Vierailija
15.11.2022 |

Olen 14-vuotias poika ja kotona, kun kysytään, mitä oli koulussa ruokana, niin en edes muista! Yleensä on hyvin vaikea muistaa edes mitä tapahtui eilen. Mikähän v***u on kyseessä? Haluaisin nyt niitä asiallisia vastauksia. Tiedän, että täältä ei mitään diagnooseja saa, mutta laittakaas jotain arvioita tai omia kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD. Lukaise oireet ja täsmääkö ne sinuun?

Vierailija
2/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nukut? Paljonko käytät älylaitteita?

On myös mahdollista opetella muistamaan asioita, ts. kiinnittämään niihin huomiota. Päätä, että alat kiinnittää huomiota johonkin tiettyyn asiaan joka päivä, vaikkapa nyt siihen, mitä koulussa on ruokana. Kun istut pöytään, sano mielessäsi ruokalaji ja tee joku tietty juttu, esim. koputa rystysillä pöytään. Yksi asia kerrallaan, kun alkaa sujua, otat toisen. Jos tuo ei tuota mitään tulosta, niin kannattaa varmasti mennä vaikka koulun terkkarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pojat ikinä mistaneet. Diagnoosini on: olet poika, ehkä aspergeriä, add tai ehkei mitään, tai unenpuutetta,

Vierailija
4/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko unirytmi sekasin? Ainakin näin 3 vuorotyöntekijänä pitää miettiä tovi olinko eilen töissä ja kuka lähti töistä kotiin kun itse alotin vuoron. Kuka sen työpuhelimen mulle anto?

Vierailija
5/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd diagnosoitu jo, joten ei voi olla kyllä ADD kyseessä.

Vierailija
6/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka kysymys:

Syötkö kalaöljyä? Eli nyt kiireesti purkki vaikka Mölleriä käyttöön.

Googlaa, mitä tärkeiden rasvahappojen puute aiheuttaa.

Ja nuku. Syö hyvin. Liiku. Jätä älylaitteet ja opettele rentoutumaan ilman niitä.

Vierailija
7/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään muista amk-opinnoista ja koulupäivistä mitään. Liikaa muistamista nykyaikana? T. 32 vee naikkonen 🤨

Vierailija
8/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sairastanut koronan? Itsellä tosi paljon muistiongelmia sen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aspergertyttö ei kans muista.

Vierailija
10/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole mikään 14-vuotias poika, voi luoja että näitä ää.li...öitä on helppoa vedättää X""""DDDD.

Vierailija
11/11 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, mitä koulussa oli ruokana? En itsekään yleensä muista minä päivänä oli mitäkin, koska mielessä pyörii muita asioita ja en ole hirveän kiinnostunut ruuasta.