Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUKSI KUNTOON VK 45***

07.11.2006 |

Moikka!

Heti alkuun pikainen ilmoitusluontoinen asia, lyhensin vanhan nikkini Kepardiinan Diinaksi. Vanha nikki on tuntunut jo pitkään epäkäytönnöllisen pitkältä, ja ihan siitä syystä muutos. Mutta sama naama ja samat ajatukset edelleen nikin takana :)

Toivottavasti ei aiheuta paljoa sekaannuksia ja puolin ja toisin opitaan uusi lyhempi ja dynaamisempi nimi pian :)

Noniin, Ladyt! Tiistai jo menossa enkä minä ainakaan bongannut vielä pinoa mistään. Nyt ei luovuteta! Miten teillä menee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitaan karuista faktoista eli rivistä:

163/74/66.8/65

600 grammaa olen saanut nipistettyä, mutta se on oikeastaan kahden viikon tulos. Viime viikko kun meni niin työreisuissa että jäi tämä " projekti" vähän huonolle hoidolla.

Välillä olen jo ollut varma, että en pääse tavoitteseen, mutta nyt huomasin, että matkaa on 1,8 kiloa. Enkohän sen verran saa tsempattua ja voin olla itsestäni ylpeä.

Tavoitefarkut tuli ostettua kun kaikki vanhat olivat jo niin isoja, nyt uudet ehkä puoli numeroa liian piukat. Toivotaan että tuon 1,8 kilon jälkeen ne istuvat täydellisesti :)

Hei, miten teillä muilla menee? Eihän lopeteta tsemppiä vielä... Pliis! Nyt viimeinen yhteisrutistus!!!

Terveisin Diina (ent. Kepardiina)

Vierailija
2/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vaaka temppuilee.. Aamulla ennen aamupalaa näytti 58,3kg.. Toinen vaaka näytti n.57,5kg. Ihmettelen suuresti koska varauduin plussaan. Sen verran hyvin itseni palkitsin tytön synttäri tarjoiluilla ;) No onneksi synttärit ovat nyt ohi ja kaikki herkutkin on jo syöty että pääsee takasin ruotuun. Kumma miten sitä eksyy jääkaapille hamuamaan kakkua, kun tietää siellä sitä olevan. Annoin kyllä itselleni luvan mässäillä kiitokseksi siitä 60 kg rikkomisesta, ja sen todella tein. Siksi ihmetyttää tuo vaakalukema..

Punnitsin itseni uudestaan nyt aamupalan ja lounaan jälkeen ja lukema oli 59kg eli tuo pitää minusta paremmin paikkaansa, siitäkin huolimatta että miinusta se 200gr tuli noilla mässäilyillä.. Parempi tietysti noin päin =)

Eli rivi on: 162/63/59/57-58

Näillä näkymin tuo 57 olisi tavoite, en vielä ole ihan tyytyväinen.. Mutta jos tuon kilon saisi ennen joulua.. Toisen kilon pudotus jääköön sitten uuden vuoden lupaukseksi.

Nyt muutkin ilmoittamaan kuulumisia, vai onko joukkomme kutistunut meihin kahteen..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kerennyt vielä alkuviikosta kirjottaan, mukamas kauhee kiirus taas=) Ihan mielelläni tänne kyllä tällä kertaa kirjoitan, kun on taas hiukan pudotusta takana..Kaikki -300g, mutta kuitenkin! Kyllä tiukkaa tulee tekemään, että saan 80 rikki jouluksi, mutta yritys on kova! Jos ei mene, niin siitä on hyvä jatkaa kohti kevättä kuitenkin..

Lenkillä olen joka päivä käynyt, lukuunottamatta eilistä, kun oli kotona suursiivous ja vaihdettiin huonekalujen järjestystä ihan hulluna. Että se ajoi lenkin aseman! Tänään oli kyllä niin pirun liukasta tuolla vaunuja työnnellä perä pystyssä, että varmasti oli monella ohikulkijalla hauskaa=D

Jumpannut olen kotona vatsalihaksia sekä käsiä, tosin ei jokapäivä tule tuohon innostuttua mut joskus sentään kuitenkin. Me saatiin tieto kavereiden häistä ensi kesänä, joten motivaatio kyllä nousi taas. Ja varmasti pysyy yllä kevään mittaan kun kohti kesää edetään..ainakin välillä. Mutta sinne on vielä pitkä aika, ja tavoitetta riittää...

Minä jo hämmästelin aluksi että kuka on tämä Diina..?! Että joko tässä alkaa muistikin jo tökkimään... Tsemppiä kaikille!

Rivi: 165/88,2/82,5/70 (jouluksi 80)

Pudotus-300g, yht.5,7kg.

=)Tinttu

Vierailija
4/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täällä meneillään. Johtuu taas vähän päälle jääneestä viikonlopusta :/. Viimeviikolla olin jo mukavasti miinuksella, mutta viikonloppu tasoitti taas tilanteen. Siis

159/66,5/61,6/59

Pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni. Vielä on hyvin mahdollista saavuttaa tavoite, mutta itsekuria se vaatisi vähän enemmän. Nyt olen ajatellut aloittaa jonkun jumpankin, kun se alkaisi olla mahdollista (kun voi jättää vauvan iskän hoitoon kotiin).

Tsemppiä kaikille!

- Salsatar

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Ansku, Tinttu ja Salsatar!

Kyllä on meidän porukka pienentynyt matkan varrella, meitähän oli alkusyksystä varmaan parikymmentä keventyjää. No, ollaan me iloisia kun ollaan pysytty remmissä ja saatu painoa alaspäin!

Ansku, Kyllä se vaaka voi ihan oikeata näyttää! Jos olet pitkään ollut vähällä syömisellä ja sitten herkuttelet, niin paino saattaa jopa laskea hetkellisesti kun elimistö tajuaa lopettaa säästöliekin. Sä olet kyllä tosi lähellä tavoitettasi!

Tinttu, Kyllä se vaa´an luku sullakin kutistuu hyvää tahtia. Onneksi olkoon! Ja keväällä varmasti jatketaan yhdesässä uusin tavoittein!

Salsatar, älä anna junnausvaiheen hämätä. Se menee kohta ohi ja paino alkaa putoamaan. Junnaus tulee ylensä just tossa vaiheessa, kun on jo tosi lähellä tavoitetta. Älä luovuta!

Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa pinoudun, täälläkin mukamas niin kova kiire ettei ehdi... Lukemassa olen kyllä ahkerasti käynyt, mutta en sitten mukamas ole ehtinyt mitää kirjoitella...

Mulla on paino tässä parin viikon sisään tipahtanut ihan mukavasti, vaaka näytti miinusta jopa 2.5kg...

Olen ollut nyt juustottomalla ja leivättömällä kuurilla viikon verran, viikonloppuna tuli kuitenkin sitä syötyä, mutta kyllä siitä silti on apua tuntunut olevan!!

rivi siis: 165/72,2/67,5/65-60

Tsemppiä kaikille!!!

Hipsuli