Miksi alan voimaan huonosti nähdessäni tämän keittiökuvan?
Kyseessä ei ainakaan ole ammattisisustaja. Jokin tuossa kokonaisuudessa on pahasti pielessä, ei vaan osaa pukea tarkalleen sanoiksi mikä
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/4ec2267ec5af31b122f3a8df54d7033d.j…
Kommentit (27)
Huono kuva, ei tuossa muuta perusteellista vikaa ole. Itse en valkoisesta pidä, koska olen sottapytty.
Luulajalainen talo oli ihan ehkä ookoo, näin suomalaisittain haittaa, kun ei ollut saunaa. Mutta se pesutupa! Oliko rahat loppuneet kesken? Oikeasti, talo maksaa pitkälty yli kuusisataatuhatta, ja sitten pesutupa on homeinen pimeä loukko ilman kunnollisia säilytystiloja. Graaaaaaah.
Se on juu matala ja pimeän oloinen (kun vielä verhot kiinni). Muuten ihan normaali, ei herätä suuria tunteita mihinkään suuntaan. En minä tuommoista itselleni laittaisi, mutta se nyt on makuasia.
Ekassa kuvassa häiritsee lähinnä se että ikkuna on vedetty pimeäksi sälekaihtimella ja viereisten kaappien valot loistaa kirkkaammin kun se kirkkain pitäisi olla ikkunasta tuleva valo.
Toisessa ruotsalaisessa esimerkissä puuttui yläkaapit tyystin.
Matala katto (luo ahdistavan vaikutelman), tunkkainen valaistus, pienet ikkunat, lamppu vinossa, epäsiistit rimpsuverhot, matto ei oikein sovi kokonaisuuteen. Epämukava ja ahdas vaikutelma tuli minullekin.
Itse kalusteissa ei minun makuuni ole mitään vikaa, mutta kaikki tekstiilit ovat ihan karseita ja kattolamppu aivan vääränlainen varsinkin noin matalassa huonekorkeudessa.
Minun mielestä todella kivan näköinen, sopii hyvin tuohon maalaisympäristöön. Varmaan ap haikailee mustien kaapinovien ja artekin valaisimien perään, mutta ne eivät sopisi pieneen sievään tupaan vaan vaativat erilaisen ympäristön.
Jos jotain huomautettavaa niin keittiön kattolamppu on liian massiivinen, sillä katto näyttää olevan melko matalalla. Matot ja verhot sopivat tuohon maalaisromanttiseen tyyliin.
10 pistettä nuorelle ja taitavalle naiselle, joka on itse kaiken remontoinut. Ei voi muuta kuin onnitella loistavasta suorituksesta!