Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän ikäistäni nuoremmalta, vaikka en haluaisi...

Vierailija
07.11.2006 |

Olen noin 3-kymppinen, mutta minua luullaan usein jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi. Kasvoni vain ovat niin lapselliset, ja minkäs sille voin. Geeniperimä vaikuttaa, samoin äitiäni on aina luultu ikäistään huomattavasti nuoremmaksi.

Joskus ärsyttää, kun esim. kampaaja juttelee kuin jollekin opiskelijatytönhuitukalle, vaikka olen kahden lapsen äiti, naimisissa ollut kymmenen vuotta.

Olisiko vinkkejä, miten voisin näyttää " vanhemmalta" ?

Meikkaan kyllä, ja pukeudun mielestäni ihan normaalisti :) useimmiten käytän farkkuja / suoria housuja ja neuleita, neuletakkeja...

Kiitos asiallisista ajatuksista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisko vielä näin 15 vuotta myöhemmin keskustelua samaisesta aiheesta? 😀

Itsekin olen lähemmäs kolmekymppinen nainen, mutta kasvojen perusteella monet mieltävät juuri ajokortin saaneeksi. Olen kuitenkin kuljetusalan ammattilainen ja koen olevani hyvä työssäni, joten sellaiset kommentit vaan käy vähitellen rassaamaan.

Vierailija
22/25 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua:

Tulee se pvä kun kaiholla muistelet

Tätä ” ongelmaa” 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me näytämme ikäistämme nuoremmilta. Kaikkien lapsia luullaan omiksi sisaruksisksi.

Vierailija
24/25 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha uli uli, itsestä se on ollut vaan hauskaa. Kysyttiin olenko jo 18v vaikka olin jo silloin ikäloppu 29v. Silloin olin aika wtf. :D

Vierailija
25/25 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on 45 (isoäiti, ei ollut aikanaan teiniäiti) ja kysytään paperit marketin tai alkon kassalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi