Kävin Espresso Housessa ja kun myyjä huuteli tiskiltä että täällä olisi caramel jäälatte niin joku nainen yritti tunkeä väliin ja viedä kahvini!
Asiakaat siis istuvat ja odottavat kun heidän kahvinsa valmistuu. Hakevat tiskiltä.
Toimiva systeemi paitsi tänään, kun joku koetti viedä minun maksamani kahvin!
Tuli mieleen onkohan saanut ennenki ilmaisen kahvin noin? Ehtiikö myyjät ruuhkassa katsoa naamaa?
Kommentit (29)
Tai sitten hän oli tilannut saman tai jonkun toisen kahvin ja sekoitti. Voi toki olla huijausyrityskin.
Jos hänellä oli sama tilaus? Aika outoa ettei nimeä kysytä niin kuin muissa kahviloissa ympäri maailmaa, ihanko ei voisi vaikka 10 tilata saa juomaa yhtä aikaa.
Hän varmaan ajatteli, että: "Mä olen enemmän cool kun sä"
Jos oli tilannut saman niin ap vei nenän edestä. Törkeää.
Minä olen joskus joutunut miettimään että "onkohan tuo nyt minun? Mitä mä tilasin?" :D
Jos 5 henkilöä tilaa sanotaan vaikka vanilijalaten niin mistä tietää kuka on kenenkin?!
Kerran kävin kun tänne Mikkeliin avattiin ja oli jotenkin tosi sekava systeemi, myyjät vaan huuteli tiskiltä että täällä ois se ja se samalla kun otti uusia tilauksia.
Kannattaisiko pysyä kotona? Oletko miettinyt tätä?!
Voihan se olla, että joku on vaan tilannut saman juoman, samankokoisena ja samalla maidolla esim. kauramaidolla.
Ai joku muukin on mikkelistä? :D Täällä ovat lähekkäin Expresso house ja Ramin konditoria, valitsen jälkimmäisen sillä sieltä saa numeron mukaan ja juoma tuodaan pöytään.
Expresso housessa taas joudut kuulostelemaan milloin juomasi huudetaan olevan valmis, runnomaan väkijoukon läpi tiskille ja arpomaan otitko oikean vai juotko kenties jonkun muun lattea.
Oli varmaan tilannut sua ennen saman juoman ja sä törkeästi tungit eteen. Kuinka ääliö pitää olla, että luulee, ettei kukaan muu kahvilassa ole tilannut samaa juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä oli sama tilaus? Aika outoa ettei nimeä kysytä niin kuin muissa kahviloissa ympäri maailmaa, ihanko ei voisi vaikka 10 tilata saa juomaa yhtä aikaa.
Eiköhän Espresso Housen myyjät tiedä miten usein heillä tulee samoja tilausksia, joiden tekemisessä kestää. Mikäli minulla on kiire, niin jään odottamaan tilaustani tiskille.
Menin minäkin kerran hakemaan ruokani tiskiltä kun huudettiin annoksen nimi. Mutta se olikin toiselle jolla sama tilaus. Surkea systeemi, tulee kiusallisia tilanteita. Ja miksi asiakasta juoksutetaan hakemaan? Myyjän pitäisi viedä. Eikä ole asiakkaiden ongelma jos ei ehdi.
Itsekkin olen kerran yrittänyt viedä. Kun harvoin käy tunnista kuppeja ja niiden nimiä.
Tuokin niin ryöstökuppila ja pitää ite vielä juomiaan kytätä ja kiikuttaa ne pöytään. Kaikesta ne ihmiset maksaa.
Meitä oli vain noin 5 asiakasta, ei mitään ruuhkaa edes. En nähnyt sitä naista ennenkuin tunki tiskillä eteeni ja koetti ottaa kahvini, sanoin sen olevan minun jolloin nainen siirtyi vihaisen näköisenä sivuun ja jäi tuijottamaan. Sain jotenkin vaikutelman ettei ollut edes kahvilan asiakas!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli vain noin 5 asiakasta, ei mitään ruuhkaa edes. En nähnyt sitä naista ennenkuin tunki tiskillä eteeni ja koetti ottaa kahvini, sanoin sen olevan minun jolloin nainen siirtyi vihaisen näköisenä sivuun ja jäi tuijottamaan. Sain jotenkin vaikutelman ettei ollut edes kahvilan asiakas!
Ap
Ens kerralla soita 112 ja pyydä poliisia
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko pysyä kotona? Oletko miettinyt tätä?!
Kaikkien naama ei riitä Seekingiin
Joskus kahvi odottaa aika kauan tiskillä kunnes joku perimmäisestä pöydästä hakee juomansa.
Tulee mieleen että vähävarainen/mt-potilas on keksinyt keinon saada ilmaiseksi kallis kahvi.
Tai sitten nainen oikeasti tilasi saman mutta sinun tuli ensin.