Kävin Espresso Housessa ja kun myyjä huuteli tiskiltä että täällä olisi caramel jäälatte niin joku nainen yritti tunkeä väliin ja viedä kahvini!
Asiakaat siis istuvat ja odottavat kun heidän kahvinsa valmistuu. Hakevat tiskiltä.
Toimiva systeemi paitsi tänään, kun joku koetti viedä minun maksamani kahvin!
Tuli mieleen onkohan saanut ennenki ilmaisen kahvin noin? Ehtiikö myyjät ruuhkassa katsoa naamaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli vain noin 5 asiakasta, ei mitään ruuhkaa edes. En nähnyt sitä naista ennenkuin tunki tiskillä eteeni ja koetti ottaa kahvini, sanoin sen olevan minun jolloin nainen siirtyi vihaisen näköisenä sivuun ja jäi tuijottamaan. Sain jotenkin vaikutelman ettei ollut edes kahvilan asiakas!
Ap
Ens kerralla soita 112 ja pyydä poliisia
Ai mulkoilun takia vai? Ei kai se ole lainvastaista, ainakaan vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä oli vain noin 5 asiakasta, ei mitään ruuhkaa edes. En nähnyt sitä naista ennenkuin tunki tiskillä eteeni ja koetti ottaa kahvini, sanoin sen olevan minun jolloin nainen siirtyi vihaisen näköisenä sivuun ja jäi tuijottamaan. Sain jotenkin vaikutelman ettei ollut edes kahvilan asiakas!
Ap
Varkauden yritys on
Mä juon aina Café O´léén mustana tai sitten tummaksi jauhetun Baristan Hermesetaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varkauden yritys on
Minulle on yhdentekevää, jos joku koittaa kahvilalta pölliä juoman. Ellen saisi omaani, niin kertoisin kassalle joka tekisi minulle uuden.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon aina Café O´léén mustana tai sitten tummaksi jauhetun Baristan Hermesetaalla
BBC eli big black coffee on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksat 7e kahvista ja 5 e pullasta, joudut hakemaan ne itse ja kantamaan itse pöytään. Älytöntä.
Ja jotkut ääliöt vieläpä maksaa ei ole näköjään rahasta pulaa vaikka valitellaan vähävaraisuutta, näkee täysiä ostoskoreja, muotivaatteita....
Voimismammalla oli verensokeri romahtamassa kun edellisestä pähkinästä menny jo vartti.
Vierailija kirjoitti:
Voimismammalla oli verensokeri romahtamassa kun edellisestä pähkinästä menny jo vartti.
Tinderiina sai viestiä. Mies kertoi olevansa kiireinen. Kahvilan tuoksu veti sokerit alas.
Maksat 7e kahvista ja 5 e pullasta, joudut hakemaan ne itse ja kantamaan itse pöytään. Älytöntä.