Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja naiselle

Vierailija
15.11.2022 |

Mitä ostetaan joululahjaksi aikuiselle naiselle, jolla on jo kaikkea?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromaterapiahieronta kauneushoitolassa.

Vierailija
2/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierontaan tai johonkin hoitoon. Mutta ole varovainen tässä esim. Joku kasvohoito "Olenko muka kasvohoidon tarpeessa sinusta? Olenko epäviehättävä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet hänet. Mistä hän pitää? Mistä hän innostuu? 

Vierailija
4/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti hierontaan tai johonkin hoitoon. Mutta ole varovainen tässä esim. Joku kasvohoito "Olenko muka kasvohoidon tarpeessa sinusta? Olenko epäviehättävä?"

Eivät kaikki naiset ota sitä noin.

Voithan ihan kysyä, mitä haluaisi lahjaksi.

Vierailija
5/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, itse riemastuisin esim. Kosmetologin hoito -lahjakortista. Mutta en tiedä millainen ap:n nainen on.

Vierailija
6/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Osta mielummin kukkakaupassa joku kaunis joulukukka yksinäiselle vanhukselle tai vaikka useammallekin niin, että he vievät sen perille. Laita teiltä molemmilta mukana menevään korttiin terveiset. Vanhukset voi valita kukkakaupalle ilmoitetuista yksinäisistä vanhuksista ja voit valita heidät itse. Olen tehnyt näin useana vuonna ja mielestäni se on paras lahja.

Vierailija
7/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhteinen elämyslahja? Esim vr-laseilla pelaamaan 

Vierailija
8/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Osta mielummin kukkakaupassa joku kaunis joulukukka yksinäiselle vanhukselle tai vaikka useammallekin niin, että he vievät sen perille. Laita teiltä molemmilta mukana menevään korttiin terveiset. Vanhukset voi valita kukkakaupalle ilmoitetuista yksinäisistä vanhuksista ja voit valita heidät itse. Olen tehnyt näin useana vuonna ja mielestäni se on paras lahja.

Hieno idea tuokin, mutta sen lisäksi lahja myös naisystävälle.

Ja jos joku ei halua mitään, ok.

Itse kyllä loukkaantuisin, jos ostaisin miehelle lahjan enkä itse saisi mitään.

Eri asia myös, jos on yhdessä sovittu ettei ostella mitään.

Vierailija
9/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, itse riemastuisin esim. Kosmetologin hoito -lahjakortista. Mutta en tiedä millainen ap:n nainen on.

Minä en riemastuisi ja en menisi mihinkään päähierontaan tai muuhunkaan vastaavaan. Se olisi siis turha lahja.

Älä osta missään tapauksessa ainakaan mitään:

-"kauneustuotteita", shampoota, hajuvesiä ilman oikean hajuveden tietoa, saippuoita, jalkarasvoja tai muita kauhistuksia

-alusvaatteita

-muita vaatteita

-suklaita

-turhaa roinaa keittiöön tai muualle

-koriste-esineitä

-pehmoleluja

-seksileluja

muut voivat jatkaa listaa.

Vierailija
10/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin erittäin tyytyväinen kunnon poranteräsarjaan ja laadukkaisiin puristimiin. Läjä vaneria ois myös enemmän kuin mahtavaa. Tai talviurheilun sopivia vaatteita.

Mutta mistä helevetistä me tiedetään, mistä sun nainen tykkää?

Vierailija
11/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne perinteiset ole imuri ja kattila.

Vierailija
12/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
13/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina jaksaa ihmetyttää, miten ihmiset tuntee kumppaneitaan niin huonosti, ettei ole hajuakaan mistä se toinen ilahtuisi.

Vierailija
14/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota kannattaa tosiaan varoa jos sattuu elämään speden naisviha-sketsissä.

Vierailija
15/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne perinteiset ole imuri ja kattila.

No ei ole! Sain robotti-imurin just synttärilahjaksi! >:(

Vierailija
16/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelua. Hyvää suklaata, kukkia, viiniä.

Vierailija
17/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer Pro

Vierailija
18/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiselle lahja". Yksi kappale naisia jolle lahja. Eipä ole väliä onko vaimo, sisko, äiti, työkaveri. Ei ole väliä mistä tykkää, ei väliä mitä harrastaa. Se on nainen, mitä muulla on muka väliä.

Vierailija
19/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun on vielä aikaa, niin ehdit tutustua naisen mieltymyksiin ja tapoihin.

Vierailija
20/43 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime jouluna mieheltäni pari elämyslahjakorttia, koska mulle on muuten niin vaikea ostaa mitään kun mulla on jo kaikkea. Tai jos ei ole, niin ei kannata ottaa riskiä ostamalla jotain turhaa.. :D

Elämyslahjakortit oli: kirveenheittoa (minulle+avecille), sekä kelluntaa sellasessa kelluntakapselissa (minulle yksin). No kirvestä mentiin heittämään mieheni kanssa, eli hän pääsi tästä myös nauttimaan, mutta olisin ilman muuta saanut ottaa myös kaverin mukaan. Tehtiin siitä kuitenkin treffipäivä ja se oli varsin onnistunut. Kellunta oli asia, josta olin kyllä haaveillut jonkin aikaa mutten olisi ikinä raaskinut itse maksaa siitä, ne on aika kalliita. Mutta se oli siis taivaallista!! Menen toiste ihan omakustanteisesti.

Seuraaviksi synttäreiksi ajattelin itse ostaa miehelleni kuumailmapalloajelun kanssani.