Joululahja naiselle
Mitä ostetaan joululahjaksi aikuiselle naiselle, jolla on jo kaikkea?
Kommentit (43)
On mullakin kaikkea mitä haluan/tarvitsen, mutta silti ilahtuisin vaikka mistä. Aloittaja ei kertonut lahjan kohteesta mitään, niin menee ihan arvailuksi.
Jos käyttää kahvia/teetä/suklaata, niin tällaisista joku peruskamaa parempi?
Kosmetiikkaa en ostaisi minkäänlaista, hajusteet rasvat ym. mukaanlukien, koska niiden osalta saattaa tulla sopimattomuusongelmia.
Lahjakortti kauneushoitolaan johonkin tiettyyn hoitoon olisi kiva. Eipä tule yleensä käytyä kuin "pakollisissa" kasvohoidoissa, vaikka mikään ei estäkään.
Joku keikka-/teatteri- tms. matka? Viinitasting? Maisteluillalliseen lahjakortti hienoon ravintolaan?
Nyt sopisi aloittajan tulla kertomaan vähän jotain tästä lahjan saajasta, harrastuksista ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin omalle vaimolleni rannekellon mallia https://tinyurl.com/yc8bcdp7 ja hän on tykännyt siitä kovasti. Pitää ranteessa joka päivä.
Onpa kaunis. Tykkäisin myös.
Itse arvostan kaikkea kuluvaa eli ruokaa, kukkia, kynttilöitä, kosmetiikkaa, herkkuja..
Jos lahja menisi pieleen niin ainahan sen voi kierrättää.
Sain kerran laadukkaan ripsivärin YSL tapailumiehelgä ja minusta se oli neutraali, mutta hieno lahja. Tuli käyttöön.
N51
Ruokaa ei tarvita lahjaksi ja varsinkaan pakettiin. Kukkia joulupakettiin? No ei. Kosmetiikkaa lahjaksi? Ei ikinä, jokainen saa ostettua omansa ja mieleisensä ihan itse ja jos ei saa, niin olkoon ilman.
Kynttilöitä? Miksi ihmeessä?? Herkkuja saa jokainen ostettua itsekin tai sitten niitä voi mennä yhdessä ostamaan. Jotkut herkut ovat usein sellaisia lahjoja, kun ei muitakaan keksitä, niin otetaan tuosta suklaarasia 3 e.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro
"Siinä. Hoitele ittes kun mä en jaksa".
Christiiina kirjoitti:
Mä vähän ihmettelen niitä henkilöitö, jotka sanovat, etteivät he ostaneet puolisolle (tai kenelle vaan läheiselle) joululahjaa (tai synttärilahjaa) siksi, koska he eivät vaan keksi mitään sopivaa lahjaa. Kai he nyt sentään sen verran tuntevat omaa läheistään, että tietävät, mistä hän tykkää. Esim. jos vaikka puolisolla on kissa, niin voisiko puoliso ostaa lahjakortin Mustiin ja Mirriin tai jos hän tykkää käydä kylpylöissä niin ostaa lahjakortin sinne jne? Mutta eiköhän se ole ihan vaan tekosyy, ettei tarvitse käyttää omaa rahaa ostaakseen lahjaa.
Aikuiset ihmiset saavat ostettua ihan itse roinansa ja joku räkäinen kylpyläyllätys olisi todella ikävä yllätys.
Tuo puolison kissalle tarkoitettu lahjakortti on myös outo. Mitä ostat vaikka satasen lahjakortilla kissalle sieltä? Kissanhiekkaa? Kakkalapion? 5 e maksavan hiirilelun? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä vähän ihmettelen niitä henkilöitö, jotka sanovat, etteivät he ostaneet puolisolle (tai kenelle vaan läheiselle) joululahjaa (tai synttärilahjaa) siksi, koska he eivät vaan keksi mitään sopivaa lahjaa. Kai he nyt sentään sen verran tuntevat omaa läheistään, että tietävät, mistä hän tykkää. Esim. jos vaikka puolisolla on kissa, niin voisiko puoliso ostaa lahjakortin Mustiin ja Mirriin tai jos hän tykkää käydä kylpylöissä niin ostaa lahjakortin sinne jne? Mutta eiköhän se ole ihan vaan tekosyy, ettei tarvitse käyttää omaa rahaa ostaakseen lahjaa.
Aikuiset ihmiset saavat ostettua ihan itse roinansa ja joku räkäinen kylpyläyllätys olisi todella ikävä yllätys.
Tuo puolison kissalle tarkoitettu lahjakortti on myös outo. Mitä ostat vaikka satasen lahjakortilla kissalle sieltä? Kissanhiekkaa? Kakkalapion? 5 e maksavan hiirilelun? Oikeasti?
Minäkään en mene kylpylään hakemaan jalkasilsaa.
Me ollaan jo monta vuotta menty mieheni kanssa ihan ilman lahjoja toisillemme ja se on ollut ihan superhyvä päätös. Ei loukkaa yhtään tai tunnu mälsältä, kun ei tarvi jännittää tykkääkö se siitä mitä saa tai tykkäänkö minä siitä mitä saan.. Ollaan ostettu joku lautapeli yhdessä jouluksi tai jotain muuta. Jotenkin tuntuu vähän hullulta kuvitella edes, että tarvis jotain lahjoja toiselle kiikuttaa. Me tykätään vaan hengailla yhdessä jouluna yökkäreissä ja syödä hyvin. Ei siinä muuta tartte, mutta meillä onkin kyllä jo 10v parisuhdetta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Osta mielummin kukkakaupassa joku kaunis joulukukka yksinäiselle vanhukselle tai vaikka useammallekin niin, että he vievät sen perille. Laita teiltä molemmilta mukana menevään korttiin terveiset. Vanhukset voi valita kukkakaupalle ilmoitetuista yksinäisistä vanhuksista ja voit valita heidät itse. Olen tehnyt näin useana vuonna ja mielestäni se on paras lahja.
Hieno idea tuokin, mutta sen lisäksi lahja myös naisystävälle.
Ja jos joku ei halua mitään, ok.
Itse kyllä loukkaantuisin, jos ostaisin miehelle lahjan enkä itse saisi mitään.
Eri asia myös, jos on yhdessä sovittu ettei ostella mitään.
Sain viime vuonna mieheltäni joululahjaksi taskulampun. 😀 Kyllä minun mielestäni on ok ostaa kumppanille jouluna edes jotain. Itse en pidä sellaisista lahjoista, joiden takia pitää lähteä johonkin. Haluan valita sen itse. Ennemmin siis taskulamppu, kuin pakkopullana esim. pakohuonekokemus. Mutta kukin tyylillään.
Kunnon raju anaaliseksi ilahduttaa aina!
Vierailija kirjoitti:
Ostin omalle vaimolleni rannekellon mallia https://tinyurl.com/yc8bcdp7 ja hän on tykännyt siitä kovasti. Pitää ranteessa joka päivä.
Kiitos vinkistä! Tuohan on aivan ihana lahja
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro
🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro
🤮🤮🤮🤮🤮
Pilaa naisen römppösen t. playboy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Osta mielummin kukkakaupassa joku kaunis joulukukka yksinäiselle vanhukselle tai vaikka useammallekin niin, että he vievät sen perille. Laita teiltä molemmilta mukana menevään korttiin terveiset. Vanhukset voi valita kukkakaupalle ilmoitetuista yksinäisistä vanhuksista ja voit valita heidät itse. Olen tehnyt näin useana vuonna ja mielestäni se on paras lahja.
Hieno idea tuokin, mutta sen lisäksi lahja myös naisystävälle.
Ja jos joku ei halua mitään, ok.
Itse kyllä loukkaantuisin, jos ostaisin miehelle lahjan enkä itse saisi mitään.
Eri asia myös, jos on yhdessä sovittu ettei ostella mitään.Sain viime vuonna mieheltäni joululahjaksi taskulampun. 😀 Kyllä minun mielestäni on ok ostaa kumppanille jouluna edes jotain. Itse en pidä sellaisista lahjoista, joiden takia pitää lähteä johonkin. Haluan valita sen itse. Ennemmin siis taskulamppu, kuin pakkopullana esim. pakohuonekokemus. Mutta kukin tyylillään.
Sama juttu, joku pakohuonekokemus -elämys jäisi minulla tekemättä ja se joko jäisi tai pistäisin sen eteenpäin. Kylpyläänkään en lähtisi, saati johonkin kauneushoitolaan tai hierojalle.
Voisin hyvinkin kuvitella mieheni ostavan minulle vaikka tuon taskulampun, varsinkin nyt, kun sähköjä saatetaan hieman pätkiä talvella.
Olemme mieheni kanssa olleet useita vuosia lahjoitta, sillä molemmat saavat hankittua haluamansa tavarat itse. Lapsistamme kaksi on jo aikuisia ja heillekään emme osta mitään turhuuksia.
Timantit varma valinta. Mutta sun pitää ensin tietää, käyttääkö nainen kultaa vai valkokultaa. Eikä sormuksia kannata ees miettiä, helpointa ostaa esim nappi/rengaskorvakorut tai kaulariipus. Tyylissä panosta klassisuuteen ja laatuun.
Vierailija kirjoitti:
Timantit varma valinta. Mutta sun pitää ensin tietää, käyttääkö nainen kultaa vai valkokultaa. Eikä sormuksia kannata ees miettiä, helpointa ostaa esim nappi/rengaskorvakorut tai kaulariipus. Tyylissä panosta klassisuuteen ja laatuun.
Samaa mieltä, siis jos toinen yleensäkään käyttää koruja, niin kultakaupasta saa lahjoja.
Olisko illallinen jossain astetta paremmassa ravintolassa.
Kuka nainen on? Naisystävä, kaveri, äiti, sisko, sisaruksen aikuinen lapsi?
Helpottaisi vähän lahjan keksimisessä.