Lue keskustelun säännöt.
Tilasin Kotivinkin äsken, kun oli edullinen: 9kk 20€.
06.11.2006 |
Eipä olekaan mulle aikoihin mitään lehtiä tullut, mukavaa:)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä sillä mitään ihmeellistä sanottavaa ole ollut.
Vieläköhän Kotivinkissä on kolumnistina se hauska 35v maalle perheineen muuttanut, tunaroiva perheenisä? Mikähän sen nimi nyt oli?!