Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välit aikusena sisarusten kanssa?

Vierailija
14.11.2022 |

Oletteko läheisissä väleissä? Paljon tekemisissä? Minua surettaa, että en ole missään tekemisissä omien sisarusteni kanssa. Heillä ei ole aikaa minulle. Kesällä viimeksi nähty kun pyysin, että nähdään.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään kerran vuodessa tai ei ollenkaan. Sisarus soittelee mulle pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään kerran kuussa tai kahdessa. Soitellaan viikoittain. Ollaan kiireisiä, mutta myös läheisiä.

Vierailija
4/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veljiä ja siskoja. Meillä on aina olleet hyvät välit eikä koskaan ole ollut riitoja.

Olemme tekemisissä lähinnä jos tulee jotain asiaa tai syntymäpäivät yms. Olemme jo vanhoja.

Vierailija
5/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset, asialliset välit. Nähdään jos käydään samaan aikaan vanhempien luona. Ei mitään riitoja tai erimielisyyksiä, mutta ei vain olla yhteyksissä.

Vierailija
6/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitetaan pari kertaa viikossa, nähdään pari kertaa kuukaudessa. ollaan läheisiä

Vierailija
7/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi veljeä, soitellaan toisinaan ja nähdään aina kun käyn kotipaikkakunnalla. Hyvät välit on, autetaan toisiamme tarvittaessa ja vastavuoroisesti

Vierailija
8/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut tänä vuonna törmätä kerran kaupassa veljeeni. 

Vierailija
9/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läheisissä väleissä jokaisen kanssa. Minulla on 6 sisarusta. Soittelemme usein ja laitamme whatsapissa sisarusryhmässä viestejä. Näemme myös aina kuin mahdollista. Olemme kaikki iältämme 35-20v).

Vierailija
10/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään siskoani 1-3 kertaa viikossa, sillä asumme läheikkäin ja olemme läheisiä. Veljeäni nään harvoin, ehkä juhlapyhinä tai kun näämme koko perhe yhdessä toisiamme. Meillä on kuitenkin oma whatsapp-ryhmä perheemme kesken, jossa viestitellään päivittäin. 

Vierailija
11/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvät välit kuin vain voi olla. Sisko on luonteeltaan hyvin erilainen kuin minä ja on introvertti. Hän ei varmasti sietäisi minua lähellään nykyistä enempää. Onneksi meillä on välimatkaa. Olen vähän surullinen kyllä siitä, että sisko ottaa itseensä asioita niin helposti ja että jatkuvasti joudun olemaan varuillani ja siltikin hän ahdistuu herkästi. Miksi me ei voitaisi olla samanlaisempia? Lapsuudenkin hän koki hyvin eri tavoin kuin minä.

Vierailija
12/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Miksi? Onko teillä siis etäiset välit?

Vierailija
13/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nään siskoani 1-3 kertaa viikossa, sillä asumme läheikkäin ja olemme läheisiä. Veljeäni nään harvoin, ehkä juhlapyhinä tai kun näämme koko perhe yhdessä toisiamme. Meillä on kuitenkin oma whatsapp-ryhmä perheemme kesken, jossa viestitellään päivittäin. 

Päivittäin aikuiset ihmiset?

Vierailija
14/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit. Voin pyytää apua tai jutella huolistani kahdelle siskolleni. Viestittelemme usein, esim. lasten kuulumisista. Näemme kyllä aika harvoin, koska olemme kaikki kiireisiä, työssäkäyviä pikkulasten äitejä ja asumme eri paikkakunnilla. Tapaamme 3-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
15/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta, kun selityksenä on, että ei ole aikaa. Ystäville heiltä löytyy kyllä aikaa, mutta ei minulle. Tämä tekee minut surulliseksi. ap

Vierailija
16/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sisarus on alkoholisti, pidetään kyllä yhteyksiä ja nähdään silloin tällöin, mutta kieltämättä välillä kaipaa terveitä sisaruksia, joiden kanssa viettää aikaa.

Vierailija
17/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin aikuiset ihmiset?

No miksi ei? Minusta on oudompaa, jos sisaruksiin ei pidetä yhteyttä. Kylmää touhua. 

Vierailija
18/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oltiin hyvissä väleissä mutta kun sairastuin skitsofreniaan, molemmat, sisko ja veli katkaisi välit. En vaatinut heiltä mitään, pärjäsin yksinkin, joten en tiedä miksi tekivät niin.

Vierailija
19/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hyvät välit kuin vain voi olla. Sisko on luonteeltaan hyvin erilainen kuin minä ja on introvertti. Hän ei varmasti sietäisi minua lähellään nykyistä enempää. Onneksi meillä on välimatkaa. Olen vähän surullinen kyllä siitä, että sisko ottaa itseensä asioita niin helposti ja että jatkuvasti joudun olemaan varuillani ja siltikin hän ahdistuu herkästi. Miksi me ei voitaisi olla samanlaisempia? Lapsuudenkin hän koki hyvin eri tavoin kuin minä.

Ihmiset nyt vaan on erilaisia. Se, että saman perheen lapset kokevat lapsuutensa eri tavalla voi johtua ihan tuostakin, tai sitten teitä on oikeasti kohdeltu eri tavoilla.

Vierailija
20/45 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta, kun selityksenä on, että ei ole aikaa. Ystäville heiltä löytyy kyllä aikaa, mutta ei minulle. Tämä tekee minut surulliseksi. ap

Ei heillä ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan.