Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ei tahdo meitä jouluksi

Vierailija
14.11.2022 |

Kysyttiin mutta sanoi olevansa väsynyt ja käy vaan sisarensa kanssa hautausmaalla ja syövät yhdessä.
Harmittaa kun itselläkin tiukka työputki, olisi vähän helpommalla päässyt. Ei edes koiraamme suostunut ottamaan. Mennään sitten mun veljen luo mutta sinne ei voi ottaa koiraa mukaan allergioiden ja lasten koirapelon takia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokin päällä lokki

Vierailija
2/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu alkaa heti maanantai aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu anoppi 👍

Vierailija
4/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta näkökulmasta 0,5/5 pistettä.

Vierailija
5/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että sun veli suostuu sut sen luo päästämään. Teillä tuntuu tyhmyys olevan sukuvika 🙄

Vierailija
6/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos viettäisitte sen joulunne ihan oman perheenne kesken sen sijaan, että ängette lokkeilemaan muiden riesaks ?

Olisko paha rasti ?

Vierailija
7/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska. 3 vuorotyötä teen ja koristelen talon, teen ruuat, ostan lahjat, siivoan. Nyt on osa alakerrasta remontissa, sen siivous ja kalustus kun on valmis. Sit jos luntakin tuppaa, saa kolata pihaa n. 300 neliön edestä.

Onneks anoppisi on tajunnut olla ottamatta sua täyspalveluun. Itse kun käyn anopilla, teen oman osani. Pitkällä vierailulla myös kokkaan, siivoan, kannan puita saunaan yms. Hänen oma tyttärensä istuu ja odottaa täyspalvelua. Sanoo vaan olevansa lomalla, eikä osaa edes omia astioitaan korjata pöydästä pois. Itse en häntä kotiini kylään halua. Onneksi ei ole vuoteen käynyt.

Vierailija
8/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että sun veli suostuu sut sen luo päästämään. Teillä tuntuu tyhmyys olevan sukuvika 🙄

Veikkaan jatkotarinaa. Huomenna syystä x ei velikään halua luokseen.

Vierailija
9/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska. 3 vuorotyötä teen ja koristelen talon, teen ruuat, ostan lahjat, siivoan. Nyt on osa alakerrasta remontissa, sen siivous ja kalustus kun on valmis. Sit jos luntakin tuppaa, saa kolata pihaa n. 300 neliön edestä.

Onneks anoppisi on tajunnut olla ottamatta sua täyspalveluun. Itse kun käyn anopilla, teen oman osani. Pitkällä vierailulla myös kokkaan, siivoan, kannan puita saunaan yms. Hänen oma tyttärensä istuu ja odottaa täyspalvelua. Sanoo vaan olevansa lomalla, eikä osaa edes omia astioitaan korjata pöydästä pois. Itse en häntä kotiini kylään halua. Onneksi ei ole vuoteen käynyt.

"Laiska töitänsä lukevi."

Vierailija
10/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hömölö hömölöjä puhelee.

Vierailija
11/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hömölö hömölöjä puhelee.

Etkö tiedä, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
12/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrohan nyt, minkälainen porukka on tämä mainitsemasi "me"?

Kuinka monta henkeä ja kuinka kauan olisitte anopin luona jouluna halunneet vierailla?

Vierailija
13/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on *laiska töitänsä luettelee*. Näinhän se on. Mutta en kyllä tajua miksi jotkut näin tekevät. Ei sitä jaksa kuunnella ja ihmisestä saa yksioikoisen vaikutuksen.

Vierailija
14/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat valmiit laatikot, kinkun, perunoita ja lohta.

Riisipuuro ja luumusoppa jotka teet itse.

Joulutortut teet itse.

Glögi ja piparit.

Noita voi syödä pari päivää.

Jouluruokia ei jaksa syödä kahta päivää enempää joten tapaninpäivänä voi syödä jo jotain muuta.

Vierailija
15/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Laiska töitään lukee". Alkuperäismuoto.

Vierailija
16/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Koska sinulla on anoppi, niin oletettavasti sinulla on se puoliso, jonka äiti kieltäytyy tekemästä.

Onko puolisosi jalaton ja kädetön, vai mikä on tekosyy, että se puolisosi ei voi sitä joulua tehdä jos sinulla kerran on tiukka työputki?

Vierailija
17/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
18/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerrohan nyt, minkälainen porukka on tämä mainitsemasi "me"?

Kuinka monta henkeä ja kuinka kauan olisitte anopin luona jouluna halunneet vierailla?

3 henkeä ja 2 koiraa. Perjantaista tapaninpäivään. Lasta ja koiria kysyttiin uuden vuoden ylitse , ois uutena vuotena hyvien ystävien kanssa suunnitelmia.

Vierailija
19/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs puolisosi tekee? Istuu valmiiseen pöytään?

Vierailija
20/33 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokin päällä lokki

Selvä merkki ilmastonlämpenemisestä. Lokkeja keskellä talvea!