Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin isorintaiselle ja isokokoiselle naiselle juhla-asua?

VierailijaXXXXXXXYYYY
13.11.2022 |

Olen menossa parin viikon päästä juhlaan, jonka pukukoodi on tumma puku. Mittaa minulla on 183 cm, painoa 90 kg. Rintojen koko on imettämisen takia sen verran kasvanut, että vanha juhlapukuni ottaa pahasti kiinni rinnoista. Käytän nyt rintaliivejä kokoa 85 J, eli rintani ovat siis todella isot.

Onko mitään vinkkiä siitä, mistä liikkeistä kannattaisi hakea juhla-asua? Olen käynyt jo kolmessa eri liikkeessä, joista missään ei löytynyt minulle sopivaa. Periaatteessa minulle sopisi kokoa 46 olevat vaatteet muuten, mutta mihinkään eivät rinnat mahdu. Housuistakin tuppaa lahkeet olemaan aivan liian lyhyet yleensä.

Vinkkejä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle joku muotoja hieman muokkaava alusasu, ei liian tiukka. Idea ei ole tehdä hoikemmaksi, mikä oiskin mahdotonta, vaan silottaa. Ero on iso kuitenkin. Sitten laittaisin kietaisumallisen mekon rohkeasti mutta msulla dekolteeta näyttäen. Toisaalta, jos haluaa pienempää vaikutelmaa, eri värinen toppi alle. Jaettu yläosa huijaa optisesti. Hauskaa juhlaa!

Vierailija
62/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiveistä kaikki lähtee! Mikään ei näytä.hyvältä, jos rinnat ovat liian alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon liiveistä kaikki lähtee! Mikään ei näytä.hyvältä, jos rinnat ovat liian alhaalla.

Näin on! Hyvät liivit = ryhti paranee, vyötärö tulee esiin. Kuin pikadieetti.

Vierailija
64/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika , vaate nevojalle Stokmman tai Sokos tavaratalo.

Vierailija
65/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta olen joskus tehnyt löytöjä! Myös Stockalta löytyy kokoja, mutta ovat tyyriitä. Zalandoa kannattaa hyödyntää, sieltä löytyy kivoja mekkoja. Nyt on tietty jo vähän myöhäistä.

Isorintainen olen siis itsekin.

Vierailija
66/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmetyttää kyllä että tarvitset noin ison koon. Olen sinua 17 cm lyhyempi ja painaessani enimmilläni 90 kg, käytin kokoa 44 tai 46. Nyt olen laihtunut 10 kg ja olen kokoa 42, mutta rinnan kohdalta ei mahdu, jos ei ole joustavaa kangasta. Olen aina liikkunut paljon, joten olen kaikesta huolimatta aika tiivis paketti. Mutta asiaan. Sinuna katsoisin Sokokselta M&S:n malliston, niistä olen hyvin löytänyt erilaisia vaatteita. Toinen suosikkini oli KappAhl, Lindexiltä olen myös löytänyt jotain.

Vierailija
67/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa rinnanympäryksesi hyvät liivit päällä.

Monet, etenkin suomalaiset, verkkokaupat ilmoittavat joko vaatteen mitat tai sen, minkä kokoiselle keholle mikäkin koko on.

Housuista löytyy usein myös lahkeen sisämitta, jos päädyt housuasuun.

Ehdit vielä hyvin tilata kotimaasta.

Vierailija
68/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.aboutyou.fi/p/swing/mekko-4302638?vid=37531303&om_channel=PLA…

Tuollainen liehuva yläosa

Loppuvat kokoon 42. Onttoa naurua.

Vierailija
70/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävisin Bypias-liikkeessä sovittamassa, siellä on aivan ihania ! Voit käydä netissä tutustumassa ensin.

hahahaha mikä vitsi. ByPiasissa maksat itsesi kipeäksi alibaban räteistä ja ne on kaikki one size fits eli XS tai S kokoisille. 

Vierailija
71/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavalle sopii parhaiten mekko, jonka yläosa joustaa. Eli on jotain ribbi tyyppistä kangasta. Zalandolta varmasti löytyy.

Vierailija
72/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä valikoima.

https://www.yoursclothing.com/

Uskon, että olet näyttävä ja kaunis nainen!

Vierailija
73/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta hame ja siihen paita. Et löydä sopivaa mekkoa noilla mitoilla. Ellei ole kellomaisen avoin alhaalta.

Teettäisin ompelijalla setin halterneck-yläosasta ja hameesta. Siihen yläosan vuoriin pitää rakentaa rintaliivit eli siis kaarituki, kylkiluu ja kupit ja sen päälle esimerkiksi vesiputousmaisesti valuvasti raskaasta kankaasta se halterneck-yläosa ja niskapuolelle kaunis ja pitkä rusetti, jonka päät ovat koristeltuja.

Kaavan teko pitää aloittaa tietenkin ottamalla mitat ja piirtäen niiden perusteella kaavat. Sen yläosan sisälle rakennettun topin sisäosassa olevaan rintaliivin tekoon menee aikaa, mutta siitä tulee kaunis kun käyttää oikeita materiaaleja. Takapuolellekin sopii powernet-kangas tueksi. Takaahan ei vaate saisi puristaa mitään makkaraa selkään.

Ne halterneckin nauhat toimivat myös rintojen tukena. Pitäisin kokonaisuuden yksinkertaisena päältäpäin katsoen ja keskittyisin siihen erityiselle mitoille tehtyyn yläosaan. Hameen teon kanssa ei tule samanlaista painetta. Luultavasti A-linjanneen hame toimii parhaiten ja lopputulos on tasapainoisen näköinen.

Vierailija
74/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kaftaanityylinen yläosa, jossa mielellään syvähkö v-aukko ja jotkut kiristykset juuri vyötärön yläpuolella.

Pituus polven alle ja tummahko pohjaväri, blingiä voi olla kankaassa.

Jos sääret ovat hoikat, jätä näkyviin, jos eivät, laita alle kevyet liehuvalahkeiset tummat juhlahousut.

Lisää korkkarit niillä korkeuksilla, joilla pystyt liikkumaan sekä muutama käsikoru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi