Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Työpaikan ihastus tuli yöksi ja pantiin

Vierailija
13.11.2022 |

Hän on lämmitellyt minua kuukausia ja ollut yhteyksissä usein. Vuosi sitten oltiin ekaa kertaa treffeillä, silloin ei tapahtunut muuta kuin juttelua koska mies oli juuri eronnut aiemmasta suhteesta. Oli kuitenkin selvää että kiinnostusta on molemmin puolin. Nyt on alkanut lämmitellä minua kuukausien ajan, ja päädyttiin sänkyyn. Laittoi tuon yön jälkeen vielä viestiä että oli kivaa jne. Nyt hänestä ei kuulu mitään.

Leikkiikö vaan? Piiritti minua, kollegaansa, kuukausia saadakseen seksiä!? Miksei juttu etene nyt? Mitä hän haluaa minusta!? Mulla aivan kauhea olo, auttakaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt kantaa siihen onko tuo deittimies mulkku tai kuinka suuri. niin onko tuolla tavalla toimiva ihminen ihan oikeasti ap sellainen mies jonka kanssa haluat jotain enemmän ja jopa vakavan parisuhteen?

Nimittäin tämä mies seksin jälkeen on se ihan aito, oikea ihminen ja se mies ennen seksiä taas pelkkä feikki jollaista ei oikeasti ole olemassakaan. Tai siis varmasti jossain voi ollakin, mutta tämä kyseinen mies ei sellainen ole eikä tule ikinä olemaankaan.

Ja tämä mies tietää itsekin, että olemalla oma itsensä hän ei ikimaailmassa olisi saanut sinua sänkyyn.

Unohda koko mies.

Millä lailla mies on mulkku?

Vierailija
62/67 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näettehän te töissä. Sanot reippaasti "huomenta ja kiitos seksistä. Milloin jutellaan asiasta?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edennyt?

Vierailija
64/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko tarina?

Vierailija
65/67 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja mitä teen? Laitanko viestiä, milloin ja mitä? Ehdotan uutta tapaamista? En todellakaan halua hänen kanssaan vain kevyttä tapailua. Näen hänessä potentiaalisen kumppanin!

Ap

Se voi olla niin, että alussa tutustutaan myös sängyn kautta. Voihan se olla, että mies haluaa saada selvyyden et oot jatkossakin valmis seksiin.

Yleensä, nykyään kovin moni ei halua kauhean vakavaa suhdetta. Vaan kevytsuhteen, missä voidaan tavata silloin kun hyvältä tuntuu.

Monikaan mies ei vaan jaksa pelata naisten pelejä. Nainen lopulta laittaa miehen altavastaajaks.

Tähän rooliin harva nykypäivänä enää haluaa.

Vierailija
66/67 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies odotti sun vastausta, sen kiitoksen jälkeen. Hänellä oli kivaa. Sinä et kommentoinut mitenkään. Mitä mies ajattelee tästä? Sitä että sinua ei kiinnosta. Älä ole liian vaikea.

Ei mies voi olla kokoajan aloitteen tekijä. Suhde tuntuu hänestä yksipuoliselta.

Olen itse mies.

Vierailija
67/67 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minusta huono enne, jos joutuu arvailemaan toisen ajatuksia.

Viesteillä juttelu ei ole mitään oikeaa juttelua.

Mekin ajauduttiin seksiin heti ekoilla treffeillä mutta sen jälkeen olemmekin olleet tiiviisti yhdessä eikä tosiaan ole tarvinnut pohtia että onkohan toinen kiinnostunut vai ei.

Minun kokemuksella jos mies on kiinnostunut niin se ei jää epäselväksi.