Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on maailmanennätysihmistennostamismäärä?

Vierailija
13.11.2022 |

Siis mikä on suurin määrä ihmisiä jonka yksi henkilö on kerralla nostanut maasta ylös?
Yritin googlailla. Ei löytynyt. Löytyy kaikenmaailman ihmispyramideja jne. Mutta ongelma noissa pyramideissa on se että ei niissä alimpana ole vain yksi ihminen vaan tosi monta ihmistä. Minä nyt etsin sellaista että vain yksi ainoa ihminen on pohjalla maassa ja hän pitää maanpinnan yläpuolella mahdollisimman montaa ihmistä.
Toki myös löytyy esim penkkipunnerruksen ennätyksiä. Esim jokin sellanen ennätys on että joku tyyppi nosti penkiltä ylös 350kg. Noh, jos ne olisivat 3kg painoisia vauvoja, niin niitä vauvoja elikkä ihmisiä olisi noussut ylös 116 kappaletta. Mutta ei, en ole löytänyt netistä mitään sellasta että kukaan ikinä olisi nostanut maasta ylös 116 ihmistä!
Eli montako ihmistä on ennätys? Montako ihmistä joku on parhaimmillaan kerralla nostanut maasta ylös?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Itse olen kantanut maksimissaan kenties 4 ihmistä kerralla, ne oli lapsia. Yksi oli reppuselässä, yksi oli sylissä, kaksi oli sivuille eli harteilla tai roikkui käsivarsissa. Mutta jos oikein yrittäisin niin varmasti saisin paljon enemmänkin kannettua, ehkä 8. Mutta jotkut jättimäiset korstot jaksavat varmasti kantaa vielä paljon tuotakin enemmän, ihan helposti! Ei varmaan 116, mutta paljon enemmän kuin vain vaivaiset 8. Mutta montako? Varmaan SINÄKIN olet joskus kantanut reppuselässä yhtä ihmistä. Varmaan tiedät että reppuselässä voi myös kantaa kerralla kahta tai kolmeakin ihmistä. Ja varmaan tiedät että jos oikein tosi paljon treenaisit punttisalilla niin sen jälkeen jaksaisit kantaa reppuselässä vielä enemmän kuin vain kolmea ihmistä. Mutta kuinka monta? Mikä on se maksimi-ihmismäärä jonka yksi ihminen pystyy kerralla kantamaan? Montako ihmistä maailman vahvin ihminen pystyy kerralla nostamaan maasta ylös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi