Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lakkaa vastaamasta viesteihin jos en pääse hänen luokseen omien menojeni vuoksi. Loukkaantuu ja pitää mykkäkoulua. Mitä ajatella?

Vierailija
13.11.2022 |

Hän on kysellyt milloin pääsen hänen luokseen. Mies kovasti haluaa viettää kanssani aikaa (emme varsinaisesti seurustele mutta olemme melkein kaikki vapaat yhdessä olleet tämän vuoden aikana) ja haluaa pitää minut lähellään.
Vastasin kysymykseensä, että en valitettavasti pääse ensi viikolla hänen luokseen koska minulla on hyvin tärkeitä tapaamisia, sellaisia, joita en ole hoitanut aikaisemmin koska olen viettänyt niin paljon aikaa hänen kanssaan toisessa kaupungissa. Päätin, että nyt hoidan viikolla nämä kaikki asiat ja lähden myöskin tapaamaan erästä hyvin tärkeää ihmistä minulle, joka on parantumattomasti sairas ja asuu melko kaukana, joten siinä menee muutama päivä.

Mies ei enää vastannut mitään muuta kuin, että " Jaa, sillä tavalla." Pahoittelin tilannetta ja kerroin, että nyt on pakko hoitaa näitä asioita ja tavata tämä ihminen. Kyselin myös, että loukaantuiko hän.
Ei enää vastannut viesteihin. Täydellinen mykkäkoulu. Mies on minua vanhempi ja luulisi hänen ymmärtävän.
Kun en pääse hänen luokseen kun pyytää, niin näemmä loukkaantuu tai jättää vain vastaamatta kun ei saakaan haluamaansa. Ei kiinnosta yhtään viestini enää ja käy katsomassa, lähtee sitten pois.
Outoa, luulisi olevan vain iloinen, että saan mahdollisuuden nyt päästä myös muita tärkeitä asioita tekemään mutta näemmä kiinnostaa vain se saako sen mitä haluaa, milloin haluaa. Jos ei, niin vähät välittää.

Mitä tällainen mielestänne kertoo ihmisestä?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia tuulia kohti. Mistä tiedät vaikka löytäisit matkallasi oikean miehen :) jätä vain tämä nykyinen, näkee jo kauas, ettei tuossa ole päätä eikä häntää. Elä elämääsi vapaana, juuttumatta toisten mielensäpahoittamisiin, se on heidän ongelmansa tämänkaltaisisissa tilanteissa. 

Vierailija
122/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Samanlainen tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap varmaan jätti myös vastaamatta ja suhde loppui.

Vierailija
124/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Samanlainen tilanne.

No lue ketju. Eiköhän tämä asia käsitelty jo silloin 3 vuotta sitten.

Vierailija
125/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut tyyppiä miesystäväksi, jos "ette varsinaisesti seurustele"? Mitä te sitten teette?

Vierailija
126/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi ollut miehen tekemä, tekstinä "Naisystävä lakkaa vastaamasta viesteihin jos en pääse hänen luokseen omien menojeni vuoksi. Loukkaantuu ja pitää mykkäkoulua. Mitä ajatella?"

... niin kylläpä olisi paskamyrsky syntynyt. 

Vierailija
127/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miesystävällesi" näyttäisi riittävän, että saa mitä haluaa, jos häntä ei elämäsi ja hyvinvointisi kiinnosta. Itse olen dumpannut aika nopeaan miehet, jotka haluavat vain nyhjätä ja paneskella neljän seinän sisällä, tai keskustelussa on lähinnä kyse siitä milloin pääsen hänen luo. Sellaisessa on tullut aika selväksi, että en merkitse mitään muuta, eikä suhde etene oikeaksi suhteeksi jossa jaetaan elämä.

Vierailija
128/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele viestin laittamista jatkossa jollekin sellaiselle, joka vastaa.

Vierailija
129/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen ja hankala ihminen.

Vierailija
130/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele viestin laittamista jatkossa jollekin sellaiselle, joka vastaa.

Sen näkee vasta jälkeenpäin, tuliko vastausta.

Vierailija
131/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on vallankäyttöä ja kertoo ikävästä persoonasta. 

Vierailija
132/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta hamekangas sille 

Vierailija
133/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut yhteyden pidon kokonaan monen sinun kaltaisten naisen kanssa kun en jaksa sitä jatkuvaa puhelimen näpysystä ja kun yrittää järjestää tapaamista niin aina tulee lista tekosyitä miksi koskaan ei voi tavata ja jatkuu se sama puhelimen näpyttäminen. Hain puolisoa en kirjekaveria

Vierailija
134/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelusta -700/5, kun otsikko kertoi jo kaiken.

Se on miesvauva. Miksi olet sen kanssa? Älä ole. 

Vierailija
135/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ikävä ja halusi tavata sut. Ette näe usein. Onko ihmekään, että hän pettyi ja ehkä loukkaantui kun ette voineetkaan tavata? Mykkäkoulu on tietty aika lapsellista.

Vierailija
136/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takertuvainen mieslapsi, ei jatkoon!

Kerro sille että äitinsä varmaan lämmähyttää tuttelit kun noin mielensä pahoitti

Miksi oletat, että mies pahoitti mielensä? Nainen menee ensi viikonloppuna muualle, miehellä on jo uudet viritykset meneillään (kaverin mökille, poikansa varastoa siivoamaan jne.) eikä mielessä edes ole, että tapailunainen on loukkaantunut, kun häntä ei kerjätä siirtämään menojaan.

Tämäpä erikoista, ei toivo kenellekään, kun toiselle rajoja ja

oma elämä saa olla mitä vain.

Vierailija
137/137 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellistahan tuo on mieheltä.

No enemmänkin rehellistä, kun ainoa syy sietää tuota naista on se pimsan saanti ja nyt ei tule sitäkään, niin kyllähän se vähintään mykkäkoulun pistää päälle ja onhan se hyvä, ettei tule kirjoitettua tai sanottu jotain super rumaa, joka olisi tässä tapauksessa se vaihtoehto B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi