Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni puhuu vatsamakkaroista ja siksi käyttävät korkeavyötäröisiä farkkuja?

Vierailija
13.11.2022 |

Voiko joku sanoa ylpeänä, ettei ole vatsamakkaroita? Itse valitsen housut sen mukaan, että ovat mukavat enkä peittääkseni jotakin. Ja paidallahan voi myös peittää, jos haluaa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vain, koska töissä kerroin etsiväni uusia farkkuja, mutta suurin osa niistä korkeamallisia. Sitten yksi kysyi aika voimakkaasti "Mikä vika on korkeavyötäröisissä? Peittää vatsamakkarat." Itelle tuli tuosta vähän paha mieli, sillä eikö kaikilla ole oikeus käyttää sellaisia farkkuja kuin haluaa? Kysyessäni joltain toiseltakin, vetosi myös vatsamakkaroiden peittämiseen. Olenko siis jokin outo tapaus, kun en tykkää korkeista? :(

Miksi sinulle tulisi paha mieli siitä, että he tykkäävät peittää vatsamakkaroitaan? He sanoivat vaan oman näkökulmansa asiaan. Eikö se nyt ole vähän turhaa löytää tästä jotain loukkaantumisen aihetta?

Tarkoitin sitä, kun ihmeteltiin miksi en tykkää korkeavyötäröisistä malleista.

No mutta mitä väliä sillä on? Varmasti joku aina ihmettelee miksi kukakin tykkää tietyistä farkuista tai jäätelöstä tai musiikista tai mistä tahansa. Siinähän ihmettelee, mitä sitten.

Tässä on vielä sekin juttu, että toivottavasti tuo henkilö ei tarkoittanut vatsamakkaroiden peittämisellä minua.

Vierailija
22/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta onko älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?

Onko sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri muotoisia makkaravyötäröitä. Jollain toimii, että vetää housut niiden yli, itselläni taas niiden kanssa makkarat tulee entistä massiivisempana näkyviin. Parempi vetää jalkaan vähän matalampivyötäröiset housut ja sitten sommitella yläosaa makkaraverhoiluksi. Varmaan siksi monet niistä puhuu noin, jos ne heillä toimii siinä hommassa hyvin?

Vierailija
24/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea ihmetyttää miksi ihmiset häpeävät itseään liikaa?

Vierailija
25/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä selkä, joten korkeavyötäröiset istuvat mulle hyvin.

Vierailija
26/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vain, koska töissä kerroin etsiväni uusia farkkuja, mutta suurin osa niistä korkeamallisia. Sitten yksi kysyi aika voimakkaasti "Mikä vika on korkeavyötäröisissä? Peittää vatsamakkarat." Itelle tuli tuosta vähän paha mieli, sillä eikö kaikilla ole oikeus käyttää sellaisia farkkuja kuin haluaa? Kysyessäni joltain toiseltakin, vetosi myös vatsamakkaroiden peittämiseen. Olenko siis jokin outo tapaus, kun en tykkää korkeista? :(

Miksi sinulle tulisi paha mieli siitä, että he tykkäävät peittää vatsamakkaroitaan? He sanoivat vaan oman näkökulmansa asiaan. Eikö se nyt ole vähän turhaa löytää tästä jotain loukkaantumisen aihetta?

No mutta mitä väliä sillä on? Varmasti joku aina ihmettelee miksi kukakin tykkää tietyistä farkuista tai jäätelöstä tai musiikista tai mistä tahansa. Siinähän ihmettelee, mitä sitten.

Tässä on vielä sekin juttu, että toivottavasti tuo henkilö ei tarkoittanut vatsamakkaroiden peittämisellä minua.

Tästä oikeastaan loukkaannuin.

Vierailija
27/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oikeastaan loukkaannuin.

Vatvot kyllä aivan turhanpäiväisiä asioita.

Vierailija
28/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset ovat mukavat. Mikä ongelma se on sinulle?

Vierailija
29/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:n pointtia. Moni hoikkakin käyttää korkeavyötäröisiä ja todella moni "makkarainen" käyttää matalavyötäröisiä ja röllykkä hyllyy vyötärönauhan päällä. 

Vierailija
30/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeavyötäröiset ovat mukavat. Mikä ongelma se on sinulle?

Ei mikään.

Vierailija
31/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vyötäröä ollut koskaan ja olen aina inhonnut korkeavyötäröisiä housuja. Valitsen mukavat housut ja tarpeeksi peittävän yläosan.

Vierailija
32/53 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että joku kokee olevansa parempi ihminen, koska käyttää erilaisia vaatteita kuin tietty ihmisryhmä. 

Vierailija
33/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumallako ne vatsamakkarat häviää? En ymmärrä otsikkoa.

Vierailija
34/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää korkeavyötäröisistä farkuista, kun se vyötärökaistale ja nappi painaa istuessa hankalasti. En pidä erityisesti niistä 2000-kun alun lantiofarkuista. Mä tykkään sellaisista perusmallisista, jossa vyötärö on just navan alla.

Vierailija
35/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää korkeavyötäröisistä farkuista, kun se vyötärökaistale ja nappi painaa istuessa hankalasti. En pidä erityisesti niistä 2000-kun alun lantiofarkuista. Mä tykkään sellaisista perusmallisista, jossa vyötärö on just navan alla.

Just samaa mieltä, että painaa nappi inhottavasti! Hyvä, etten ole yksin mielipiteeni kanssa. Tänään vielä yksi kysyi enkö ole vielä saanut uusia housuja, kun huomasi minulla edelleen olevan kesähousut, mutta mitä kuuluu muille mitä vaatteita käytän.

Ap

Vierailija
36/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän siksi, ettei peppuvako näy.

Vierailija
37/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalavyötäröiset tuntuu ikävältä lantiolla. Vaikka ei makkaroita ja vatsaa olisikaan.

Siksi mä ostan normaali tai korkeavyötäröisiä housuja.

Vierailija
38/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy joko se ihan lantiomalli tai korkea vyötärö, ne välimallit on tosi hankalia ja joko valuu alaspäin tai puristaa. Minulla on melko leveä lantio ja kapea vyötärö, siitä tämä varmaan johtuu. Nykyään käytän mieluummin korkeavyötäröistä mallia, on mukavampi ja tosiaan peittää mahamakkarat, joita ei kyllä tosin edes ole ellei pue väärin istuvia housuja.

Vierailija
39/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenamallisena en pysty käyttämään korkeavyötäröllisiä. Tuntuu kuin korsettiin yrittäisi ahtautua. Vatsamakkarat on piilossa paidan alla.

40/53 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se vatsamakkara on niin groteskin näköinen tursutessaan farkkujen kauluksen yli. Eikä se peity millään paidan lerpukalla, tarvitaan jotain jämäkämpää tukea.

Juuri näin. JOs on matalat housut, mulla pursuaa mahan lisäksi kylkimakkarat jotka äkyvät vaatteiden läpi. Korkeavyöröiset farkut ovat minusta juuri oikea valinta tässä tapauksessa. 

Ap varmaan antaa persvaon vilkkua ja makkaröiden hyllyä näkyvissä? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi