Miksi niin moni puhuu vatsamakkaroista ja siksi käyttävät korkeavyötäröisiä farkkuja?
Voiko joku sanoa ylpeänä, ettei ole vatsamakkaroita? Itse valitsen housut sen mukaan, että ovat mukavat enkä peittääkseni jotakin. Ja paidallahan voi myös peittää, jos haluaa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vain, koska töissä kerroin etsiväni uusia farkkuja, mutta suurin osa niistä korkeamallisia. Sitten yksi kysyi aika voimakkaasti "Mikä vika on korkeavyötäröisissä? Peittää vatsamakkarat." Itelle tuli tuosta vähän paha mieli, sillä eikö kaikilla ole oikeus käyttää sellaisia farkkuja kuin haluaa? Kysyessäni joltain toiseltakin, vetosi myös vatsamakkaroiden peittämiseen. Olenko siis jokin outo tapaus, kun en tykkää korkeista? :(
Miksi sinulle tulisi paha mieli siitä, että he tykkäävät peittää vatsamakkaroitaan? He sanoivat vaan oman näkökulmansa asiaan. Eikö se nyt ole vähän turhaa löytää tästä jotain loukkaantumisen aihetta?
Tarkoitin sitä, kun ihmeteltiin miksi en tykkää korkeavyötäröisistä malleista.
No mutta mitä väliä sillä on? Varmasti joku aina ihmettelee miksi kukakin tykkää tietyistä farkuista tai jäätelöstä tai musiikista tai mistä tahansa. Siinähän ihmettelee, mitä sitten.
Miksi jotkut loukkaantuu toisten mielipiteistä? He nyt sattuvat tykkäämään korkeavyötäröisistä, anna heidän ihmetellä.
Itselläni vyötärönympärys ja lantion ympärys on käytännössä samat. Käytän matalavyötäröisiä stretch vyötärö pillejä, on mulle parhaat.
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartalonmalleista ainakin X:lle matalavyöräröiset farkut ovat hankalat. Varsinkin istuessa alaselkä jää helposti paljaaksi. kun iso peppu vetää kangasta vielä normaalia alemmas.
Minull juuri tämä on myös yksi syy miksi tykkään korkeavyötäröisistä farkuista.
Sama täällä, reilusti korkeat farkut on parhaat ja yleensä vähiten ahdistavatkin (vyötärölle jää yleensä väljyyttä, mutta pysyvät silti jalassa). Omenavartalolla varmaan just päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka IBS ja turvotustaipumusta niin korkeavyötäröiset farkut ovat kyllä tukalimmat kapineet ikinä.
Minulla on IBS ja vatsa turpoaa aina välillä. Mutta jos käyttää stretch-farkkuja niin kyllä ne venyvät, ainakin minulla sen verran että vatsa mahtuu niihin. Ja se mitä ei mahdu, röllöttää vyötärön yläpuolella. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka IBS ja turvotustaipumusta niin korkeavyötäröiset farkut ovat kyllä tukalimmat kapineet ikinä.
Just mukavimmat, tai no parhaat on jotkut väljemmät korkeavyötäröiset housut, joissa vyötärö tulee reilusti navan yläpuolelle. Se turvotus jää sinne housunvyötärön alapuolelle. Semmoinen välimalli vähän navan alle on pahin, kun tiukin kohta on just siinä helpoiten turpoavassa kohdassa...
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se vatsamakkara on niin groteskin näköinen tursutessaan farkkujen kauluksen yli. Eikä se peity millään paidan lerpukalla, tarvitaan jotain jämäkämpää tukea.
Juuri näin. JOs on matalat housut, mulla pursuaa mahan lisäksi kylkimakkarat jotka äkyvät vaatteiden läpi. Korkeavyöröiset farkut ovat minusta juuri oikea valinta tässä tapauksessa.
Ap varmaan antaa persvaon vilkkua ja makkaröiden hyllyä näkyvissä? :D
Älä viitsi olla ilkeä! En käytä matalia farkkuja vaan normaalikorkuisia. Yksinkertaisesti korkeat ovat ahdistavia ärtynyt suoli-oireyhtymän takia. Tätä en viitsinyt kertoa työkavereille, koska en mielellään puhu henkilökohtaisista terveysongelmistani ja muutenkin jokaisen oma asia millaisia housuja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se vatsamakkara on niin groteskin näköinen tursutessaan farkkujen kauluksen yli. Eikä se peity millään paidan lerpukalla, tarvitaan jotain jämäkämpää tukea.
Juuri näin. JOs on matalat housut, mulla pursuaa mahan lisäksi kylkimakkarat jotka äkyvät vaatteiden läpi. Korkeavyöröiset farkut ovat minusta juuri oikea valinta tässä tapauksessa.
Älä viitsi olla ilkeä! En käytä matalia farkkuja vaan normaalikorkuisia. Yksinkertaisesti korkeat ovat ahdistavia ärtynyt suoli-oireyhtymän takia. Tätä en viitsinyt kertoa työkavereille, koska en mielellään puhu henkilökohtaisista terveysongelmistani ja muutenkin jokaisen oma asia millaisia housuja käyttää.
No mutta, jos tuo on syy niin se on sinun asiasi, ei kannata moisille ihmettelijöille loukkaantua. Jokainen käyttää mistä itse eniten tykkää. Nyt on tosi paljon kaupoissa normaalivyötäröisiäkin farkkuja, joka on hyvä juttu.
Laihallekin tulee istuessa joku makkara vyötärölle. Sen kanssa voi elää.
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, jos tuo on syy niin se on sinun asiasi, ei kannata moisille ihmettelijöille loukkaantua. Jokainen käyttää mistä itse eniten tykkää. Nyt on tosi paljon kaupoissa normaalivyötäröisiäkin farkkuja, joka on hyvä juttu.
Onneksi löytyy monen mallisia farkkuja.
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vain, koska töissä kerroin etsiväni uusia farkkuja, mutta suurin osa niistä korkeamallisia. Sitten yksi kysyi aika voimakkaasti "Mikä vika on korkeavyötäröisissä? Peittää vatsamakkarat." Itelle tuli tuosta vähän paha mieli, sillä eikö kaikilla ole oikeus käyttää sellaisia farkkuja kuin haluaa? Kysyessäni joltain toiseltakin, vetosi myös vatsamakkaroiden peittämiseen. Olenko siis jokin outo tapaus, kun en tykkää korkeista? :(
Miksi sinulle tulisi paha mieli siitä, että he tykkäävät peittää vatsamakkaroitaan? He sanoivat vaan oman näkökulmansa asiaan. Eikö se nyt ole vähän turhaa löytää tästä jotain loukkaantumisen aihetta?
Tarkoitin sitä, kun ihmeteltiin miksi en tykkää korkeavyötäröisistä malleista.
No mutta mitä väliä sillä on? Varmasti joku aina ihmettelee miksi kukakin tykkää tietyistä farkuista tai jäätelöstä tai musiikista tai mistä tahansa. Siinähän ihmettelee, mitä sitten.
Miksi jotkut loukkaantuu toisten mielipiteistä? He nyt sattuvat tykkäämään korkeavyötäröisistä, anna heidän ihmetellä.
Pitäisi vain osata pitää oma kantansa.
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on IBS ja vatsa turpoaa aina välillä. Mutta jos käyttää stretch-farkkuja niin kyllä ne venyvät, ainakin minulla sen verran että vatsa mahtuu niihin. Ja se mitä ei mahdu, röllöttää vyötärön yläpuolella. :D
Minä käytän äitiysfarkkuja ja muita äitiysalaosia. IBS on ja pysyy. Kukaan ei ole kysynyt minulta mitään vaatteistani.
Käytän korkeavyötäröisiä stretch-farkkuja, koska ne istuvat parhaiten (iso maha ja takamus), mutta joustavat vyötäröstä tarpeeksi, jotta voin syödä kunnolla tai jos turvottaa. Makkaroita tulee etu- ja selkäpuolelle, ne on ihan ok. Onhan tuota painoakin nykyään yli 100 kg.
Minull juuri tämä on myös yksi syy miksi tykkään korkeavyötäröisistä farkuista.