Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mies tölväisi viikonloppuna :(

Vierailija
06.11.2006 |

Haukkui kännipäissään kaikkien aikana minun miestäni erään RUMAN julkkiksen näköiseksi. Mieheni siis oli itsekin paikalla. Pahinta kaikesta on, että miehessäni todella ON yksi samanlainen piirre kuin tässä julkkiksessa - tästä hän kärsii kovasti. Oli todella asiatonta loukata miestäni sillä tavalla, ja vieläkin minulla on niin paha mieli asiasta, että itkettää :( Miksi pitää loukata toisen ulkonäköä, ei mieheni sille mitään voi:(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäsi hjalliksen näköiseksi ei kai mitään hätää pitäisi olla.

Vierailija
2/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn, älähän pahoita mieltäsi jonkun pölvästin sanomisista. Ei tuollaisten ihmisten mielipiteillä ole merkitystä. He haluavat pahoittaa toisen mielen, koska kärsivät itse sisimmässään jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta oli, että tämän vertauksen esitettyään kaikki nauroivat asialle ja siis todella ilkeää miestäni kohtaan. Näin oikein hänestä, että hänestä tuntui pahalta koko tilanne, enkä yhtään ihmettele. :( Ei taideta enää mennä sen pariskunnan luo kylään.

Vierailija
4/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran eräs ystävä kysyi suoraan hassuun sävyyn, että " onks sun mielestä sun mies hyvännäköinen?" .

Siis sellainen vähän niinkuin ivallinen ja epäuskoinen tyyli, et luuletsä, et se on joku komistus, vai.

En tajua.

Vierailija
5/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ehkä kuitenkin oli, että mieheni on aina pitänyt tästä tyypistä ja kehunut tätä miestä oikein kovasti. Oli varmaan kiva istua juuri hänen nöyryytettävänään ison kaveriporukan edessä :´(

Vierailija
6/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voidaan kertoa kannattaako sun enää valtvoa koko asiaa :)

Vierailija
7/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs ystävänikin on sanonut miehestäni näin: " Hän ei ole kyllä yhtään sellainen mies, johon minä ihastuisin" . Tosi typerää edes sanoa noin! Ja oma äitini on sanonut kerran, että " Sinun miehesi on sen näköinen, kuin häntä olisi murjaistu nenään oikein kunnolla" . Siis todella loukkaavaa, ja etenkin kun itse en toden totta näe hänessä mitään rumaa! Tulee tässä asiaa miettiessäni aivan karmea olo:(

ap

Vierailija
8/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..EI oo kyse siitä pitikö se kaveri sun miestä rumana VAAN on huomannu jotain " yhteistä" sen julkkiksen kaa ja kun on ite tylsä tyyppi ja epätoivoisesti haluu olla suosittu (tai sit koko se kaveriporukka on semmonen) niin yritti olla hauska (ja epäonnistui siinä) haukkumalla muita. näitä kusipäitä löytyy liikaa.

en kävis siellä enää tai sit kävisin vaan kerran vielä (tai kutsuisin niitä kylään) ja antaisin samalla mitalla takasin. lapsellista sanoo jotkut mutta so what! aika paska tyyli sillä " kaverilla" .

tulipa paha mieli teiän puolesta! =(

Vierailija
9/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette paljon menetä. Joissain ihmisissä on sellaista käsittämätöntä ilkeyttä ja täydellistä empaattisuuden puutetta, että oikein pahaa tekee. Itse olen sellaiset ihmiset työntänyt pois elämästäni.

Vierailija
10/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen saanut kuulla miehestäni tuollaista... minun mieheni on pyöreä... ei varsinaisesti lihava ollenkaan,mutta sellainen harteikas ja vähän vatsakas... ja kun on vielä lyhyt niin...

minulta kysyi eräs tuttava aika ikävästi,että " kun sinä olet noin nätti niin miksi tyydyt tuohon(=mieheeni)" ja myös äitini on sanonut,että " mihin sinä oikein ihastuit XX:ssä,ulkonäkö se nyt ei ainakaan ollut (päälle naurua)"

minusta on loukkaavaa!!! vaikka mieheni nyt ei mikään mrfinland olekaan,niin minusta hän on miellyttävän näköinen ja varsinkin ihana ihminen!!! tosiasia onkin,että ihatuin miehessäni kyllä kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön,MUTTA hän myös on mielestäni söpö :) Joten todellakin koen tuollaiset myös loukkauksena...

Vierailija
11/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aikuisia ihmisiä vai kakaroita? Järjettöntä, että vaimo nyyhkyttää päiväkaupalla kun joku on sanonut rumasti miehestä...

Vierailija
12/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa porukassa laukas mun miehelle jotain että oot noin kauan asunut täällä ja puhut noin huonosti ja tyhmällä aksentilla kieltä... Ja siihenkin kaikki sit nauramaan. Tosi ilkeetä ja mulle tuli tosi paha mieli.

Mutta ihanaa, että noin aidosti rakastat miestäsi, teille kaikille jeesustelijoille, sitä kutsutaan empatiaksi ja välittämiseksi. Varmaan teitä surettaisi, jos joku loukkaisi lapsianne. Ja se, että surettaa ei tarkota sitä, etteikö elämä jatkuisi.

Vierailija
13/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen todella lapsellinen olet.

Vierailija
14/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kasvaa isoksi, muuten voi olla aika yksinäinen elämä edessä

Vierailija
15/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, ettei ihmisillä voi olla käytöstapoja!! Siis onko jotain hyvää huumoria haukkua jota kuta esim. Hitlerin näköseks? Sitä paitsi, jokaisella on varmaan joku tosi arka kohta, mitä häpeää ja sitten jos siitä julkisesti tehdään pilaa niin voi olla kova paikka.

Vierailija
16/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräänsä enempää ei kukaan halua ottaa vastaan kommentteja samasta kasvonpiirteestä (joka hänelle itselleen on kova pala). En tiedä mitä ajattelette te, jotka pidätte minua lapsellisena. Tätä kutsutaan rakkaudeksi ja empatiaksi! Jos joku sanoisi esimerkiksi lapsestasi, jolla olisi esim hörökorvat, että voi mikä apina tms, niin kai se pistäisi teidätkin pahalle mielelle?

ap

Vierailija
17/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä mailmassa kaikkien olla kauniita, miksi ei voi hyväksyä itseään sellaisena kuin on. Ja mikä se kauneus on? Rubens olisi tehnyt minusta ylistäviä tauluja jokaiseen palatsiin, mutta tämän päivän kauneusihanne on jotain ihan muuta. Monet pitävät minun kokoistani ihmistä vähintään älyllisesti vammaisena, itse tiedän mihin älylliset lahjani riittävät ja niillä ei ole mitään tekemistä painoni kanssa.

Vierailija
18/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, halaa miestäsi oikein kovasti, ihan muuten vaan.

Vierailija
19/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetti vanha mummoni.

Vierailija
20/28 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pidän aika hurtista huumorista, mutta olen kyllä todella tarkkana sen suhteen, kenelle uskallan mitäkin sanoa. Pitää tuontea toinen todella hyvin, jotta uskaltaa laukoa ihan mitä vain päin naamaa.

Ihanaa ap, että rakastat miestäsi! Muista, että kauneus on katsojan silmässä ja se sisäisin on kuitenkin tärkein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä