Puhelin hiljaiseksi öiksi?
Onko joku saanut tätä toiminaan:
https://petrilopia.net/ala-hairitse-tilan-keskity-tilan-automatisointi-…
Mulla ei tunnu toimivan mitä teen väärin?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
No totta kai se toimii.
Tosta nyt ei ollut paljoakaan apua.
No tsekkaa sieltä Älä jäiritse -tilan asetumsista, mitä siellä ajastus-kohdassa sinulla lukee. Eli milloin alkaa ja milloin päättyy.
Mulla on itselläni ajastettu 22.30-7.00 joka päivä, ja hyvin toimii.
Aina äänettömällä yön ajan. Mikä siinä on vaikeaa?
Laitan vain puhelimen joka ilta äänettömälle yöksi. En tarvitse mitään monivaiheisia ajastusjuttuja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jollei riitä äly ohjekirjan lukemiseen, tuskin muutkaan neuvot menevät jakeluun.
Minulla on ihan puhelimen asetuksissa se, mistä laitetaan hiljaiseksi öiksi. Puolisoni, aikuisen lapseni ja parin muun läheisen puhelut pääsevät läpi mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, muut ei.
Faith kirjoitti:
Laitan vain puhelimen joka ilta äänettömälle yöksi. En tarvitse mitään monivaiheisia ajastusjuttuja.
Ei siinä älä häiritse -tilassa ole mitään muuta kuin kertaluonteinen ajan asetus.
Mulla on kännykkä aina äänettömällä. En tykkää puhua puhelimessa. Jos jollakin on asiaa, vastaaja on keksitty.
Karsii aika tehokkaasti turhat puhelut. :)
Mä olen ottanut vaan netin pois, niin ei tule kaikki sovellusten piippaukset yms. Kuitenkin hätätapauksessa puhelut tulee läpi (ei mulle kukaan soita, mut lasten takia tämä).
Vierailija kirjoitti:
Jollei riitä äly ohjekirjan lukemiseen, tuskin muutkaan neuvot menevät jakeluun.
Sinulla ei taida äly riittää ymmärtämään asiaa lainkaan, kun et ton parempaan pystynyt.
En tiedä, mutta siinä ylhäällä on sellainen valikko, jossa on näppäin, mistä voi klikata soittoäänen hiljaiseksi ja takaisin päälle. Ei sen hankalampaa...
Tosin itse teini-ikäisten vanhempana pidän äänet päällä. Soitto voi tulla sairaalasta/poliisusta/nuorisotyöstä/lapsen kavereilta/lapsilta itseltään mihin aikaan vaan.
Kuinka usein teitä häiritään öisin?
Lentokonetila päälle joka yö, simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan puhelimen asetuksissa se, mistä laitetaan hiljaiseksi öiksi. Puolisoni, aikuisen lapseni ja parin muun läheisen puhelut pääsevät läpi mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, muut ei.
Kuinka paljon sulle tulisi sitten niitä muita puheluita? Ei minuun kuka ota yhteyttä öisin.
Mulla on ilmeisesti normaalit ystävät ja sukulaiset, kun kukaan ei soita tai lähetä viestejä epäsopiviin aikoihin. Ei tarvitse tällaisia ongelmia miettiä.
Siis soitetaanko ja lähetetäänkö teille viestejä yleensä öisin, että ihan pitää tehdä tällaiset estot?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta siinä ylhäällä on sellainen valikko, jossa on näppäin, mistä voi klikata soittoäänen hiljaiseksi ja takaisin päälle. Ei sen hankalampaa...
Tosin itse teini-ikäisten vanhempana pidän äänet päällä. Soitto voi tulla sairaalasta/poliisusta/nuorisotyöstä/lapsen kavereilta/lapsilta itseltään mihin aikaan vaan.
Ei asian tarvitse olla mitenkään erityisen hankala jotta senkin tekemisen voi jättää tekemättä jos sen saa tapahtumaan automaattisesti.
No mikä oli ongelmana? Olisi helpompi auttaa jos kerrot miksi et sitä saa toimimaan?