Mies makaa taas krapulassa peiton alla koko päivän. Sanoo, että isänpäivä on hänen päivä ja viettää sen miten haluaa.
EI jaksa lähteä syömään, pyytää ruokaa ja olutta sänkyyn. Olisin niin mielelläni käynyt perheen kanssa jossain tänään. Kumpi on väärässä?
Kommentit (39)
Riippuu minkä ikäiset lapset. Jos pienet, niin sinä olet väärässä ja anna miehen maata, mutta jos lapset on jo isompia ja tajuavat/haluavat viettää isänpäivää, niin mies on väärässä ja pitäisi lasten vuoksi nousta sieltä isänpäivän viettoon.
Mun yksi parhaista äitienpäivistä silloin kun lapsi oli taapero eli täysin vahdittava oli se kerta, kun sain maata koko päivän auringossa bestikseni kanssa krapulassa kahdestaan, juoda drinkkejä ja syödä herkkuja.
Pienten lasten kanssa paras lahja voi tosiaan olla antaa sen toisen vaan maata ja keskittyä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähti muija kavereitten kanssa risteilylle,lähetään lasten kanssa syömään ja kattoon leffa.ilmoitin eukolle ettei tarvi tulla enää samaan kämppään tulla.
Niin etpä se sen muijas isä olekkaan?? Lasten kanssahan sitä juhlitaan. tosin hyvässä suhteessa osataan ottaa toinen huomioon eli ikävää käytöstä häneltä
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähti muija kavereitten kanssa risteilylle,lähetään lasten kanssa syömään ja kattoon leffa.ilmoitin eukolle ettei tarvi tulla enää samaan kämppään tulla.
Ootko muijan isä, vai miks sen pitäs isänpäivä olla sun kanssa?
Oksettava ajatus että isukki örisee krapulassa isänpäivänä. Ei sen pitäisi mikään ryyppyjuhla olla.
Opeta se käyttämään pilveä, niin ei ole aina krapulassa.
https://www.kansal
aisaloite.fi/fi/aloite/11377
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ajatus että isukki örisee krapulassa isänpäivänä. Ei sen pitäisi mikään ryyppyjuhla olla.
Jos lakia uskotaan niin muuta ei saisi nauttia. Krapulahan siitä ainoasta laillisesta tulee aina.
Vie sille ruoat ja olet SÄNKYYN eli kippaa ne sinne, ja nakkaa ukko ulos kuhan nousee ylös. Minä en kattelis päivääkään tuommoista, oli isänpäivä tai ei. Eikä se oo sun isäs, mitä nä sitä passaat..
Ap, ikävä tilanne. Mies ei näytä sisäistäneen, että isänä hän ei ole yksin jossakin omassa kuplassaan, vaan osa perheyksikköä tai vähintään isä, ja myös ja ehkä vähintään juuri isänpäivänä hänen olisi erityisen tärkeää olla kontaktissa häneen tai heihin, joille on isä, plus omaan isäänsä - jos sellainen on elossa - ja lisäksi myös puolisoonsa.
Tällainen käytös summannee aika hyvin hänen käsityksensä isyydestä. Säälittävä mies.
Nyt mies on päässyt jo sängystä ylös. Istuu pöntöllä kun vatsa on aivan sekaisin. Taisi tämä päivä mennä tässä..
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä sitä olutta ja kebabia sille kärsivälle miehelle!
Tilaa kotiin pizzaa, olutta ja lapsille limua, jää mukavampi muisto päivästä lapsille.
Yök kirjoitti:
Vie sille ruoat ja olet SÄNKYYN eli kippaa ne sinne, ja nakkaa ukko ulos kuhan nousee ylös. Minä en kattelis päivääkään tuommoista, oli isänpäivä tai ei. Eikä se oo sun isäs, mitä nä sitä passaat..
Selvästi kiihotuit miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies on päässyt jo sängystä ylös. Istuu pöntöllä kun vatsa on aivan sekaisin. Taisi tämä päivä mennä tässä..
Onneksi kohta on ilta niin taas yksi päivä vähemmän kärsimystä. Huomenna on ikävästi uusi päivä.
Sohvanpohjalta kirjoitti:
Ota avioero, eihän tuollainen perhe-elämä ole mistään kotoisin.
Kun yhtenä päivänä haluaa tehdä mitä itse lystää?
Vierailija kirjoitti:
Sohvanpohjalta kirjoitti:
Ota avioero, eihän tuollainen perhe-elämä ole mistään kotoisin.
Kun yhtenä päivänä haluaa tehdä mitä itse lystää?
Se on sallittu vain naisille että saa tehdä mitä lystää.
Täytyykin muistaa seuraavan äitienpäivänä sanoa akalle, että ethän sä mun äiti ole. Leiki lasten kanssa, mä lähden ulos tuulettumaan!
Näinhän täällä kerrotaan. En ollutkaan aikaisemmin ymmärtänyt tätä. No, aina oppii uutta.
Naisille kelpaa juoppo mies joten nyt vaan kärsit tai miten vaan tyydyt siihen että mies juo ja makaa.
Itse en joisi vaan sitä olis mukavaa mennä raflaan syömään. Haen illalla kebabbia itselle.