Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko käytettyjä lakanoita vastaan?

Vierailija
13.11.2022 |

Lasten lakanoita iso läjä. Ottaako kukaan käytettyjä lakanoita vastaan edes ilmaiseksi, eli ts. Jos tarjoan näitä eteenpäin niin onko se loukkaavaa/ällöä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie eläinsuojeluyhdistykselle.

Vierailija
2/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Olen hakenut useammatkin Torin kautta. Kun lapset yökyläilee milloin missäkin niin niitä lakanoita jää aina taipaleelle.

Vien kulahtaneet loppujen lopuksi mökkikunnan elsylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä vastaan puhtaina ja hyväkuntoisina.

Vierailija
4/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä ne on maailman parhaissa hotelleissakin.

Vierailija
5/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat puhtaita ja hyväkuntoisia. Kuosit ovat vaan muuttuneet liian lapsellisiksi teineille.

Ap

Vierailija
6/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, jos ovat hyväkuntoisia!

Vierailija
7/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut lakanoita kirppariltakin, hyvin voisin ottaa ilmaiseksi vastaan.

Vierailija
8/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni! :) Olen ostanutkin käytettyjä (lähinnä retro, sillä rakastan retroilua) lakanoita! Pesen aina 80 asteessa ja hyvin ovat pesun kestäneet ja tottakai ovat sen jälkeen aivan varmasti puhtaat! :) 

Vierailija
9/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat puhtaita ja hyväkuntoisia. Kuosit ovat vaan muuttuneet liian lapsellisiksi teineille.

Ap

Kuosit ovat muuttuneet liian lapsellisiksi teineille. Oikeesti kuka katsoo minkälaiset kuosit lakanoissa on. Niissä nukutaan pimeässä ja silmät kiinni. Päiväksi ne piilotetaan päiväpeiton alle :D

Vierailija
10/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Lapsille en ole ostanut varmaan yhtään uutta lakanaa kun sain siskon lapsilta jääneitä kassillisen. Itselle olen haalinut sellaisia vanhoja lakanoita, joissa upeat värit ja kuviot.

Vierailija
11/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin monia vuosia 60-luvulla kuolleiden isoäitini vanhempien lakanoita, kunnes ne lopulta kuluivat puhki. Olivat paljon parempilaatuisia kuin lakanat mitä nykypäivänä myydään ja kestivät paljon pidempään kuin mitä nykyään myytävät lakanat kestävät.

Vierailija
12/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin monia vuosia 60-luvulla kuolleiden isoäitini vanhempien lakanoita, kunnes ne lopulta kuluivat puhki. Olivat paljon parempilaatuisia kuin lakanat mitä nykypäivänä myydään ja kestivät paljon pidempään kuin mitä nykyään myytävät lakanat kestävät.

(ulkomailta) Meillä on yli 100 vuotta vanhoja, miehen isoisovanhemmilta perittyjä niin alus kuin päällyslakanoitakin. Lakanat ovat erittäin hyväkuntoisia ja todella kauniita. Käytämme niitä silloin tällöin.

Lakanat ovat olleet aikoinaan (metsästys)kartanossa...vieraiden käytössä...

Vierailija
13/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostan pussilakanat aina käytettynä. Kirpparilta ostan lasten pussilakanoita, joita laitan koirien patjojen suojaksi. Nytkin mulla on Michael Jackson -pussilakana, vaikka olen kohta kuuskymmentä. Ihanan lutunen! Tavalliset lakanat huonoja kun eivät pysy missään, auton suojaksi käyvät.

Vierailija
14/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl maar

Vierailija
15/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuosit ovat muuttuneet liian lapsellisiksi teineille. Oikeesti kuka katsoo minkälaiset kuosit lakanoissa on. Niissä nukutaan pimeässä ja silmät kiinni. Päiväksi ne piilotetaan päiväpeiton alle :D

No en minä ainakaan jotain traktori- tai ponilakanoita käyttäisi ellei olisi pakko vaikkapa taloudellisista syistä. Ihan normaalia ettei teinitkään halua lasten lakanoita käyttää. Kaikkea täällä kans ihmetellään.

Vierailija
16/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joillekin kauniit lakanat ovat osa nukkumis mukavuutta. En mäkään teininä olisi halunnut nukkua jossain Barbie tai My little Pony lakanoissa.

Vierailija
17/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa tori.fi kautta ilmaiseksi, varmasti on jollekin käyttöä.  Älä heitä roskiin.

Vierailija
18/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes kaikki lakanat muiden vanhoja ja todellakin kestävät paremmin kuin nykyisin kaupasta uutena ostettuna. Aina kun joku vanhus kuolee eikä kukaan muu huoli heidän lakanoitaan, niin minä otan ne riemusta kiljuen vastaan.

Vierailija
19/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Finlaysonille voi viedä vanhoja lakanoita ha ne hyvittää ostossa niistä jotain? Vai onko tämä enää voimassa?

Vierailija
20/31 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähes kaikki lakanat muiden vanhoja ja todellakin kestävät paremmin kuin nykyisin kaupasta uutena ostettuna. Aina kun joku vanhus kuolee eikä kukaan muu huoli heidän lakanoitaan, niin minä otan ne riemusta kiljuen vastaan.

elä kilju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi