Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

positiivinen ovistesti??

06.11.2006 |

kysynpä tätä täältäkin..

elikkä tein just ovistestin ihan kokeillakseni (koska mulla on ylipitkät kierrot..)...ja kaks viivaa tuli, eli kuinka luotettavia nuo ovulaatiotestit on?kokemuksia??

ja sit eikö ne näytä raskaudenki? ku viime kuukautiset oli myöhässä mut lopulta ne tuli mut kesti vain kaks-kolme päivää...runsaat olivat kuitenkin ja kaikki r.testit negaa sillo...eli tuskin kuitenkaan oon raskaana, mut tuli vain niin puun takaa tuo positiivinen ovistesti...

voiko tuohon ovulaatiotestin tulokseen ite vaikuttaa, niinku siten et se näyttää plussaa vaikkei oo..? nyt ois menossa kp19/33-42 ja tänään pitiki just aloittaa ovistestaus jos kierto ois 35 päivää...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee useimmille aina, sillä elimistössä on aina jonkun verran LH:ta.

Mutta jos sait kaksi tasavahvaa viivaa, niin tulos on luotettava.

Testaa useampana päivänä, niin näet muuttuuko viivojen vahvuus, silloin tiedät jatkossa enemmän miten testit kohdallasi toimivat ja osaat lukea tulosta paremmin. (jos oviksen testaamiseen tulee vielä tarvetta, useampi tietysti toivoo ettei niitä seuraavalla kerralla tarvittaisi :)

Itse olen saanut ovistestilläkin positiivisen tuloksen raskaana ollessa, (2 kertaa ja molemmat meni kesken) joten uskon, että kyllä se näyttää senkin, johtu siitä, että myös raskaana ollessa LH:n pitää olla koholla jotta se jatkuisi. Mutta tietysti raskaus kannattaa aina varmistaa raskaustestillä.

Tulokseen ei voi itse vaikuttaa, paitsi jos juo älyttömästi nesteitä ennen testaamista, silloin virtsa laimenee ja hormoonipitoisuus vähenee, mutta kaipa se siltikin näkyisi haamumpana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla