Muita pienituloisia oikeiston kannattajia?
Olen naisvaltaisella alalla, palkkakuopassa ja jäänyt yksinhuoltajaksi lasten ollessa pieniä. Olen kasvattanut heidät yksin, vaikka toinen lapsista on vammainen. Yhteiskunta on tukenut osittain nuorta, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että perheen tulisi pitää yhtä ja auttaa toisiaan, eikä ensisijaisesti yhteiskunnan.
Olen duunariperheestä, jossa molempien puolten isovanhemmat olivat yrittäjiä. Minut on kasvattanut isovanhemmat, ja he olivatkin minulle läheisempiä.
Muita pienipalkkaisia, joilla oikeistolainen arvomaailma?
Kommentit (13)
Täällä! Suomeen voisi ottaa perheverotuksen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin pienituloinen, niin olin silloinkin oikeiston kannattaja.
Koska en pääse yli enkä ympäri siitä, että ihmisen pitäisi tehdä töitä, ja yrittäjät ovat niitä, jotkä töitä tarjoavat.
Yrittäjät tarjoavat töitä kyllä, mutteivät halua maksaa palkkaa. Jos se on oikeistolaista niin olen siinä tapauksessa vaikka leninisti.
Suomi taantuu. Häpeällistä että jopa vammaislaista haetaan säästöjä. Suomen suunta on väärä!
Eläke n. 1550 netto, olenko siis pienituloinen? Persujen jäsen olen kyllä.
Kaikki pelkurit on vääristöläisiä, sen mukaan se menee, ei tulojen.
Jokaisella pitää tietysti olla oma edunvalvontansa ja oikeus valita suuntansa.
Ihan jalo arvomaailmahan se on, kannatetaan ahkeruutta ja yritteliäisyyttä. Näitä kannatan itsekin.
Mutta. Käytännössä siellä ajetaan kovatuloisten ja pääomapiirien sekä työnantajien etuja, ei siis keski- tai pienituloisten palkansaajien etuja. Tämä surettaa ja vieroittaa heidän toiminnastaan.
Olen oikeistolainen, mutta en äänestä kokoomusta enkä mitään muitakaan tulonsiirtopuolueita.
Kannatan maltillista oikeistä Sixteen Korkmanin hengessä. Maltillisia
leikkauksia ja veronkorotuksia unohtamatta sosiaalista oikeudenmukaisuutta.
Loputtomasti ei voida tuhlata, mutta köyhiä on muistettava.
Miksi köyhä äänestäisi oikeistoa? Nytkin EK sai tahtonsa läpi työlainsäädännössä.
Kun olin pienituloinen, niin olin silloinkin oikeiston kannattaja.
Koska en pääse yli enkä ympäri siitä, että ihmisen pitäisi tehdä töitä, ja yrittäjät ovat niitä, jotkä töitä tarjoavat.