S-ryhmän tiedote: Äitejä joutuu ABC:lle syömään yli tuplasti isiin verrattuna
Isänpäivänä syödään ABC:lla 18000 noutopöytälounasta, äitienpäivänä 40000.
Miksi miehiä tässäkin arvostetaan enemmän eikä kovin monia isiä viedä bensa-aseman arkiseen hälinään "juhlimaan".
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene ravintolaan? En minä ainakaan haluaisi mukamas juhla-aterialle ABC: lle. Se on huoltoasema! Hintalaatusuhde ei ole edes hyvä.
Mies haluaa buffettiin eikä ruoka-annosta. Eipä siinä sitten ole vaihtoehtoja ellei lähde jonnekin kesken työpäivän arkena.
Siis isänpäivää juhlistetaan kauhomalla teollisuuskauhalla metos-terässammiosta riekaleiksi kähmittyä huoltoasemaruokaa? Siellä rekkakuskien kanssa peräkanaa kumiperunaa lataselle. En edes kutsuisi tätä laskilaaria buffet-sanalla.
Yritän kuvitella tilannetta, että minkään tasoisena juhlapäivänä perheemme söisi ABC:llä. Huoltoasemalla siirretään nälkää, jos matka on niin pitkä, että jossain on aivan pakko pysähtyä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viety minua ikinä minnekään. Joskus olen joutunut leipomaan kakun. Jos joku vie ABC:lle niin älä valita, saat edes jotain huomiota. Jos joku vieläpä maksaa ruokasi niin wau!
Onneksi en ole parisuhteessa, jossa joutuu tyytymään tällaiseen. Kurjan kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette mene ravintolaan? En minä ainakaan haluaisi mukamas juhla-aterialle ABC: lle. Se on huoltoasema! Hintalaatusuhde ei ole edes hyvä.
Miten kuvittelet että lapsilla olisi varaa viedä yhtään ketään mihinkään kalliimpaan paikkaan?
Entä se puoliso? Ja mistä tulee tämä käsitys, että oikeissa ravintoloissa ruoka olisi kallista?
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän ruokapaikat ovat shaissea täynnä.
Jo sana "ruokapaikka" kertoo sen, että siellä käydään vaan nielaisemassa jotain sekundaa.
ABC olisi kyllä mulle kauhistus. Mieluummin hyvä itse tehty ruoka kotona
Vierailija kirjoitti:
ABC on ihan hyvä paikka isän-/äitienpäivälounaalle. Ei tarvitse jonottaa saati varata pöytää etukäteen. Ruoka on samalla tasolla Rosson, Amarillon yms kanssa.
Heikkoitsetuntoiset eivät tietenkään kestä lounasta huoltoasemalla, häpeävät jos joku näkee vaikka ketään ei voisi vähempää kiinnostaa heidän perheen kulissit
Onko joku suurikin saavutus olla samaa tasoa toisten osuuskaupan ravintoloiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlvetin sana on "ruokapaikka"?
No just nämä bensa-asemien rekkakuskien ruokalat. Eivät ole ravintoloita, vaan paikkoja, missä voi saada lautaselle lapettua einestä/pakastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlvetin sana on "ruokapaikka"?
No just nämä bensa-asemien rekkakuskien ruokalat. Eivät ole ravintoloita, vaan paikkoja, missä voi saada lautaselle lapettua einestä/pakastetta.
Einehtimöjä.
Suomessa on joku häpeä olla juhlavaa. Kunhan nyt tässä vaan käydään hotkaisemassa laitosruuat.
Isien ja äitien arvostus on Suomessa aika huono, sen tämä juhlan huoltamolla kuittaaminen osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
ABC olisi kyllä mulle kauhistus. Mieluummin hyvä itse tehty ruoka kotona
Tämä. Loukkaavaa, jos ei viitsitä yhtään panostaa.
Mitä?
Mitä te sanotte?
Minä sanoin, että haluan vaimoltani eroottisen tanssin isänpäivänä ja lahjan ei kuulemma pidä olla vaimolta? Niin, että miksi itketään sitä, jos mies vie vaimon ABC:lle äitien päivänä, kun lahjan ei edes kuulu olla mieheltä!!!!
Naiset nyt sitä loogista ajattelua!!!!!
Vievätkö lapset äidin ABC:lle? Silloin on aika katsoa äidin peiliin ja miettiä kuka sieltä itseä katsoo!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heitä ei viedä mihinkään vaan joutuvat tyytymään syömään kotona.
Jep, meilläkin oli ihan kauheeta tänään: aamulla tuoreita croisantteja, tuorepuristettu appelsiinimehi, munakokkeli, tuoreista hedelmistä tehty hedelmäsalaatti, voileipää kinkku/juusto/kurkku/tomaatti/paprika päällisellä ja haudutettu tee. Just syötiin alkupalaksi skagenröraa mallasleivällä, Rydbergin pihviä ja kakku + espresso jälkkäriksi. Isä pn vaan istunut valmiiseen pöytään ja poistunut, kun ruoka on syöty. Eiku: avashan se nyt punaviinin päivälliselle karmee kohtalo tosiaan olla vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa buffettiin eikä ruoka-annosta. Eipä siinä sitten ole vaihtoehtoja ellei lähde jonnekin kesken työpäivän arkena.
Siis isänpäivää juhlistetaan kauhomalla teollisuuskauhalla metos-terässammiosta riekaleiksi kähmittyä huoltoasemaruokaa? Siellä rekkakuskien kanssa peräkanaa kumiperunaa lataselle. En edes kutsuisi tätä laskilaaria buffet-sanalla.
Repesin 🤣
Ravintolat kalliita? Abc lehtipihvi 16e, iaänpäiväbuffet 20e. Pala pakastekakkua 5-7 e, tonkassa seisonut juomakelvoton kahvi 2 e kieppeilä. Johan tuolla rahalla syö jotain hyvää oikeassa ravintolassa.