S-ryhmän tiedote: Äitejä joutuu ABC:lle syömään yli tuplasti isiin verrattuna
Isänpäivänä syödään ABC:lla 18000 noutopöytälounasta, äitienpäivänä 40000.
Miksi miehiä tässäkin arvostetaan enemmän eikä kovin monia isiä viedä bensa-aseman arkiseen hälinään "juhlimaan".
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viety minua ikinä minnekään. Joskus olen joutunut leipomaan kakun. Jos joku vie ABC:lle niin älä valita, saat edes jotain huomiota. Jos joku vieläpä maksaa ruokasi niin wau!
Älä aina valita NAINEN! Ole kerrankin hiljaa! Vaikene Nainen.
En käy huoltoasemilla syömässä ja vielä juhlapäivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin ostaa isukille paketillisen kaljaa. Varmasti on tyytyväinen.
Mutta Pirkkaa sitten.. se s ryhmän kuparisen värinen on huonoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulisi sellainen olo että en ole perheelle yksilönä tärkeä vaan yksi tuhansista nobodyistä jossain hälisevässä hallissa.
Kumpi teillä laittaa ruuan? Mitä teillä syödään, kun on puolisosi kokkausvuoro?
Meillä syödään silloin eineksiä, koska avokki on todella laiska ruuanlaittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heitä ei viedä mihinkään vaan joutuvat tyytymään syömään kotona.
Ei kun kyllä ne viedään aina johonkin seitsemän tähden hotelliin. Varma tieto.
Mä en ikinä kehtaisi ketään viedä huoltsikalle syömään juhlalounasta ja loukkaantuisin syvästi, jos joku veisi mut. Juhlalounas syödään ravintolassa, eikä huoltoaseman ruokalassa.
Naiset panostavat ja laiskuus ja pihiys ovat miestyypillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulisi sellainen olo että en ole perheelle yksilönä tärkeä vaan yksi tuhansista nobodyistä jossain hälisevässä hallissa.
Outo oletus että kaikissa perheissä kumpikin laittaa ruokaa. Olin exän kanssa yli 10 vuotta ja on kolme lasta ja ainuttakaan ateriaa ei laittanut koko aikana.
Mun ex muija oli samanlainen, silläkin oli kolme lasta ,eikä sekään kokannut koskaan sen 5 vuoden aikana kun oltiin yhdessä. Vaan eipä tuo mitään laskujakaan koskaan maksanut, tai kerran tais maksaa yhden sähkölaskun,muuten asui ihan ilmaiseksi. Lopulta sain tarpeekseni ja käskin muuttamaan pentuineen muualle. Se oli hyvä päätös.
Me ollaan menossa isänpäivänä juhlistamaan miehen isää ABC:lle hänen omasta toiveestaan. Itse menisin huoltoasemalle syömään vain reissun päällä. Juhlapäivänä sitten parempaan ravintolaan niin kuin Tiiliholviin, Astoriin tai Tbilisiin näin Tampereella asuvana. Mutta päivänsankari päättäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti tekee aviomiehelleen ruuan, siitä ero.
Tarkoittanet että vaimo tekee aviomiehelleen ruuan, äiti tekee ruuan lapsilleen.
En ole koskaan vienyt lastemme äitiä minnekään äitienpäivä lounaalle tai hössännyt muutenkaan mitään äitienpäivä juttuja hänelle, eihän tuo minun äitini ole.
Mites muina tavallisina pyhinä? Mitä tilasto niistä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Yh äidit menevät sinne itse.
Yleensä yh äitien lapsilla on jokaisella eri isä , joten luulisi,että joku heistä veisi sentään ulos syömään ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo oletus että kaikissa perheissä kumpikin laittaa ruokaa. Olin exän kanssa yli 10 vuotta ja on kolme lasta ja ainuttakaan ateriaa ei laittanut koko aikana.
Mun ex muija oli samanlainen, silläkin oli kolme lasta ,eikä sekään kokannut koskaan sen 5 vuoden aikana kun oltiin yhdessä. Vaan eipä tuo mitään laskujakaan koskaan maksanut, tai kerran tais maksaa yhden sähkölaskun,muuten asui ihan ilmaiseksi. Lopulta sain tarpeekseni ja käskin muuttamaan pentuineen muualle. Se oli hyvä päätös.
Ihan tyypillistä naisille, että mies maksaa kaiken. Sen huomaa jo ensitreffeillä millainen nainen luonteeltaan on. Kannattaa valita joku niistä jotka edes ehdottaa maksavansa oman osansa ,se on jo hyvä merkki. siinä hetkessä kannattaa kieltäytyä ja ehdottomasti maksaa koko lasku itse, sillä naisessa on oikeasti potentiaalia parisuhteeseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex muija oli samanlainen, silläkin oli kolme lasta ,eikä sekään kokannut koskaan sen 5 vuoden aikana kun oltiin yhdessä. Vaan eipä tuo mitään laskujakaan koskaan maksanut, tai kerran tais maksaa yhden sähkölaskun,muuten asui ihan ilmaiseksi. Lopulta sain tarpeekseni ja käskin muuttamaan pent
En kyllä ottaisi pihiä miestä. Itsekin tykkään tarjota omalle miehelleni aina välillä ruoat tai kahvit ja ostaa lahjoja joskus ihan muuten vain. Eri asia, jos on köyhä, mutta kyllä silloinkin voi muutaman euron kahvit tarjota edes joskus ilman, että talouden pitäisi siihen kaatua.
Camoon nyt!
Kun mies maksaa perheen ruuat 364 päivänä vuodessa, niin onhan se nyt jo melkoisen harvinaista herkkua jos edes yhtenä päivänä vuodessa viedään,( tai siis luonnollisesti mies kuljettaa omakustanteisesti autollaan) vaikka mäkkärin juusto aterialle isoilla ranuilla ja pienellä colalla. Siinä se vaimokultakin sitten vieressä virnuilee suu muikeana syöden quarter pounderiaan ja ulisten, että ,"ei mun kyllä pitäis,kun oon dieettillä, mutta kun on ISÄNpäivä ja kaikkee" . Mums mums burb..
Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Camoon nyt!
Kun mies maksaa perheen ruuat 364 päivänä vuodessa, niin onhan se nyt jo melkoisen harvinaista herkkua jos edes yhtenä päivänä vuodessa viedään,( tai siis luonnollisesti mies kuljettaa omakustanteisesti autollaan) vaikka mäkkärin juusto aterialle isoilla ranuilla ja pienellä colalla. Siinä se vaimokultakin sitten vieressä virnuilee suu muikeana syöden quarter pounderiaan ja ulisten, että ,"ei mun kyllä pitäis,kun oon dieettillä, mutta kun on ISÄNpäivä ja kaikkee" . Mums mums burb..
Näinhän se menee.
Inhorealisti persu!! Ilmiannettu!!!
Sama kun katsoo kakkureseptejä: isälle "muhkean syntinen suklaakakku triplakuorrutuksella", äidille "maailman helpoin peltipiirakka valmistaikinasta".
Äidit saavat sekundaa, ja tyytyvät siihen. Isät eivät edes huomaa eroa omaansa.
Itse ajattelin ostaa isukille paketillisen kaljaa. Varmasti on tyytyväinen.